Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Quota

Vooralsnog lijkt Marcel toch verreweg het beste te wonen van ons allemaal... :eusa_think: ;D ;D

elianmars

Hij was zo mooi schoon............

En dit was alleen nog maar van de heenweg. Op de terugweg zijn er nog veel meer bij gekomen......  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Gelukkig hebben we de foto's nog
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ludo

Citaat van: elianmars op 17-04-2011 22:32:41
http://www.familie-verweij.nl/V70N/muggenzifter.jpg

En dit was alleen nog maar van de heenweg. Op de terugweg zijn er nog veel meer bij gekomen......  :eusa_shifty:

Foei foei.
Dan had ik toch achteruit terug gereden!.

;D

elianmars

Ondanks flink trappen, blijft het verbruik heel netjes. Ik heb het vermoeden dat ik al een hele tijd met een slippende koppeling heb gereden. Of zou dat niks doen met het verbruik?  :eusa_think:

Tijdens het pesten van een dikke Vectra (hing met dramlampen op de bumper en wilde toen rechts inhalen) geschakeld naar de zesde versnelling. Toen stond de tellerwijzer op 240 km/uur.
Hoe ver zou de wijzer gaan in de zesde versnelling? Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de top. Toch maar een keer naar Duitsland rijden  ;D

elianmars

Citaat van: Ludo op 17-04-2011 22:39:08
Citaat van: elianmars op 17-04-2011 22:32:41
http://www.familie-verweij.nl/V70N/muggenzifter.jpg

Foei foei.
Dan had ik toch achteruit terug gereden!.

;D

Dan was de achterkant ook nog eens vies geworden  :eusa_naughty:  ;D

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 17-04-2011 22:41:05
Ondanks flink trappen, blijft het verbruik heel netjes. Ik heb het vermoeden dat ik al een hele tijd met een slippende koppeling heb gereden. Of zou dat niks doen met het verbruik?  :eusa_think:

Tijdens het pesten van een dikke Vectra (hing met dramlampen op de bumper en wilde toen rechts inhalen) geschakeld naar de zesde versnelling. Toen stond de tellerwijzer op 240 km/uur.
Hoe ver zou de wijzer gaan in de zesde versnelling? Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de top. Toch maar een keer naar Duitsland rijden  ;D

Zo ver is het niet van de gehaktballen naar duitsland ;D

Geert-Jan

Ondanks flink trappen, blijft het verbruik heel netjes. Ik heb het vermoeden dat ik al een hele tijd met een slippende koppeling heb gereden. Of zou dat niks doen met het verbruik?  :eusa_think:

Hoe ver zou de wijzer gaan in de zesde versnelling? Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de top. Toch maar een keer naar Duitsland rijden  ;D
T was geen stille......

Want dan had je nu je rijbewijs kwijt geweest  :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

antraciet

Kom gerust Marcel Het is een half uurtje tot aan de rustigste snelweg ooit in DLD neergelegd  ;D Gaan we samen een keertje trappen  :evil:

elianmars

Citaat van: Geert-Jan op 17-04-2011 22:45:34

T was geen stille......

Want dan had je nu je rijbewijs kwijt geweest  :eusa_whistle:

Stillen willen er niet rechts voorbij. En gaan ook niet op de bumper hangen.

Toch?  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

En gaat er nog wel een T-5R mee voor vergelijk ;D
Citaat van: antraciet op 17-04-2011 22:47:38
Kom gerust Marcel Het is een half uurtje tot aan de rustigste snelweg ooit in DLD neergelegd  ;D Gaan we samen een keertje trappen  :evil:

Geert-Jan

Citaat van: antraciet op 17-04-2011 22:47:38
Kom gerust Marcel Het is een half uurtje tot aan de rustigste snelweg ooit in DLD neergelegd  ;D Gaan we samen een keertje trappen  :evil:
Welke is dat??
Vertel, wil mij R ook wel eens een keertje echt uit proberen (legaal) :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

antraciet

Sbv

De 31 is een hele mooie snelweg. Vroeger reed ik dat wel regelmatig, tegenwoordig bijna nooit meer simpelweg omdat ik nooit meer op die plekke hoef te zijn voor werk.

Ander leuk stuk is net over de grens bij boxmeer, maar de 31 is een stuk langer. Kan wel zeggen snelweg van Lubeck via Rostock en Stralsund naar Berlijn, maar dat is helemaal uit de richting.

Wanneer gaan we ? Niet dat ik je bij kan houden hoor

knoopie

Citaat van: Sbv op 18-04-2011 03:03:48
De 31 is een hele mooie snelweg. Vroeger reed ik dat wel regelmatig, tegenwoordig bijna nooit meer simpelweg omdat ik nooit meer op die plekke hoef te zijn voor werk.

Ander leuk stuk is net over de grens bij boxmeer, maar de 31 is een stuk langer. Kan wel zeggen snelweg van Lubeck via Rostock en Stralsund naar Berlijn, maar dat is helemaal uit de richting.

Wanneer gaan we ? Niet dat ik je bij kan houden hoor

volgauto's moet je ook hebben san......