T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

fooc

Ziet er erg goed uit maarten.

Jammer dat je bijna dezelfde auto als ik heb, ben nu elke keer jaloers na je upgrades ;-)

KUKO (Rob)

Ik heb van de week op de sloop in Spijkenisse 2 armpjes van een 850 afgehaald die krek identiek zijn als de armpjes van een C70 en neem aan ook een S/V 70 alleen de wisser bladen zijn anders . Armpje kost je nieuw een kleine 40 euries , ik heb er 2 voor 10 . Als je rechts moet hebben die heb ik over .links op de auto als je ervoor staat.

fbm

Bij Stomphorst in de Bilt staat 1 850 waar nog koplampwisserarmpjes op zitten, ben er maandag nog geweest!

maartendeb

Citaat van: KUKO (Rob) op 23-01-2011 11:32:23
Ik heb van de week op de sloop in Spijkenisse 2 armpjes van een 850 afgehaald die krek identiek zijn als de armpjes van een C70 en neem aan ook een S/V 70 alleen de wisser bladen zijn anders . Armpje kost je nieuw een kleine 40 euries , ik heb er 2 voor 10 . Als je rechts moet hebben die heb ik over .links op de auto als je ervoor staat.

He sjips, ik heb precies die andere nodig ::) Ik wist niet dat de wisserarmen hetzelfde zijn als die van de 850, ik ga op zoek!

maartendeb

Zo sinds gisteravond een knakkende deurvanger :eusa_doh: Toch bijzonder hoe zoiets ineens stuk is. Dankzij het grote stage 0 topic (top topic!) uitgekomen bij de juiste post. Vanavond eerst maar de cheap fix onderzoeken (een schroef aandraaien), en anders wordt dat een nieuwe. Kan weer op de lijst voor de volgende klusdag Joeri  8)

maartendeb

Gisteravond er toch maar een setje slotbouten ingedraaid. Ik weet niet, ik vind het maar enge dingen. Ook maar een sleuteldop...niet kwijtraken dus.  :eusa_think:

StefanCJ

Ik had slotbouten maar heb ze eruit gedraaid. Het materiaal van mijn slotbouten was vrij zacht, het voelde toch niet helemaal lekker. Nu dus enkel gewone bouten erin (en mijn velgen zijn nog niet gejat ;D).

Sbv

Voor mij ook geen slotbouten meer. 1 maal half afgebroken kop is genoeg. Bouten zagen er overigens ook zo uit als deze

maartendeb

Ok ok ik draai ze er wel weer uit dan ;D

Sbv

Citaat van: maartendeb op 25-01-2011 11:40:23
Neem andere een grote dop mee die je erop kan slaan mocht er een slotbout goed vast zitten en er een stuk(je) afbreken  ;D

StefanCJ

Citaat van: maartendeb op 25-01-2011 11:40:23

Sorry ...  :'(

;)

maartendeb

crazychrisje

Slotbouten is veilig denken mensen,,
maar dat is niet waar.
Bij ons op het werk, hebben we regelmatig velgen met slotbouten. en dan zijn de klanten dus die dop kwijt die erbij hoort.
gewoon keer met de beitel los tikken en dan ken je er zo uitdraaien, of een grotere dop erover heen slaan en dan losdraaien werkt ook prima.
Als mensen je velgen echt willen hebben krijgen ze die er toch wel af, met of zonder wielsloten!

tom480

Citaat van: crazychrisje op 25-01-2011 18:47:33
Slotbouten is veilig denken mensen,,
maar dat is niet waar.
Bij ons op het werk, hebben we regelmatig velgen met slotbouten. en dan zijn de klanten dus die dop kwijt die erbij hoort.
gewoon keer met de beitel los tikken en dan ken je er zo uitdraaien, of een grotere dop erover heen slaan en dan losdraaien werkt ook prima.
Als mensen je velgen echt willen hebben krijgen ze die er toch wel af, met of zonder wielsloten!

Dat heb ik ook gehad..
Met geweld een grote dop er over gerost  ;D
Toen uiteindelijk ze er toch uit gekregen.

Toen daarna een nieuw setje gekocht.
Daar zit een code bij, mocht je je dop kwijt raken.
Heb je geen van beide meer : Succes  ;D
- R1200GS -