T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

Eric Kubbe

Het rubber hoort klem te zetten in de steun. Kitten lijkt me geen optie. Het originele rubber kreeg ik er bijna met geen mogelijkheid in, en was inderdaat vrij snel weer aan vervanging toe. Het rubber van ET ging er perfect in en van trillingen aan/in het dash board merk ik niets. Nu vertelde men mij wel dat als je voor de stugge versie gaat, ik meen de blauwe, dat dat wel het geval kan zijn, vandaar dat ik een iets zachtere versie heb gekocht.(ik meen de paarse)

BenC70ES

Heb jij ook een '99 met de alu-steun?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

maartendeb

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

reneetje

Citaat van: maartendeb op 15-01-2011 11:18:40
Citaat van: BenC70ES op 14-01-2011 22:36:17
Heb jij ook een '99 met de alu-steun?

Jep!

Heb nog zo´n alu steun liggen , iemand belang bij ?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Joeri

Hey! Hoest met het rubber?  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

maartendeb

Citaat van: Jeff op 12-01-2011 00:02:48
Ziet er mooi uit dat setje velgen, ben benieuwd hoe dat staat onder jou auto. :)

Zoiets ;D Vanochtend voor het werk even snel opgehaald. Zit nu 215/45/17 Michelin Pilot Exalto PE2 op. Ik twijfel of ik niet toch 205 had moeten nemen voor het mooie :eusa_think: Then again, daar is het toch te laat voor nu. Ik ben siked 8)

StefanCJ

Mijn vriendin vond dat ze wel erg ver uitstaken  ;D
(ze keek vanaf de zijkant mee  ;))

Maar wel supernetjes (en dat vond mijn vriendin ook). Ik baal er wel van dat onder de S70 die Comets niet passen, oeioeioei wat mooi!

;)

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 21-01-2011 11:15:40
Mijn vriendin vond dat ze wel erg ver uitstaken  ;D
(ze keek vanaf de zijkant mee  ;))

Maar wel supernetjes (en dat vond mijn vriendin ook). Ik baal er wel van dat onder de S70 die Comets niet passen, oeioeioei wat mooi!

;)

Zijn je remmen te groot?

Sbv

StefanCJ

Yep ... Dat is wel hét nadeel van een BBK.

)()()sT

Luxeprobleem  :D

Citaat van: maartendeb op 21-01-2011 10:16:59
Zoiets ;D Vanochtend voor het werk even snel opgehaald. Zit nu 215/45/17 Michelin Pilot Exalto PE2 op. Ik twijfel of ik niet toch 205 had moeten nemen voor het mooie :eusa_think: Then again, daar is het toch te laat voor nu. Ik ben siked 8)

215 misstaat niet onder een V70 denk ik hoor; onder de 855 had ik ook die maat.
Ik heb nu (bijna versleten) 205, maar ga evt. ook naar 215, dus áls je ze kwijt wilt  ;D

Sbv

Op onze S70 zit 205-45-17 voor de zomer en 215-45-17 voor de winter

StefanCJ

Waar blijven de foto`s? Ben je al bezig  ;D

maartendeb

Zo ik kon niet wachten hoor, ik heb ze er vanmiddag onder geschroefd :eusa_drool: We gaan dit jaar niet met de 2.5T naar de wintersport en ik zit februari wel uit met die paar ritjes die we in de weekenden doen. Mocht er weer snow mayhem uitbreken schroef ik de winterbanden er wel weer onder ;D

Ik had nog helemaal niet nagedacht over de tellerafwijking, maar het valt me mee. Nu geeft de teller ongeveer 3km meer aan dan de TomTom, met de 55/16 winterbanden was dit spot on. Ik heb het even opgezocht; inderdaad iets minder omtrek dan de winterbanden. Het is al veel beter dan met de oude zomerbanden, dat was 6km teveel. Voor nu geloof ik het wel even. Misschien binnenkort eens in laten stellen bij de dealer.

Het was ook te zien, ze zijn wat kleiner: less air, more metal ;D :evil:

Afijn wat foto's van het eindproduct. De rechterkant is duidelijk fotogenieker, rechtsvoor lijkt ook iets lager te staan dan linksvoor  :eusa_think:

Ik ben erg blij met m'n keuze voor lichte Comets, eindelijk weer eens een zichtbare upgrade in plaats van al dat onderhoud :eusa_dance:
Het rijdt ook echt heerlijk! Ik had verwacht dat het in combinatie met de APEX keihard zou zijn maar het is echt prima te doen, veel comfortabeler dan met de vorige zomerbanden (205/50/16). Je merkt nu ook nog beter het effect van de nieuwe stuurkogels/stangen, sharp as a knife 8)

En ja dan heb je eindelijk eens wat bling op je Volvo, wordt je 5 minuten later gelijk al gespot ;D