T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Ik meende dat de raamvegers mij toen iets van 60 Euro per stuk hebben gekost (totaal 240 euro dus).

Hiker

Citaat van: KIM op 27-12-2013 17:43:45
Ik meende dat de raamvegers mij toen iets van 60 Euro per stuk hebben gekost (totaal 240 euro dus).

Aiiii, die laat ik nog even zitten als je het niet erg vindt  :o
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Leuk, dat Volvo-spul. Toch geniet ik ook van die vloer en die ouderwetsche wandcontactdoos  ;D

maartendeb

Citaat van: elianmars op 28-12-2013 10:17:40
Toch geniet ik ook van die vloer en die ouderwetsche wandcontactdoos  ;D

Ja mooi he, was een van de selling points :)

Heb afgelopen zondag het T-5R interieur van Sander overgenomen (thanks! :) ). Met de passagiersstoel daarvan kan ik een knap setje maken. De zitting van mijn passagiersstoel zet ik dan over op de bestuurderstoel. Verven kan ik met deze zet mooi nog even uitstellen.

Passagiersstoel alvast gemonteerd:

En dit moet ik ook gaan regelen, asap naar Wheelcare met die dingen :eusa_drool:

Daarnaast vroeg ik me af: zou dit komen door Nivomats "inzakken bij stilstaan maar verder nog goed functioneren"? Dat in combinatie met bumpstops die los lagen? :eusa_think:

Vind het wel raar dat die slijtage rand maar op de helft van de band zit:

En als laatste heb ik vandaag de airco van de 2.5T leeg laten halen. Dit weekend ga ik denk ik beginnen met demonteren. Meh, end of an era :-\

Ik ga nu een lijstje maken, moet van Stefan ;D

StefanCJ

Zo, met die band heb je wel geluk gehad, voor hetzelfde geld had 'ie ineens -POEM- gedaan  :eusa_shifty:

Blijft toch zonde, einde van de V70, hopelijk kun je een hoop mensen blij maken met onderdelen.

:)

hertogjan6

gaat de V70 weg ??  :-\
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

StefanCJ

Stukje bij beetje ja  :evil:

)()()sT

Het is eigenlijk rete-zonde ..... ;)

StefanCJ

Citaat van: )()()sT op 06-01-2014 21:23:27

Eigenlijk wel.

Je mag wel een bod doen hoor Joost  ;)

Emiel

Ik zou de sporing eens goed na laten kijken.

Ervaringsdeskundige... ;)

)()()sT

Citaat van: StefanCJ op 06-01-2014 21:24:14
Citaat van: )()()sT op 06-01-2014 21:23:27

Eigenlijk wel.

;D

Dan eerder de CY van Sander 8)

marrrcel

Citaat van: StefanCJ op 06-01-2014 21:24:14

Eigenlijk wel.

;D ;D

maartendeb

Citaat van: Emiel op 06-01-2014 21:25:14
Ik zou de sporing eens goed na laten kijken.

http://www.nordicturbo.nl/gallery/albums/userpics/10002/WP_20131123_002.jpg

Ervaringsdeskundige... ;)

Ha! Was dit ook achter? Volgende week uitlijnen, ben benieuwd.

Marty__Mouse

Ik heb bij mij precies hetzelfde Maarten bij de achterbanden. Aan de binnenzijde zeg de eerste 5-8cm is helemaal kaal geschuurd. Komt bij bij door het aanlopen wanneer de nivomats nog niet helemaal op hoogte zijn. Ik hoor de banden dan ook heel licht schuren bij het nemen van de eerste drempel.

Inmiddels zijn de banden op 1 streepje op beide banden versleten tot op het canvas..
Maar ik heb wel de verkeerde maat erop liggen 225/40-18 en het aanlopen was met de oude nivomats nog veel erger. Gelukkig wel nieuwe banden gereserveerd bij Stefan, dus hopelijk met de nieuwe maat geen of in elk geval minder last van..

Welke bandenmaat heb jij onder de auto? 40 of 35 hoog? En welke ET waarde, staan de velgen misschien iets verder naar binnen?

Tja zonde van de V70, maar wel begrijpelijk en de T-5R is natuurlijk wel een plaatje hoor, wat een gave bak!!

lijkenpikkermodus aan/
Heb je al een onderdelenlijst en prijzen van alles wat je gaat verkopen?  ;D
lijkenpikkemodus uit/

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Emiel

Als je banden zo aanlopen, dan blijf je er toch niet mee rondrijden?

Maarten, Op de S60 heb ik dit voor en achter, mijn uitlijner kan niet overweg met S60's en schroefsets. Sporing op standaard en dan een wielvlucht (camberplates) die ruim buiten de spec's van Volvo valt, met dit als resultaat. Is ongeveer 15000 km. Heb dit aan andere uitlijners (met verstand van schroefsetzaken) laten zien en die zeggen allemaal hetzelfde.