Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Bij doppie hebben we de bak ook nooit gereset en die is al twee keer gedaan en dar werkt gewoon goed. Het is net zo'n zelf nadenkend geval als die van jou ;D

maruska

weer in het geheim klussen, die verweij.... tssssk
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke


Ewout Schalkwijk

Gelukkig doe je het rustig aan mars :eusa_shifty:
Dat patroon heb ik bij de N ook nooit gedaan, en daar heb ik nooit iets vreemds gemerkt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Vandaag opnieuw bezig geweest met de C.
Eerst haardhout gehaald bij Bouke en gelijk de tweeter meegenomen, die hij van Hugo heeft gekregen bij de Kerstboommeting.

Tweeter aangesloten en jawel, er is geluid. Het klinkt met de dashboardspeakers zoals ik had gehoopt. Wat een verschil is dat!

Later vanavond zal ik de rest posten. Nu eerst verplicht naar m'n schoonmoeder  :eusa_shifty:

MarcoV

Citaat van: elianmars op 30-12-2015 20:02:03
Vandaag opnieuw bezig geweest met de C.
Eerst haardhout gehaald bij Bouke en gelijk de tweeter meegenomen, die hij van Hugo heeft gekregen bij de Kerstboommeting.

Tweeter aangesloten en jawel, er is geluid. Het klinkt met de dashboardspeakers zoals ik had gehoopt. Wat een verschil is dat!

Later vanavond zal ik de rest posten. Nu eerst verplicht naar m'n schoonmoeder  :eusa_shifty:

Ook leuk  ;D

elianmars

Citaat van: MarcoV op 30-12-2015 23:43:51
Citaat van: elianmars op 30-12-2015 20:02:03
Vandaag opnieuw bezig geweest met de C.
Eerst haardhout gehaald bij Bouke en gelijk de tweeter meegenomen, die hij van Hugo heeft gekregen bij de Kerstboommeting.

Tweeter aangesloten en jawel, er is geluid. Het klinkt met de dashboardspeakers zoals ik had gehoopt. Wat een verschil is dat!

Later vanavond zal ik de rest posten. Nu eerst verplicht naar m'n schoonmoeder  :eusa_shifty:

Ook leuk  ;D

Nah.... 'Even' een soort rolgordijn-dubbel-dinges op maat maken en ophangen. Wat een butklus. Ik ben liever met de C bezig :P

Update komt morgen wel. Nu lekker slapen :)

maruska

pas maar op, zomenteen is de C klaar, moet je weer wat anders gaan zoeken ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 31-12-2015 09:01:44
pas maar op, zomenteen is de C klaar, moet je weer wat anders gaan zoeken ;D

Neu. Nu sleutelen, straks genieten.

Althans, dat is de bedoeling  :eusa_shifty: ;D

MarcoV

Citaat van: elianmars op 31-12-2015 10:11:33
Citaat van: maruska op 31-12-2015 09:01:44
pas maar op, zomenteen is de C klaar, moet je weer wat anders gaan zoeken ;D

Neu. Nu sleutelen, straks genieten.

Althans, dat is de bedoeling  :eusa_shifty: ;D

Ik heb ook nog wel wat klusjes hoor mocht je klaar zijn  ;D

MarcoV

maruska

geef nou maar toe mars dat klussen aan je eigen auto in eigen beheer gedaan wordt ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 31-12-2015 10:40:59
geef nou maar toe mars dat klussen aan je eigen auto in eigen beheer gedaan wordt ;D

:P

Ook vandaag geen update. Ik heb bijna alles voor elkaar. Alleen relais 99 en de vacuumslangen nog. Ik wacht al ruim een week op de slangklemmen...
Maar goed, ik heb nu toch even geen tijd meer. Over een paar minuten weer naar de Ardennen. Hopelijk gaat het goed. Ik ben misselijk en heb knallende koppijn.

Update is dus ook voor later. Zit toch niemand op te wachten ;D

Goede jaarwisseling allemaal en tot later! :D

StefanCJ

Veel plezier in de Ardennen en groeten aan Elianne en de jongens maatje  ;)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: StefanCJ op 31-12-2015 16:53:18
maatje  ;)

:-X





Veel plezier Mars en Elianne. Zal je haar nou het komende jaar nog wat extra koesteren? Zij werkt zich de t*ring terwijl jij aan die C ligt te sleutelen... :eusa_naughty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Hij heeft haar toch een (TL) C gegeven ???


;D