Fotoreportage revisie B5234 en DIY tuning: The eagle soars once more!

Gestart door Piet, 26-04-2010 20:41:13

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Vandaag 6 zeer goede zittingen en 4 rugleuningen van verschillende modellen de "kliko" ingeflikkerd, samen met een set perfecte half lederen overtrekken.

Is stomweg geen intresse voor.

big ben

Piet

Citaat van: daytonawim op 15-09-2011 20:30:56
Vandaag 6 zeer goede zittingen en 4 rugleuningen van verschillende modellen de "kliko" ingeflikkerd, samen met een set perfecte half lederen overtrekken.

Is stomweg geen intresse voor.

Dat meen je niet.................
Ben ik dus net te laat........ :'(

daytonawim

Ik loop er al bijna een half jaar mee te leuren, en wilde echt de hoofdprijs niet hebben.

Zittingen waren allemaal jonger dan 150.000 km

Piet

Citaat van: daytonawim op 15-09-2011 20:37:57
Ik loop er al bijna een half jaar mee te leuren, en wilde echt de hoofdprijs niet hebben.

Zittingen waren allemaal jonger dan 150.000 km

Ik baal !!!

daytonawim

Ludo

Citaat van: Piet op 15-09-2011 20:06:30
Probleem is nu dat het originele schuimrubber dus NIET MEER TE VERKRIJGEN IS!!!!
(getverdrie   :()

Nationaal, of internationaal?.

Piet

Piet

Citaat van: Ludo op 15-09-2011 20:42:29
Citaat van: Piet op 15-09-2011 20:06:30
Probleem is nu dat het originele schuimrubber dus NIET MEER TE VERKRIJGEN IS!!!!
(getverdrie   :()

Nationaal, of internationaal?.
Beide vrees ik, ook via amerika niet meer aan te komen.
Misschien zweden? Ik ken echter geen adressen daar.

Ludo

Heb je een onderdeelnummer?, als je wil kan ik hier ook wel eens informeren.

Piet

Citaat van: Ludo op 15-09-2011 20:48:13
Heb je een onderdeelnummer?, als je wil kan ik hier ook wel eens informeren.

Dat is erg aardig van je!
Volgens Vadis is het 6816260

Ludo

Piet

wepster

Citaat van: Piet op 15-09-2011 20:27:57
Citaat van: wepster op 15-09-2011 20:24:23
ik geloof dat het nog net iets van onder de 100 euri kost om het bij te laten maken met de zelfde schuim als je nu hebt .
gr wiepke

Mja ik zal er eens mee langs en stoffeerder gaan inderdaad. Bedoel je met het bovenstaande citaat aanvullen van het bestaande schuim?

nee je huidige schuim word dan opgevuld naar de dikte van je oude schuim zodat het hoesje er weerstrak overheen zit ;D

Turbo-Geek

Wat men doet in de beklederij is het 'snijden' (met een elektrische zaag, soort elektrische taartmes) van lagen schuim en die plakken ze met lijm op het zitstuk.
men doet dat in verschillende plakjes (ook schuin) en zo maken het precies op model. De lijm en de hoes houd alles uiteindelijk op zijn plek.

Op die manier maken ze ook custom motorfiets zadels en maken ze verstevigde zittingen als de fabriek die niet heeft, dus ze snijden een deel eruit, tekenen dat stuk af op een stuk steviger schuim, snijden dat eruit en plakken dat op de organieke plek.

Lijkt moeilijk maar is ansich vrij simpel.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------