gevaarlijk ?

Gestart door darius, 16-04-2010 15:43:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

darius


By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2010-04-13

Is dit gevaarlijk ? Ik wil nieuwe bestellen maar ben benieuwd of dit heel gevaarlijk is (breken van complete schijf )

No show, only go.

peteRRR

Nou darius,dat ziet er niet best meer uit,ook al kan het oppervlakkig lijken ik zou er niet mee gaan rijden.
Of af laten afdraaien en dan nog eens goed bekijken.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

volvobug

 :o Mijn hemel, hoe krijgen jullie T5-R rijders het voor elkaar?

Zonder directe ervaring, maar dat lijkt me redelijke kans op breuk. En zo te oordelen red je het met afdraaien ook niet meer.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Emiel

Meh...heb erger gezien maar toch zou ik niet meer monteren. Lekker alles nieuw monteren.

Probeer een ander type schijf te krijgen, zonder gaatjes, dat doorboorde voegt weinig toe.

darius

Citaat van: Emiel op 16-04-2010 16:12:01
Meh...heb erger gezien maar toch zou ik niet meer monteren. Lekker alles nieuw monteren.

Probeer een ander type schijf te krijgen, zonder gaatjes, dat doorboorde voegt weinig toe.

Het is wp pro , ik ben helaas een hele slechte googlelaar (hahaha) . Maar idd die gaatjes die moeten er niet in het lijkt of daar de problemen beginnen. Ik hoop dat ik wat vindt dat past en geen 300 euro per kant kost ..
No show, only go.

Arjanestate

Citaat van: volvobug op 16-04-2010 15:54:20
:o Mijn hemel, hoe krijgen jullie T5-R rijders het voor elkaar?




Inderdaad, die T5-R rijders ook altijd!

groeten van een T5 (zonder R) rijder :P
854 T-5 ROOD 1994

darius

#6
Zou ik daar geen XC 90 schijven van 336 mm op kunnen zetten ??? scheelt een pak geld  :eusa_shifty:

Of schijfranden van een ander merk ?
No show, only go.

volvobug

Citaat van: Arjanestate op 16-04-2010 16:16:42
Citaat van: volvobug op 16-04-2010 15:54:20
:o Mijn hemel, hoe krijgen jullie T5-R rijders het voor elkaar?




Inderdaad, die T5-R rijders ook altijd!

groeten van een T5 (zonder R) rijder :P

Excuus, hoop dat ik de T5 rijders niet tekort heb gedaan  :-[

't is meer zelfspot met m'n af fabriek gezinsbakkie  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Rudy-M

#8
Citaat van: Arjanestate op 16-04-2010 16:16:42
Citaat van: volvobug op 16-04-2010 15:54:20
:o Mijn hemel, hoe krijgen jullie T5-R rijders het voor elkaar?


Inderdaad, die T5-R rijders ook altijd!

groeten van een T5 (zonder R) rijder :P

Kuch, dit is toevallig afkomstig van een voormalige T-5 rijder ;D :P
Schijven zijn op, kreeg ik toen al te horen.

Heb nog een site gevonden in Duitsland: Manke Motorsport

edit: je had al een adres in Engeland gevonden, las ik. Is dat gelukt?

nickk.

Ik zou even het schijfoppervlak dwars meten, zeg maar de 'hoogte' van de schijf. Van een XC90 schijf is dat best te vinden. Die 2mm dunner, mwah, ga je niet heel veel last van hebben vermoed ik. Weet echter niet hoe goed de XC90 schijven warmte kunnen verdragen, dat is een kwestie van proberen.

darius

Ik heb gemailed naar dat adres in engeland maar heb nog geen reactie  :eusa_wall:  De rotors zijn wel heeeeeeeeeeeeeeel erg duur ...nja hoop dat die engelse rotors gaan passen 336 mm 32 mm dik (dus iets dikker) gaat uiteindelijk dus over de "steek" .... ???  145 pond per stuk
No show, only go.

innocenti

En schijven van een S60 R. Die heeft filipe ook op zn gele dacht ik, gecombineerd met WP Pro

Thijssie!

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20622.0.html

Hier een overzichtje met iedereen die een BBK heeft, er zijn een aantal met WB Pro, misschien kun je eens met hun contact opnemen, net zoals Innocenti al zei ;)

darius

650 pond exl verzendkosten, toch niet zo een goeie koop geweest. Had beter een nieuwe set gekocht  :eusa_think:
No show, only go.

Ludo

Citaat van: darius op 20-04-2010 12:47:02
...nja hoop dat die engelse rotors gaan passen 336 mm 32 mm dik (dus iets dikker)

Ik weet niet hoe jullie dat doen met 32mm dikke schijven, maar 30mm schijven kreeg ik niet tussen nieuwe Ferodo blokken.
Zit er dan zoveel verschil in de dikte van (nieuwe) blokken.   ???