Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: reneetje op 26-12-2011 20:36:40
Dat is 1 van de kleine steeklampjes die ook achter in de lamp units zitten en dan kapot is en deze melding geven.

Zo valt het niet op maar haal de printplaat maar eens los waar de lampen inzitten , dan zie je het meteen.

Hoe bedoel je precies, René? Waar moet ik zo'n steeklampje kunnen vinden?

reneetje

Citaat van: elianmars op 26-12-2011 21:02:56
Citaat van: reneetje op 26-12-2011 20:36:40
Dat is 1 van de kleine steeklampjes die ook achter in de lamp units zitten en dan kapot is en deze melding geven.

Zo valt het niet op maar haal de printplaat maar eens los waar de lampen inzitten , dan zie je het meteen.

Hoe bedoel je precies, René? Waar moet ik zo'n steeklampje kunnen vinden?

http://www.volvocars.com/nl/sales-services/services/site6/Documents/S60%20instructieboekje%20MY06.pdf

blz 172 positie 2

En vervang de andere kant ook maar vast , die is dan ook onderweg....... :eusa_shifty:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Instructieboekje van een S60?   :eusa_shifty:

Ik heb even in mijn eigen boekje gekeken en zie wel waar de breedte/parkeerlichten zitten, maar er is geen lampje kapot. Waarom er dan een foutmelding verschijnt?  :eusa_think:

reneetje

Citaat van: elianmars op 26-12-2011 23:00:18

Ik heb even in mijn eigen boekje gekeken en zie wel waar de breedte/parkeerlichten zitten, maar er is geen lampje kapot. Waarom er dan een foutmelding verschijnt?  :eusa_think:

= hetzelfde als met een V70

Hoeveel lampen branden er dan als je de gewone lampen aan hebt (per achterlicht dus he) ?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 26-12-2011 23:04:23

Hoeveel lampen branden er dan als je de gewone lampen aan hebt (per achterlicht dus he) ?

Twee. Plus de ledjes.

reneetje

Citaat van: elianmars op 26-12-2011 23:09:57

Twee. Plus de ledjes.

Vervang ze maar , en aan beide kanten.

De kleine lampjes zijn overleden of staan op het punt van , vandaar af en toe de melding (weerstands verschil)

Alle die type's hebben er last van.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

haasje

Volgens mij zijn de stadslichtlampjes ook redelijk berucht voor storingsmeldingen.

grijzev70tdi

is trouwens heerlijk leuk vervangen die lampjes... :eusa_liar:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

MVeldhuis

Ach komop, een beetje gepriegel maar als dat al lastig is dan kan je beter geen monteur worden.

Snellebaksteen

Volgens mij geven de stadslichtjes geen foutmelding.
Bij mijn 2003 tenminste niet.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Komt er bij mij wel degelijk. Enige tijd geleden ook gehad, en gelukkig zitten er redelijk wat lampjes op de auto

elianmars

Citaat van: reneetje op 26-12-2011 23:21:10
Citaat van: elianmars op 26-12-2011 23:09:57

Twee. Plus de ledjes.

Vervang ze maar , en aan beide kanten.

De kleine lampjes zijn overleden of staan op het punt van , vandaar af en toe de melding (weerstands verschil)

Alle die type's hebben er last van.

Ok. Dan zal ik ze alle vier vervangen. Vandaag of morgen maar op zoek gaan naar een winkel die die lampjes verkoopt.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 27-12-2011 08:45:40
Volgens mij geven de stadslichtjes geen foutmelding.
Bij mijn 2003 tenminste niet.

Bij mijn wagen wel. Toen ik ledjes in de koplampen had gedaan en deze uit elkaar vielen, kreeg ik een foutmeding.

Nu gaat het om de lampjes aan de achterkant.

elianmars

A.s. donderdag verwacht ik de twee ton op de teller te zien verschijnen. Is toch sneller dan ik dacht  ;D

knoopie

je hebt te veel sensoren achterin zitten.....

Gewoon een aantal verwijderen  :eusa_whistle:
is het al verholpen of nog niet

CiteerA.s. donderdag verwacht ik de twee ton op de teller te zien verschijnen

liever op mijn bankrekening en dan taxfree  ;D

;)