T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Dank je voor het mooie en goede leesvoer!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

classicT5

Respect, mooi gedaan

)()()sT

Yoyoyoyo, wat een leesvoer ;D
Wat zal ik zeggen.... 110% in orde 8)

innocenti

Goed bezig. En ik mis nog n update.

cornelis-b

Mooi verslag hoor en ik heb er iedere keer weer respect voor als iemand een compleet dashboard er "even" uit trekt. Ik doe best veel zelf maar dit is me net iets te ......
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bouke

Gaaf om te lezen je verslag Maarten :eusa_clap: lekker uitgebreid en mooie tips. Leuk leesvoer iig ;D

maruska

jaaaa, uitgebreid en smullen als altijd ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

t_w

Nice!

Je zou haast een meccano setje gaan kopen, dat is inderdaad prima reparatie spul!

Vulk

Prachtig! Kom je met deze auto binnenkort eens naar een meeting? Die wil ik echt zien.

StefanCJ

Mooi uitgebreid fotoverslag. Knap dat je daar telkens het geduld voor weet op te brengen. Pittige klussen ook, klasse!

:)

henry classic v70

Je pakt het weer heel grondig aan Maarten, had ook niet anders verwacht  ;D
Mooi verslag :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

EricL

Klasse Maarten, geweldige update. En respect dat je al dat werk binnen die 3 dagen af hebt kunnen krijgen!

koen.s

Mooi gedaan  :eusa_clap:  :eusa_clap:

KIM

Goed bezig Maarten!
Je maakt er weer een heel goede auto van. Feitelijk ben je aan het restaureren...

Als je met de airbag van de bijrijder aan de slag gaan wil ik dat evt. ook wel samen met je doen. Sinds aankoop is dat bij mij al gekruld en het wordt toch wel eens tijd om daar wat aan te doen.

elianmars

We hadden al e.e.a. via Whatsapp vernomen. Je bent goed bezig!  :eusa_clap: