Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: elianmars op 30-12-2011 15:09:16
Grrrr........ Ik kom net bij de spuiter vandaan. De bumper is gespoten, maar is niet mooi geworden. Het blijkt dat de bumper geen nieuwe is geweest, maar eentje die een klap heeft gehad en daarna in de primer is gespoten.
Het viel de spuiter in eerste instantie ook niet op, zag er gewoon goed uit, in de primer. Ook na het schuren niks ontdekt, maar toen hij ging spuiten, kwamen er scheurtjes in de lak. Dat wil zeggen dat de bumper een opdonder heeft gehad.

Ik heb gezegd dat ik nog even ga kijken wat te doen. Een andere bumper, of toch deze netjes zien te krijgen. De V70R bumper, van de Engelse sloper, had ook scheurtjes in de lak en die heeft dezelfde spuiter helemaal goed gekregen. Niks meer van te zien en ook nooit meer terug gekomen.

Nu heb ik even gekeken wat een nieuwe/andere kost, maar daar schrik ik toch wel van  :eusa_shifty:
Ik denk dat ik de spuiter maar vraag of hij zijn best wil doen op deze bumper. Mocht het niks worden, gaat het hele "project" niet door. Het moet wel leuk (lees: betaalbaar) blijven.

Ik ben vanwege schade aan de onderzijde van m'n bumper (het ongespoten kunstof) toen ook op zoek geweest naar een nieuwe bumper. Vanwege de (belachelijke) prijs heb ik het ook maar niet gedaan, ik schrok daar toch ook wel even van.

Gelukkig is de schade bij mij amper zichtbaar.

UserID6342

Citaat van: elianmars op 30-12-2011 15:09:16
Grrrr........ Ik kom net bij de spuiter vandaan. De bumper is gespoten, maar is niet mooi geworden. Het blijkt dat de bumper geen nieuwe is geweest, maar eentje die een klap heeft gehad en daarna in de primer is gespoten.
Het viel de spuiter in eerste instantie ook niet op, zag er gewoon goed uit, in de primer. Ook na het schuren niks ontdekt, maar toen hij ging spuiten, kwamen er scheurtjes in de lak. Dat wil zeggen dat de bumper een opdonder heeft gehad.

Ik heb gezegd dat ik nog even ga kijken wat te doen. Een andere bumper, of toch deze netjes zien te krijgen. De V70R bumper, van de Engelse sloper, had ook scheurtjes in de lak en die heeft dezelfde spuiter helemaal goed gekregen. Niks meer van te zien en ook nooit meer terug gekomen.

Nu heb ik even gekeken wat een nieuwe/andere kost, maar daar schrik ik toch wel van  :eusa_shifty:
Ik denk dat ik de spuiter maar vraag of hij zijn best wil doen op deze bumper. Mocht het niks worden, gaat het hele "project" niet door. Het moet wel leuk (lees: betaalbaar) blijven.
Zonde Marcel, hoop van harte dat de spuiter er iets mee kan dan voor je.

elianmars

Citaat van: elianmars op 30-12-2011 12:16:21

Het is jammer dat de directrice telkens naast me zit. Tot nu toe slechts eventjes 220 op de teller gehad  :eusa_shifty:

Vanavond, onder protest van iemand naast me, 250 op de teller. Beetje sporten met een Audi  ;D

Ik vraag me af hoe ver de T5 gaat. Het beestje had duidelijk zin in meer, maar dat zat er even niet in . Sneller mocht echt niet van mijn vrouw  :'(  ;D

antraciet

Citaat van: elianmars op 31-12-2011 00:01:35

Het is jammer dat de directrice telkens naast me zit. Tot nu toe slechts eventjes 220 op de teller gehad  :eusa_shifty:

Vanavond, onder protest van iemand naast me, 250 op de teller. Beetje sporten met een Audi  ;D

Ik vraag me af hoe ver de T5 gaat. Het beestje had duidelijk zin in meer, maar dat zat er even niet in . Sneller mocht echt niet van mijn vrouw  :'(  ;D

Daar is Belgie niet echt het land voor een stukje oostwaarts is beter  ;)

Sbv

Rij een keer dld in alleen.
Dat je nog geen echtscheiding hebt  :)

antraciet

Citaat van: Sbv op 31-12-2011 00:08:34

Het is jammer dat de directrice telkens naast me zit. Tot nu toe slechts eventjes 220 op de teller gehad  :eusa_shifty:

