Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sbv

met de fiat naar de camping dan

elianmars

Citaat van: Sbv op 26-04-2014 22:26:45
met de fiat naar de camping dan

Zei Elianne ook al. Alleen ben ik bang dat daar niet in kan, wat er allemaal mee gaat voor een weekendje  :eusa_shifty:

Ik zit al te azen op een betere parkeerplek. Deze hoort op dit moment bij een staanplaats, waarvan de caravan te koop staat. Misschien dat ik het voor elkaar krijg om die parkeerplek te ruilen met die van ons.

Nou ja, we zien het wel. Eerst maar zien hoe het er straks uitziet, als-ie bij de spuiter vandaan komt  :P


elianmars

#6002
Nog even wat foto's van de krassen die mij storen:











De laatste zijn het minst te zien, maar daar zijn ook de schuurkrassen in de lak en het knikje in de rand van deur aanwezig (als je goed kijkt, is het knikje te zien in de reflectie van het metselwerk). En als we dan toch bezig gaan  :P


Het liefst zou ik 'm helemaal laten spuiten, maar daar heb ik de centen niet voor (over)  ;D

elianmars

Citaat van: Redolpho op 27-04-2014 21:41:15
Hoe kom je aan de krassen op foto 3? Lijkt wel alsof er een tuinhark overheen is gehaald.



Die zaten al op de wagen toen ik 'm kocht. Op foto 4 zijn soortgelijke krassen te zien. Die zitten op zowel de voor- als achterdeur.

Zoals ik al zei, ik heb het vier jaar volgehouden om er niks aan te (laten) doen, maar wil er nu vanaf.

elianmars


Lunadust

Die krassen op foto 3 lijken wel van prikkeldraad afkomstig.

Maar wat is er met je deurrubber gebeurd?

Mooie plannen, word weer een strakke wagen.
Techneut, geen dichter.

Ewout Schalkwijk

Ik zeg: demontage en terug naar een Classic. Daar wordt je veel gelukkiger van. :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Redolpho op 27-04-2014 22:05:06
Hoelang ben je de auto kwijt denk je?

Ik heb ook wat spuitwerk namelijk. Nu zal een goede vriend van mij het terzijnertijd wel oplossen, maar vraag me af hoe lang je eigenlijk een hele auto kwijt bent met dit soort werk.



Twee dagen, volgens de spuiter.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-04-2014 22:16:13
Ik zeg: demontage en terug naar een Classic. Daar wordt je veel gelukkiger van. :P

Nope. Daar word ik niet gelukkiger van  ;D Vooral na montage van de nieuwe draagarmen en stuurkogels ben ik weer helemaal verliefd op mijn karretje. Ook daardoor de beslissing om 'm wat netter te laten maken.

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-04-2014 22:16:13
Ik zeg: demontage en terug naar een Classic. Daar wordt je veel gelukkiger van. :P
;D

elianmars

Ik wacht alleen nog altijd op een aanbiedinkje qua R bumper  :P

StefanCJ

Wordt weer een topauto straks :eusa_clap:. Knap dat je je er vier jaar aan kan ergeren. Mijn geduld rijkt maar drie maanden, dan is het op  :eusa_shifty:.

Taranis

Citaat van: Lunadust op 27-04-2014 22:09:42
Maar wat is er met je deurrubber gebeurd?

Zo ziet mijn huidige deurrubber er ook uit en zag het er bij de XC ook uit totdat 't kapot ging. Is een beetje standaard denk ik :)

Snellebaksteen

Mijn deurrubbers zien er niet veel beter uit.

It's not a bug: It's a feature!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Bij de volgende onderhoudsbeurt vervang ik ze aan de linkerzijde. Allemaal in 1x is me wat te prijzig maar de 2 rubbers aan de linkerzijde zijn zo slecht dat ik komende winter vochtproblemen verwacht ;) Voor de kofferbak staat het rubber reeds in bestelling want dat hangt los.

Laatst bij de N van Chris ook een aantal deurrubbers en een raamrubber vervangen omdat die ook gaar waren. Kwaaltje blijkbaar.