Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 09-05-2010 23:39:38
Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 23:38:18
Citaat van: elianmars op 09-05-2010 22:46:01
Citaat van: knoopie op 09-05-2010 22:40:33
Het is een genot om dat geluid te horen marcel van die knikkerpot die je er onder hebt hangen......
je hoorde hem goed toen je optrok bij het kruispunt bij van Beynem.

En dan reed ik nog heel beschaafd. Ik had al m'n credits al verspeeld op de A15/A16, toen ik met een Mini Cooper S aan het feesten was.
Daar was de vrouw niet echt blij mee, dus daarna heb ik me maar heel rustig gehouden  :eusa_shifty:

Toch eens wat aan doen Marcel.. Hoor/lees dat wel wat te vaak  :evil:


Ach, eigenlijk heeft ze groot gelijk. Het is niet verstandig om (veel) te snel te rijden. En al helemaal niet met het hele gezin in de wagen.......

En toch... Het zou niet uit moeten maken of het hele gezin erbij zit in mijn ogen.. (behalve uit misselijkheids oogpunt en de gevolgen daarvan). Ik begrijp het wel, maar blijft toch altijd een leuke discussie dat mensen anders rijden met het gezin in de auto "want veilig" blablabla. Ik rij zonder gezin ook veilig, soms wel wat lomper dan iemand met een zwakke maag kan hebben. Heel lomp is het niet, want broertje heeft prima geslapen in de 9 uurtjes op de heenreis naar ValTho ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ludo

Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 23:44:41
Ik rij zonder gezin ook veilig,

Ja dat klopt wel.
Ik reed laatst achter je aan, viel bijna in slaap...  :eusa_doh:  ;D

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 23:44:41
Citaat van: elianmars op 09-05-2010 23:39:38
Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 23:38:18
Citaat van: elianmars op 09-05-2010 22:46:01
Citaat van: knoopie op 09-05-2010 22:40:33
Het is een genot om dat geluid te horen marcel van die knikkerpot die je er onder hebt hangen......
je hoorde hem goed toen je optrok bij het kruispunt bij van Beynem.

En dan reed ik nog heel beschaafd. Ik had al m'n credits al verspeeld op de A15/A16, toen ik met een Mini Cooper S aan het feesten was.
Daar was de vrouw niet echt blij mee, dus daarna heb ik me maar heel rustig gehouden  :eusa_shifty:

Toch eens wat aan doen Marcel.. Hoor/lees dat wel wat te vaak  :evil:


Ach, eigenlijk heeft ze groot gelijk. Het is niet verstandig om (veel) te snel te rijden. En al helemaal niet met het hele gezin in de wagen.......

En toch... Het zou niet uit moeten maken of het hele gezin erbij zit in mijn ogen.. (behalve uit misselijkheids oogpunt en de gevolgen daarvan). Ik begrijp het wel, maar blijft toch altijd een leuke discussie dat mensen anders rijden met het gezin in de auto "want veilig" blablabla. Ik rij zonder gezin ook veilig, soms wel wat lomper dan iemand met een zwakke maag kan hebben. Heel lomp is het niet, want broertje heeft prima geslapen in de 9 uurtjes op de heenreis naar ValTho ;D


Stel dat er door mijn "stoerdoenerij" iets gebeurt, met het gezin bij me in de wagen. Ik zou het mezelf nooit vergeven, als er door mijn toedoen iets zou gebeuren met mijn vrouw of de kinderen.

Thys

Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)

elianmars

Citaat van: thyzerrr op 09-05-2010 23:59:51
Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)


;)

Jeff

Citaat van: elianmars op 10-05-2010 00:01:44
Citaat van: thyzerrr op 09-05-2010 23:59:51
Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)


;)

mee eens
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850estatetdi

mijn vrouw is het ook bijna nooit eens met me rij stijl dus je bent niet de eenigste marcel :eusa_whistle:

Laserblue

Citaat van: elianmars op 09-05-2010 22:23:04
Vandaag nog een paar (gsm)foto's gemaakt in Zeeland.

http://www.familie-verweij.nl/V70N/zeeland1.jpg

http://www.familie-verweij.nl/V70N/zeeland2.jpg


Ik ben toch wel trots op het karretje, hoor  :eusa_angel:


Daar staat die blauwe toch altijd?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

UserID6342

Citaat van: elianmars op 09-05-2010 23:49:41
Stel dat er door mijn "stoerdoenerij" iets gebeurt, met het gezin bij me in de wagen. Ik zou het mezelf nooit vergeven, als er door mijn toedoen iets zou gebeuren met mijn vrouw of de kinderen.
Helemaal + 1.  Geld hier net zo, ik kan als ik alleen ben veel agressiever rijden als dat ik Jeff in de auto heb.  Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets, door mijn eigen schuld, met dat manneke zou gebeuren.  Echt niet dus.

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 10-05-2010 08:41:19
Citaat van: elianmars op 09-05-2010 23:49:41
Stel dat er door mijn "stoerdoenerij" iets gebeurt, met het gezin bij me in de wagen. Ik zou het mezelf nooit vergeven, als er door mijn toedoen iets zou gebeuren met mijn vrouw of de kinderen.
Helemaal + 1.  Geld hier net zo, ik kan als ik alleen ben veel agressiever rijden als dat ik Jeff in de auto heb.  Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets, door mijn eigen schuld, met dat manneke zou gebeuren.  Echt niet dus.

Ik zou het mezelf ook niet vergeven als het door mijn spelen uberhaupt fout zou gaan. Wel of geen kids in de auto is daarbij voor mij geen issue, behoudens evt zwakke(re) maagjes.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Claudia

Citaat van: thyzerrr op 09-05-2010 23:59:51
Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)

Dat ligt er maar net aan hoe Marcel verzekerd is. :eusa_think:


;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Claudia op 10-05-2010 09:28:33
Citaat van: thyzerrr op 09-05-2010 23:59:51
Anderzijds denk ik ook niet dat je vrouw en kinderen het je zouden vergeven als je door eigen toedoen niet meer thuis zou komen... ;)

Dat ligt er maar net aan hoe Marcel verzekerd is. :eusa_think:


;D

:eusa_eh:  ;D


elianmars

Jawel, het is vanavond gebeurd! :eusa_dance:

De T5 is een stukje naar beneden gegaan.

Sander, onwijs bedankt weer voor je hulp!  :eusa_clap:

Sorry voor de mensen die er bij hadden willen zijn, Sander en ik wilden liever even doorklussen. Anders had 't weer nachtwerk geworden ;)

Foto's e.d. komen morgen. Ik ga nu naar m'n mandje. Ben het een beetje zat :eusa_shifty:

Sbv

De auto is mooi omlaag gegaan het staat erg netjes. Hopelijk kan je de drempels thuis wat overkomen