Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: elianmars op 10-08-2012 11:13:33
Citaat van: maruska op 10-08-2012 10:53:16
je hebt een verhuiswagen marcel... wat denk je zelf ? ;D
of heb je dat star wars battleship gekocht ??

Drie Star Wars gevallen en een goudmijn dinges. Past normaal gesproken zonder problemen in de auto, maar we hebben al bagage voor drie weken mee (al dacht mijn vrouw waarschijnlijk dat we minstens een half jaar zouden wegblijven, gezien de hoeveelheid kleding en schoenen ::) ).

En dan hebben de jongens het spul dus in elkaar gezet. Dat gaat nooit heel blijven  :eusa_shifty:

Uit elkaar halen, terug in de doos, en thuis nog een keer lol met in elkaar zetten dus ;D.

Galactica

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2012 17:29:02
Hier nog wat voor als je thuis bent Mars,

Een mooie collectie van Lego uit de laatste jaren: http://gigapica.geenstijl.nl/2012/08/you_can_build_it_with_legos.html

Ewøut

Excuses voor inbraak topic..maaarehhh..lekker dan..ben me al weken aan het inhouden om geen lego te kopen. Is nu een hopeloze zaak geworden :-)

elianmars

Om nog even terug te komen op het verbruik, zie onderstaande foto. Na voltanken 110 km gereden, dus 890 km op een tank zou mogelijk moeten zijn ;D

Ik was hier al trots op:

Sbv

Netjes hoor. Zo zuinig zal je voorlopig niet meer rijden.

elianmars

Citaat van: Sbv op 10-08-2012 16:09:45
Netjes hoor. Zo zuinig zal je voorlopig niet meer rijden.

Inderdaad. Zal morgen in Duitsland rap naar beneden gaan ;D

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2012 20:26:16
Als ik dat te zien krijg na het tanken, dan is er iets grondig mis met m'n motor... ::)

Okee... wat moet ik repareren dan? ???

720 km tot lege tank na tanken... na een veel te snelle rit naar Antwerpen

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2012 23:41:06
Citaat van: maruska op 09-08-2012 23:23:27
idd, en aangezien mijn dakterrorist Ronald al eigen vervoer heeft..

Ho ho, dat die meeuw nu rijdbaar is betekent niet dat die over 5 weken nog rijdt... ;D

Jouw gezeur is de reden dat ik met de XC kom ipv met die metromannenmobiel van Arjen mee rijd ;D Ik kan het niet aanhoren dat de XC Hvittingfoss vast niet haalt, terwijl jouw XC nog een groentje is vergeleken met mijn globetrotter :P

@ Marcel: goede reis morgen en welkom thuis alvast :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 10-08-2012 22:04:47
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2012 20:26:16
Als ik dat te zien krijg na het tanken, dan is er iets grondig mis met m'n motor... ::)

Okee... wat moet ik repareren dan? ???

720 km tot lege tank na tanken... na een veel te snelle rit naar Antwerpen

Ho ho, dat die meeuw nu rijdbaar is betekent niet dat die over 5 weken nog rijdt... ;D

Jouw gezeur is de reden dat ik met de XC kom ipv met die metromannenmobiel van Arjen mee rijd ;D Ik kan het niet aanhoren dat de XC Hvittingfoss vast niet haalt, terwijl jouw XC nog een groentje is vergeleken met mijn globetrotter :P

[/quote]

Sorry Ronald, maar het was zooooo verleidelijk om het te schrijven... :-[ :eusa_whistle: Ik zal het niet meer doen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Moet ik anders die Lego even komen ophalen? Mag het bij mij logeren ....  :eusa_whistle:

Sbv

Goeie reis straks Marcel

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 11-08-2012 00:23:33
Moet ik anders die Lego even komen ophalen? Mag het bij mij logeren ....  :eusa_whistle:

;D

Het staat in de auto. We zien vanavond wel wat er van de bouwwerken is overgebleven  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: Sbv op 11-08-2012 01:19:05
Goeie reis straks Marcel

Thanks. We verwachten over een uurtje te vertrekken.

UserID6342

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Weet niet wat voor route je geplanned had, maar de 1 was donderdag een chaos. Veel file bij nog meer wegwerkzaamheden ...

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 11-08-2012 09:48:02
Weet niet wat voor route je geplanned had, maar de 1 was donderdag een chaos. Veel file bij nog meer wegwerkzaamheden ...

Was wel de bedoeling over de A1. Alternatieven zijn via de A7 en A1, of A7 en A2.

Zou dat minder problemen geven?  :eusa_think:

Ik zit niet echt op file te wachten met die gare koppeling.