Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

thuur

De bout heeft gewoon losgezeten of is een paar keer losgeweest. De dikte van de bout maakt weinig uit: je sluit de bus op met de bout.

Gr ;)

Jack v

Wat je isschien nog kan doen Peter is er een paar van die gekartelde ringen tussen zetten achter de kop van de bout en de moer. Deze vreten zich vast tijdens het aandraaien dan heb je nog minder kans op verschuiven.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

big ben

Citeerje ziet ook bovenop het rubber hoeveel verschuiving er is geweest,( snede )

je moet gewoon minder gas geven joh  :eusa_doh:

;D

Jack v

Zulke klussen zijn altijd mooi Peter, ook met de 850 valt als je het 1 keer hebt gedaan de klus aardig mee. Van voren denk je oh jee waar begin ik aan maar als ie er een keer boven hangt denk je ; dat viel mee.

big ben

Jack v

De geel zwarte is zijn constante stroom. En de rode is geschakeld via het contactslot.
De blauwe is idd voor je automatische antenne.

BBS

En de blauw/witte draad kun je gebruiken als je een versterker aan gesloten hebt.
Zodra je dan de radio aanzet stuurt de radio een signaaltje via de blauw/witte draad naar de versterker waardoor deze aangaat.
Andersom werkt het als je de radio uitzet.

Zo heb ik het tenminste altijd gedaan met versterkers, trekken ze je accu ook niet leeg ;)
Volvoloos....

razorx

Dit is een ISO steker.
Je kan voor een tientje een verloop van ISO naar Volvo kopen.
Hoe minder tussenstappen, des te beter je geluid. Ben benieuwd hoe die Nakamichi je bevalt. Top merk.

Jack v

Volgens mij heb je nog een verloop nodig van volvo naar uniestekker. Dit is bij de dealer wel te krijgen volgens mij. Anders gewoon even passen Peter en de uitgang op je sc even bekijken.

Yits was eerder

BBS

Maar als je dan een goede versterkerkabel koopt, met 2x 2 tulp stekkers zul je zien dat er nog een "extra" draad tussenin zit.
Die sluit je dan aan de remote van de radio en de remote van de versterker.

En op de onderstaande versterker is de REM aansluiting doorverbonden met de +12V Dat betekend dat de versterker altijd "aan" blijft staan.
Door die extra draad te gebruiken schakel je de versterker uit.

Volvoloos....

BBS

Volvoloos....

maruska

idd netjes.. niet teveel lichtjes..
Is het niet tijd voor een auto ecc ? ;D zelfs die is retro ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

daytonawim

Ik vermoed dat je de kleur van de verlichting ook nog wel kunt aanpassen.

daytonawim

Jack v

??? das een vreemde "schade" Peter. Lijkt me niet dat het door de werking van de verf is gekomen. Eerder dat er iets bij langs geveegd is.
Wel weer klote natuurlijk je hebt er zeer veel werk van gehad :'(