Vanavond, onder protest van iemand naast me, 250 op de teller. Beetje sporten met een Audi  ;D

Ik vraag me af hoe ver de T5 gaat. Het beestje had duidelijk zin in meer, maar dat zat er even niet in . Sneller mocht echt niet van mijn vrouw  :'(  ;D
Dat je nog geen echtscheiding hebt  :)

Precies en je hebt ook nog 2 kids. Steentje iets groter dat van een heuvel af komt wild of een andere weggebruiker  :eusa_think:

knoopie

Citaat van: Sbv op 31-12-2011 00:08:34

Het is jammer dat de directrice telkens naast me zit. Tot nu toe slechts eventjes 220 op de teller gehad  :eusa_shifty:

Vanavond, onder protest van iemand naast me, 250 op de teller. Beetje sporten met een Audi  ;D

Ik vraag me af hoe ver de T5 gaat. Het beestje had duidelijk zin in meer, maar dat zat er even niet in . Sneller mocht echt niet van mijn vrouw  :'(  ;D
Dat je nog geen echtscheiding hebt  :)

;D ;D

CiteerDat je nog geen echtscheiding hebt  

voor dat je het weet is het zover..... :eusa_sick:  :eusa_snooty:

elianmars

@Arjen: De jongens waren er niet bij. Als ze wel in de auto zitten, houd ik me koest ;)

antraciet

Citaat van: elianmars op 31-12-2011 00:24:59
@Arjen: De jongens waren er niet bij. Als ze wel in de auto zitten, houd ik me koest ;)

OK begrepen  ;)

elianmars

Voordat ik als "jakkeraar" word gezien, normaal gesproken rijd ik wel door, maar harder dan 150/160 rijd ik niet.

Gisteren was de weg van Luik naar Luxemburg zo goed als leeg en er zijn een paar mooie rechte stukken, waar ik het gaspedaal even wat verder heb ingedrukt.

Ik zal een andere wagen nooit met erg veel snelheidsverschil inhalen. Je weet nooit wat een ander doet, of verwacht, dus dat risico wil ik niet nemen.

Allemaal een goed en vooral veilig 2012 gewenst!  ;)

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 31-12-2011 09:20:44
Voordat ik als "jakkeraar" word gezien, normaal gesproken rijd ik wel door, maar harder dan 150/160 rijd ik niet.

Gisteren was de weg van Luik naar Luxemburg zo goed als leeg en er zijn een paar mooie rechte stukken, waar ik het gaspedaal even wat verder heb ingedrukt.

Ik zal een andere wagen nooit met erg veel snelheidsverschil inhalen. Je weet nooit wat een ander doet, of verwacht, dus dat risico wil ik niet nemen.

Allemaal een goed en vooral veilig 2012 260  gewenst!  ;)

Van het zelfde!

elianmars

Citaat van: Sbv op 28-12-2011 17:42:23
Citaat van: elianmars op 28-12-2011 17:17:34
De V70 ziet er trouwens echt niet uit. Omdat het hier zo warm is, kunnen de boeren gewoon doorwerken op het land. Overal ligt dus bagger op de weg. Heerlijk om doorheen te scheuren, maar de wagen wordt er niet schoner op  :eusa_shifty:

Foto's..Als jij het namelijk vies vindt, dan zal het nog wel schoon zijn in mijn ogen  ;D

Ik kwam net de foto's tegen, dus hierbij:

Het zal ongetwijfeld nog viezer kunnen, maar ik vind het al erg zat. En ik heb nu geen zin om de wagen te wassen, dus die blijft nog even zo  :eusa_shifty:

Ik ben net weer even bij de spuiter geweest en heb gevraagd of hij zijn best wil doen op de voorbumper. Hij kan niet garanderen dat het helemaal goed komt, maar zou het proberen  :eusa_pray: :eusa_pray:

)()()sT

Ik vind het toch wel een lekkere auto  :eusa_drool:

grijzev70tdi

Vind hem bijna mooier als hij smerig is (niet verkeerd bedoeld). Heeft wat stoers
Grolsch, het klinkt al lekkerder

knoopie

de auto van je buurman ziet er een stuk schoner uit hij lijkt wel op die tractor van je buurman marcel.....

eigenlijk kan het niet ik zou me naar schamen en dan ook nog zo rond blijven toeren :eusa_snooty:

;D ;D

ps: bij mij ziet het er ook niet uit op het moment  :eusa_shifty: