Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: thyzerrr op 09-05-2010 23:59:51
Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)

;)

Jeff

Citaat van: elianmars op 10-05-2010 00:01:44
Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)

;)

mee eens
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850estatetdi

mijn vrouw is het ook bijna nooit eens met me rij stijl dus je bent niet de eenigste marcel :eusa_whistle:

Laserblue

Citaat van: elianmars op 09-05-2010 22:23:04
Vandaag nog een paar (gsm)foto's gemaakt in Zeeland.

http://www.familie-verweij.nl/V70N/zeeland1.jpg

http://www.familie-verweij.nl/V70N/zeeland2.jpg

Ik ben toch wel trots op het karretje, hoor  :eusa_angel:

Daar staat die blauwe toch altijd?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

UserID6342

Citaat van: elianmars op 09-05-2010 23:49:41
Stel dat er door mijn "stoerdoenerij" iets gebeurt, met het gezin bij me in de wagen. Ik zou het mezelf nooit vergeven, als er door mijn toedoen iets zou gebeuren met mijn vrouw of de kinderen.
Helemaal + 1.  Geld hier net zo, ik kan als ik alleen ben veel agressiever rijden als dat ik Jeff in de auto heb.  Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets, door mijn eigen schuld, met dat manneke zou gebeuren.  Echt niet dus.

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 10-05-2010 08:41:19
Citaat van: elianmars op 09-05-2010 23:49:41
Stel dat er door mijn "stoerdoenerij" iets gebeurt, met het gezin bij me in de wagen. Ik zou het mezelf nooit vergeven, als er door mijn toedoen iets zou gebeuren met mijn vrouw of de kinderen.
Helemaal + 1.  Geld hier net zo, ik kan als ik alleen ben veel agressiever rijden als dat ik Jeff in de auto heb.  Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets, door mijn eigen schuld, met dat manneke zou gebeuren.  Echt niet dus.

Ik zou het mezelf ook niet vergeven als het door mijn spelen uberhaupt fout zou gaan. Wel of geen kids in de auto is daarbij voor mij geen issue, behoudens evt zwakke(re) maagjes.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Claudia op 10-05-2010 09:28:33

Dat ligt er maar net aan hoe Marcel verzekerd is. :eusa_think:

;D

:eusa_eh:  ;D

elianmars

Jawel, het is vanavond gebeurd! :eusa_dance:

De T5 is een stukje naar beneden gegaan.

Sander, onwijs bedankt weer voor je hulp!  :eusa_clap:

Sorry voor de mensen die er bij hadden willen zijn, Sander en ik wilden liever even doorklussen. Anders had 't weer nachtwerk geworden ;)

Foto's e.d. komen morgen. Ik ga nu naar m'n mandje. Ben het een beetje zat :eusa_shifty:

Sbv

De auto is mooi omlaag gegaan het staat erg netjes. Hopelijk kan je de drempels thuis wat overkomen

Chris

Citaat van: elianmars op 11-05-2010 00:06:35

Sorry voor de mensen die er bij hadden willen zijn, Sander en ik wilden liever even doorklussen. Anders had 't weer nachtwerk geworden ;)

Foto's e.d. komen morgen. Ik ga nu naar m'n mandje. Ben het een beetje zat :eusa_shifty:

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet Marcel! Lekker laag? Hoeveel mm is het voor eigenlijk geworden en welke veren??

UserID6342

Ben heel benieuwd Marcel, en je hebt groot gelijk.  Bij zoiets heb je geen pottekijkers nodig want dan komt er niets van terecht.  Zo met z'n 2-en kun je gewoon ff lekker doorgaan.

Sbv

Citaat van: Chris op 11-05-2010 07:16:03

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet Marcel! Lekker laag? Hoeveel mm is het voor eigenlijk geworden en welke veren??
Veren komen bij SAM uit Zweden vandaan. Voor is volgens mij ca 30-35 mm omlaag gegaan en achter 30 ? Marcel weet de maten. Het staat nu best wel erg mooi.
We zijn om  rond 1930 begonnen en rond 23 uur klaar incl koffie drinken. Helaas 1 stabi stangetje vergeten helemaal vast te zetten, dus nogmaals wiel eraf.
Het viel kwa werk wel mee, allen was het bij 1 kant wat lastig om een stukje draagarm weer goed uitgelijnd te krijgen dat de bout erdoor kon gaan.
Verlagen van een V70 classic is vele malen simpeler

Chris

Citaat van: Sbv op 11-05-2010 08:06:37
Citaat van: Chris op 11-05-2010 07:16:03

Veren komen bij SAM uit Zweden vandaan. Voor is volgens mij ca 30-35 mm omlaag gegaan en achter 30 ? Marcel weet de maten. Het staat nu best wel erg mooi.
We zijn om  rond 1930 begonnen en rond 23 uur klaar incl koffie drinken. Helaas 1 stabi stangetje vergeten helemaal vast te zetten, dus nogmaals wiel eraf.
Het viel kwa werk wel mee, allen was het bij 1 kant wat lastig om een stukje draagarm weer goed uitgelijnd te krijgen dat de bout erdoor kon gaan.
Verlagen van een V70 classic is vele malen simpeler

Ben ook wel benieuwd naar hoe het met het comfort is gesteld nu...

)()()sT

Hup hup, opstaan en foto's!!!!