Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Hmm... ik twijfel nu wel een beetje, de s is al laag en stug, of het er dan lekkerder op gaat rijden weet ik niet. Anders doen we eerst die van Bouke wel  ;D

elianmars

Mocht ik geen setje meer over hebben, als het goed is heeft/krijgt Marco nog een aantal setjes binnen.

triton

Citaat van: elianmars op 09-09-2013 18:38:01
Mocht ik geen setje meer over hebben, als het goed is heeft/krijgt Marco nog een aantal setjes binnen.

Weet je niet wat je zelf hebt liggen? ;)
Professioneel raddraaier

elianmars

Citaat van: triton op 09-09-2013 18:48:42
Citaat van: elianmars op 09-09-2013 18:38:01

Weet je niet wat je zelf hebt liggen? ;)

Jawel, maar er zijn al wat setjes beloofd. Ik moet even nagaan aan wie ook weer.

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 09-09-2013 18:32:26
Hmm... ik twijfel nu wel een beetje, de s is al laag en stug, of het er dan lekkerder op gaat rijden weet ik niet. Anders doen we eerst die van Bouke wel  ;D
gewoon doen joh,kost nie veul

grijzev70tdi

Mocht je wat over hebben hoor ik het graag, anders bestel.ik ze bij Marco
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Vulk

Ik blijf het een matige oplossing vinden. Waarom niet er 'gewoon' nieuwe rubbers in duwen. Is het gelijk een pak strakker EN comfortabeler.

StefanCJ

Citaat van: Bouke op 09-09-2013 18:55:38
Citaat van: StefanCJ op 09-09-2013 18:32:26
Hmm... ik twijfel nu wel een beetje, de s is al laag en stug, of het er dan lekkerder op gaat rijden weet ik niet. Anders doen we eerst die van Bouke wel  ;D
gewoon doen joh,kost nie veul

Maar als het niet beter gaat rijden is het ook zowat :d

peteRRR

Citaat van: Vulk op 09-09-2013 18:58:35
Ik blijf het een matige oplossing vinden. Waarom niet er 'gewoon' nieuwe rubbers in duwen. Is het gelijk een pak strakker EN comfortabeler.

Is het niet zo dat het eigenlijk een en/en situatie is en goede rubbers en de inserts,samen stugger/strakker maar evt een oppepper voor de wat verouderde situatie.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Goed, ik heb net even een ritje gemaakt en ik zat zo in de wagen:  :eusa_drool:

Damn, wat rijdt dit een stuk strakker! Nou weet ik niet of het ook te maken kan hebben met de nieuwe veerpootlagers- en rubbers, maar bij vol accelereren blijft de wagen nu gewoon rechtdoor rijden, terwijl ik voorheen flink moest sturen. Ook zijn de trillingen in het stuur bij bepaalde snelheden verdwenen (ik dacht dat de wielen opnieuw moesten worden uitgebalanceerd).

Al met al ben ik blij met de aanpassingen!  8)

@Thomas: comfort hoeft van mij niet. Ik wil de weg kunnen voelen  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 09-09-2013 19:29:24
Al met al ben ik blij met de aanpassingen!  8)

Ik wil hier ook zeker niet de indruk wekken dat ik het niks vind... Het is even wennen. en als je dan zo'n neuroot ben als ik, die vergeten is dat ze er in zitten, dan hoor en voel je ineens dingen die je eerder niet hoorde/voelde. :eusa_wall: Dom he? ik vind het gewoon lekker. ;D

Oh ja, ik was ook nog dit jaar van 15" naar 17" gegaan. Alles bij elkaar best veel veranderingen. Marije moet gewoon haar mond houden en op die kameel blijven hobbelen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Niet zeuren maar-rije!

;D

elianmars

Ik heb vanavond bij de wagens van drie forumleden de subframe-inserts gemonteerd. Ik ben benieuwd hoe het Bouke, Stefan en Sander bevalt  :)

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

Hier positief in ieder geval, maar goed mijn subframe rubber zitten er al denk ik 360000 km onder. Het voelt gewoon strakker aan