Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Ik kan me ook niet zo druk maken om trillinkjes... als t maar niet te gek is ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Hans Duiven

Mooie klusjes.

Die vervloekte kachelmotor.. >:( Ik bedank Sander ook graag na die tip van dat frame verwijderen!  :eusa_clap:
De stoel haal ik er ook uit voordat ik er weer aan begin.

StefanCJ

Citaat van: Taranis op 18-02-2018 17:11:34
Bedankt Stefan. Ik was al aan het broeden hoe ik kon zeggen dat een auto met trillingen per definitie zorgt dat je niet van de auto kunt genieten, zonder meteen de giga-autist uit te hangen  :angel:

Giga-autisit of niet, dat maakt me niks uit, ik wil geen trillende auto of een stuur wat scheef staat (en nee, ietsiepietsie scheef kan gewoon niet).

;D

Taranis

De dorpsgarage kent me ondertussen en plaatst een elektronisch waterpas op het stuur... gegarandeerd altijd een recht stuur  8) (ik kan er ook niet tegen als 't scheef staat :eusa_shhh:)

The Demon

Citaat van: Taranis op 18-02-2018 19:59:29
(ik kan er ook niet tegen als 't scheef staat :eusa_shhh:)
Hoe neem je de bochten dan?  :evil: ;D

StefanCJ

Citaat van: Taranis op 18-02-2018 19:59:29
De dorpsgarage kent me ondertussen en plaatst een elektronisch waterpas op het stuur... gegarandeerd altijd een recht stuur  8) (ik kan er ook niet tegen als 't scheef staat :eusa_shhh:)

Zo'n waterpas is ook niet altijd zaligmakend. Soms zorgt een band/velg ook voor een afwijking (terwijl de velgen recht zijn en banden goed gebalanceerd!). Bij de zomerset van de V70 kon ik de voorbanden niet wisselen met achter want dan stond het stuur scheef. Idem voor de winterset bij mijn 3-er.

:)

BBS

Klopt helemaal.
Met mijn winterset (waarvan er sowieso 2 kromme Nebula's) staat het stuur recht en met de nagenoeg nieuwe en rechte! propus velgen en banden staat het stuur een ietsepietsie scheef.
Auto gaat gewoon rechtuit en bij remmen ook geen rariteiten. Rara hoe kan dat?
Volvoloos....

elianmars

Voor Stefan en Ronald: stuur staat kaarsrecht. Toch nog iéts goed aan het hok ;D

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 18-02-2018 20:49:28
Voor Stefan en Ronald: stuur staat kaarsrecht. Toch nog iéts goed aan het hok ;D

Het is je gegund mattie na 8 jaar afzien door al dat getril   :angel:

:D

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 18-02-2018 20:52:07
Citaat van: elianmars op 18-02-2018 20:49:28

Het is je gegund mattie na 8 jaar afzien door al dat getril   :angel:

:D

Niks afzien. Geeft tenminste nog een beetje rijbeleving. Anders zit je maar op een zwevend tapijt, als je niks voelt.
Ik weet ook niet of ik het wel volhoud zonder getril. Misschien peuter ik wel een plakloodje van een velg af :P

StefanCJ

leons850

Volgens mij voel jij genoeg als je het gas in trapt. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 18-02-2018 21:00:58
Citaat van: leons850 op 18-02-2018 21:00:18

:eusa_shhh: ;D ;D

Tot voorheen klapperende tanden in zijn mond bedoel je  ;D

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 18-02-2018 21:07:36
Citaat van: elianmars op 18-02-2018 21:00:58
Citaat van: leons850 op 18-02-2018 21:00:18