Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Nee, je moet de eerste 10km inderdaad wel volgens een patroon rijden. Is ook bij mijn auto gedaan na de flush en resetten van de bak.
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID25761

Citaat van: Marc O. op 29-12-2015 21:30:34
Nee, je moet de eerste 10km inderdaad wel volgens een patroon rijden.

heeft iemand zo'n patroon?  :angel:

Sbv

Nee, je moet de eerste 10km inderdaad wel volgens een patroon rijden. Is ook bij mijn auto gedaan na de flush en resetten van de bak.
Nog nooit gedaan. Zal  César Millán eens vragen als bakkenfluisteraar  ;D

Heb je een schema dan Marc ?

elianmars

Planken en gáán?   ;D

Ik heb nog de vierbak, Marc. Wel de adaptieve, als ik Sander mag geloven.

Marc O.

Citaat van: Sbv op 29-12-2015 21:32:15
Nog nooit gedaan. Zal  César Millán eens vragen als bakkenfluisteraar  ;D

Heb je een schema dan Marc ?

Nee, heeft toen iemand van dat andere forum gedaan. Langzaam rijden, regelmatig stoppen en vanuit stilstand weer zachtjes optrekken. Was ook niet zo heel spannend, maar moest volgens Gery Slot wel worden gedaan na die reset.

UserID25761

Citaat van: elianmars op 29-12-2015 21:33:24

Planken en gáán?   ;D

Ik heb nog de vierbak, Marc. Wel de adaptieve,

vanaf modeljaar 2000 is alles adaptief

Taranis

Bij mijn weten geldt dat alleen voor de TF80SC en niet voor de AW bakken waar het hier over gaat.

Marc O.

Citaat van: Taranis op 29-12-2015 21:47:39

Bij mijn weten geldt dat alleen voor de TF80SC en niet voor de AW bakken waar het hier over gaat.

Ah OK, dat wist ik niet.

KIM

Klopt. Voor Marcel zijn bak is dat nvt.
Adaptiewaarden leert ie vanzelf weer in. Ik heb ze bij de XC destijds ook gereset, tesamen met de "interval" waarde.

elianmars

Mooi. Dat scheelt weer  :)

elianmars

Weet iemand trouwens of de deurpanelen van de coupé en cabrio hetzelfde zijn? Van beide deuren zijn de onderste speakerkappen beschadigd. Ik wilde nieuwe bestellen bij de dealer, maar het blijkt dat deze niet meer geleverd kunnen worden  :-\

Sbv

Citaat van: elianmars op 29-12-2015 22:16:20
Weet iemand trouwens of de deurpanelen van de coupé en cabrio hetzelfde zijn? Van beide deuren zijn de onderste speakerkappen beschadigd. Ik wilde nieuwe bestellen bij de dealer, maar het blijkt dat deze niet meer geleverd kunnen worden  :-\
zijn gelijk voor zover ik kan zien

Kappen zijn los te bestellen maar helaas dus niet meer leverbaar

Bouke

Bij doppie hebben we de bak ook nooit gereset en die is al twee keer gedaan en dar werkt gewoon goed. Het is net zo'n zelf nadenkend geval als die van jou ;D

maruska

weer in het geheim klussen, die verweij.... tssssk
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke