Fotoreportage revisie B5234 en DIY tuning: The eagle soars once more!

Gestart door Piet, 26-04-2010 20:41:13

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Gefeliciteerd Maarten!
Hier zullen heel veel mensen blij mee zijn.

maartendeb

Lammert

Citaat van: Maarten-t5 op 20-02-2015 17:51:33
Met gepaste trots kan ik melden dat ik de wb mod ook op m43 draaiend heb gekregen.
Held!

Piet

Ontevreden over de hardware mod met al zijn beperkingen om een M44 te kunnen laten werken met de airco van een M43 auto heb ik een softwaremod gemaakt die in de plaats komt van de hardwaremod, die niet die beperkingen heeft.

http://volvospeed.com/vs_forum/topic/159506-tuners-rejoice-free-tuning-for-m44/?p=2368805

razorx

Weer een grote stap Piet.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Wees niet bang je onbegrepen te voelen. ;) Zodra jullie dit moois in hapklare brokken aanbieden staat men te trappelen.

De vorm waarin, tja een puzzel. Succes met dit mooie werk!

MrCain

Dat is weer eens een wereldse modificatie!!
Gaat deze zeker voor de zomer nog uitvoeren :eusa_dance:
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Jelmar

850R

KIM

Oei, die is mooi!!!!

Als je dan toch zo lekker bezig bent, kun je die diagnoselink met de TCM eens opzoeken? Ik zou deze graag softwarematig uitzetten. Op dit moment moet ik het oplossen door een dynamosignaal aan te gaan bieden op die diagnosedraad.
Dat betekent dat ik moet gaan rommelen in de bekabeling en daar ben ik dus ook niet zo'n voorstander van.

t5joost

Schutten heeft al een paar at 850's rijden met 4.4
En zonder foutmeldingen

Piet

Ik heb zelf geen automaat, de bin voor een automaat, meer specifiek de routines speciaal voor de automaat hebben dus niet zo veel prioriteit voor mij.

Piet

Citaat van: Jelmar op 05-03-2015 16:16:17
Stoere mannen draaien gewoon hun raam open ;D

:)  ;D
Dat is nou juist ook het mooie van deze mod...
Als ik me weer eens stoer voel en stoer volgas ga zet de ECU de airco nu weer uit en kan het raam stoer open.
Als ik weer rustig als een ouwe lul rij mag de airco weer aan van de ECU en gaat het raampje weer dicht.

PimR

Citaat van: Piet op 06-03-2015 00:16:58
Citaat van: Jelmar op 05-03-2015 16:16:17
Stoere mannen draaien gewoon hun raam open ;D

:)  ;D
Dat is nou juist ook het mooie van deze mod...
Als ik me weer eens stoer voel en stoer volgas ga zet de ECU de airco nu weer uit en kan het raam stoer open.
Als ik weer rustig als een ouwe lul rij mag de airco weer aan van de ECU en gaat het raampje weer dicht.

;D

Wat de at storing betreft met een M4.4 ecu op een M4.3 kabelboom.
Mijn kabelboom miste gewoon de link/draad tussen B15 van de tcu en B26 van de ecu

Chapeau Piet voor de softwarematige ac modificatie!!
Kunnen we die draadjes weer uit de ecu peuteren ;D

Piet

PimR

:o :o je zou sommige mensen toch ergens heel hoog in een boom willen knopen soms!
Heel jammer dit :eusa_naughty:

Piet