T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Staat echt super! Ik vind toch wel één van de mooiste velgen voor een 850/*70. Alleen nog even je blokjesgrill erin, dan is het helemaal af.  ;)

Binnenkort een keer koffie doen?

Ps Hoe was de vlooienmarkt vandaag?  ;)

maartendeb

Ja lijkt me goed plan :) Tja die vlooienmarkt, we vonden er niks aan. We zijn meer into oude meubels, maar die hebben ze daar dus niet. Het is vooral veel verzamelspul en leuke prullaria, en te duur.

wouter.70

he maarten staat echt gaaf jo die velgen.
echt een mooie auto helemaal met die xc grill. ;D

Vulk

Jeff

Mooie upgrade, ziet er echt heel netjes uit! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

maartendeb

Ik heb hem wel laatst gepoetst ;D

StefanCJ

Haha ... Nou, dan weet je wat je morgen te doen staat!  ;D

maartendeb

Ik heb vandaag trouwens ook nog een setje koplampmotors/wissers op de kop getikt om straks op de R bumper te schroeven. Helaas was de scharnier van de linker wisserarm overleden, dus die moet ik nog even scoren. Ik vroeg me af of iemand misschien weet of ik op die ene arm na alles compleet heb.

Het gaat me vooral om het slangenwerk, want van de plaatjes in Vadis word ik daarin niet veel wijzer. Het gele T-stukje gaat tussen het slangetje van de watertank naar de ruitensproeiers. Het witte T-stukje splitst dat slangetje op in 2 dunnere slangetjes, en dat slangetje past op de wisserarm. Is dat het al, of mis ik nog slangetjes? Die dunne slangetjes lijken me namelijk wat kort om helemaal door de bumper totaan de wisserarmen te komen :eusa_think:

Bas850

Succes met monteren, 1 gaat heel makkelijk de andere gaat vrij lastig.

Mooie auto trouwens met super velgen
"to finish first, you first have to finish"

UserID6342

Mooie upgrade die wielen zo !  Staat erg netjes.  Wat betreft je koplampwissertjes heb je het spul compleet zo, op het armpje na.

innocenti

Mooie comets. Wat voor Michelin banden heb je gemonteerd?

Joeri

Wow, jaloers  :P Erg mooi hoor!  :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

)()()sT

Perfect Maarten! Ik kan al bijna niet wachten tot het weer Comet-tijd is :D

maartendeb

Dank voor de positieve reacties heren :eusa_clap: :D

Citaat van: innocenti op 22-01-2011 21:35:01
Mooie comets. Wat voor Michelin banden heb je gemonteerd?

Michelin Pilot Exalto PE2 215/45/17

Citaat van: Dirk342 op 22-01-2011 21:23:30
Mooie upgrade die wielen zo !  Staat erg netjes.  Wat betreft je koplampwissertjes heb je het spul compleet zo, op het armpje na.

Dank voor de verificatie Dirk, blij dat ik alles heb :)

fbm

Het wordt steeds mooier in Utreg!  ;D