Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: Jack v op 11-03-2011 16:16:21
Vond het andere stuurtje mooier om te zien Peter.

Dat andere stuur was wel mooi, alleen erg klein! Voelde beetje als een cart stuurtje in een bus!  ;)

Citaat van: peteRRR op 11-03-2011 15:54:40
Ik was ook geinspireerd door de auto van Remco.

Jij een beetje van mij en ik een beetje bij jouw!  :eusa_dance:

Dacht bij die eerste foto, lijkt mijn cabine wel?  :eusa_eh:

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

tom480

- R1200GS -

fbm

ulkeman

ik vind het niet mooi maar dat is mijn mening :)

maar hoe gaat dat nu bij een ongeluk klap je dan niet tegen het stuur aan ?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jrkalf

gefeliciteerd met je stuur, maar het is niet mijn ding.
Ik deel de zorg met ulkeman. Je lijkt zo wel erg dicht op het stuur te zitten. Ik hoop niet dat je straks je ribbenkast terug hoeft te vouwen na een fenderbender..
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

pwassink

Citaat van: peteRRR op 19-03-2011 23:06:06
Citaat van: ulkeman op 19-03-2011 22:44:37

Citaat van: jrkalf op 19-03-2011 22:51:59
Ik deel de zorg met ulkeman. Je lijkt zo wel erg dicht op het stuur te zitten. Ik hoop niet dat je straks je ribbenkast terug hoeft te vouwen na een fenderbender..

Ja dat gaat vast niet helemaal lekker komen als het stuur in de strot zit met een aanrijding,maar om het even jongens ik ben daar niet

zo mee bezig,ze kunnen ook aan de zijkant naar binnen komen enz enz.

Wat ik wel weet dat ik jaaaren geleden een frontale hebt gehad en een zwaar gekneusde ribbenkast daar toen van over hebt gehouden

door de veiligheidsgordel en door die toestand ben ik zeer oplettend geworden in het verkeer.

Groet.

Laat dat nu net de reden zijn dat ze daar tegenwoordig een vrij grote ballon ingemaakt hebben,
als die afgaat ben je ook niet blij, je auto is naar z'n moer, t is een rotstank en je hoort drie dagen alleen maar pieeep
kan ik je helaas uit eigen beleving vertellen, maar zin heeft hij wel degelijk die airbag..

#edit Typo
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

ulkeman

Citaat van: peteRRR op 19-03-2011 23:06:06
Citaat van: ulkeman op 19-03-2011 22:44:37

Citaat van: jrkalf op 19-03-2011 22:51:59

Ja dat gaat vast niet helemaal lekker komen als het stuur in de strot zit met een aanrijding,maar om het even jongens ik ben daar niet

zo mee bezig,ze kunnen ook aan de zijkant naar binnen komen enz enz.

Wat ik wel weet dat ik jaaaren geleden een frontale hebt gehad en een zwaar gekneusde ribbenkast daar toen van over hebt gehouden

door de veiligheidsgordel en door die toestand ben ik zeer oplettend geworden in het verkeer.

Groet.

je kunt nog zo oplettend zijn.
maar de schade die ik heb en de letsel en de bijkomende dingen is me ook door een ander aan gedaan die me van achteren aan gereden heeft waardoor ik naar voren klapte en weer terug ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jrkalf

Zo? jij bent 2m20cm? Voor een 850 moet je toch wel heel lang zijn om in de "juiste" positie toch helemaal in de achterste stand te belanden en goede pedalen te kunnen bedienen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jeff

Citaat van: peteRRR op 20-03-2011 09:20:01
Citaat van: jrkalf op 20-03-2011 00:06:54
Zo? jij bent 2m20cm? Voor een 850 moet je toch wel heel lang zijn om in de "juiste" positie toch helemaal in de achterste stand te belanden en goede pedalen te kunnen bedienen.

Ik doe nog een poging om geloofwaardig over te komen,dan is dat ook weer duidelijk en helder. ;D

De stoel staat in z,n uiterste stand naar achteren en ook in z,n uiterste stand naar achteren gekanteld.

Het kost mij echter geen moeite om bij de pedalen te komen met een lengte van 188,het zit prima.

Groet.
Ik ben ook 188 cm maar kom er op die stand ook echt niet bij ;D

Edit!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Misha

Citaat van: Jeff op 20-03-2011 12:52:39
Citaat van: peteRRR op 20-03-2011 09:20:01
Citaat van: jrkalf op 20-03-2011 00:06:54

Ik doe nog een poging om geloofwaardig over te komen,dan is dat ook weer duidelijk en helder. ;D

De stoel staat in z,n uiterste stand naar achteren en ook in z,n uiterste stand naar achteren gekanteld.

Het kost mij echter geen moeite om bij de pedalen te komen met een lengte van 188,het zit prima.

Groet.
Ik ben ook 188 maar kom er op die stand ook echt niet bij ;D

Zo Jeff, zo oud had ik toch niet ingeschat.

Ik ben 2,01 meter en pas met groot gemak, sterker nog van mij mag hij nog wat verder naar achteren kunnen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

peteRRR

Geloof dat ik het maar zo ga doen en niet met 2k lak,dan kan ik ze tenminste 1 voor 1 doen.

http://www.automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=933

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Hé zo ben ik ook bezig geweest Peter, ik heb de binnenkant van e velgen gespoten omdat deze helemaal zwart van de remstof waren de voorkant komt deze zomer ook aan de beurt. De klauwtjes heb ik allle 4 in de hamerite goud. Staat toch een stukje frisser als dat alleemaal helder is :eusa_dance:

Jack v

Ik zzag net de link en vind die blauw met zilver wel leuk; buitenrand zilver en het hart 417 of zou dat iets te zijn. Kun jij dit fotoshoppen?

peteRRR

Citaat van: Jack v op 23-03-2011 16:14:06
Ik zzag net de link en vind die blauw met zilver wel leuk; buitenrand zilver en het hart 417 of zou dat iets te zijn. Kun jij dit fotoshoppen?

Ik kan niet fotoshoppen. ???

Wel plakken. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla