Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: knoertS70 op 16-01-2016 13:06:09
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-01-2016 13:03:19
Maar als je gewoon niet douched, dan kun je besparen op water en gas. Rechter achterlicht is dan zomaar bespaard. ;D

Als optie kun je de boel laten crowdfunden terwijl je ondertussen doorgaat met je project of op vakantie gaat. Kan tegenwoordig allemaal. :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Proest.

Het zit jullie beiden wel hoog hè.

Lekker bezig Marcel, goed de vaart erin met de C.

Ewout Schalkwijk

Welnee, is gewoon geouwehoer. Mag toch ook? :)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Geen ruzie maken in mijn blog hè :P

UserID25761

Citaat van: elianmars op 16-01-2016 13:38:36
Geen ruzie maken in mijn blog hè :P

Er word je slechts een optie gegeven  :P

knoertS70

Ik zal het nooit meer doen.  :eusa_shifty:
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

elianmars

elianmars

Vanmorgen de jongens bij de voetbal afgezet en daarna doorgereden naar Hooftman, waar al anderhalve week een afdekplaatje voor me klaar lag.
Naar Hooftman toe rustig gereden en vanaf Hooftman even flink het gas erop gehad. Er is geen lampje gaan branden en ik heb het idee dat de wagen wat feller optrekt. Dat laatste kan ook tussen mijn oren zitten, natuurlijk  ;D

Hopelijk was de nieuwe sonde de oplossing. Ben er nog niet helemaal gerust op, omdat met de oude sonde het lampje ook pas heel laat ging branden.

Nog even een foto gemaakt van het "nieuwe" remlicht. Ik vind het toch mooier staan dan het rode, dus nu op zoek naar bijpassende achterlichten  :eusa_angel:

Sbv

dan afdek kap voor de trekhaak en andere kentekenplaathouder

elianmars

Citaat van: Sbv op 16-01-2016 14:29:58
dan afdek kap voor de trekhaak en andere kentekenplaathouder

Afdekkap zeker, ja. Roestig geval is niet fraai om te zien.

En 850club kentekenplaathouders liggen al klaar. Ik kwam ze pas tegen, toen ik iets zocht. Ik wist niet eens meer dat ik ze had  ;D

knoertS70

Smoelt wel fris dat remlicht. Helaas is het hier veel te warm voor een cabrio. Nu ik dit zie, kan ik wel warm lopen voor zo´n ding.

elianmars

Citaat van: knoertS70 op 16-01-2016 14:39:45
Smoelt wel fris dat remlicht. Helaas is het hier veel te warm voor een cabrio. Nu ik dit zie, kan ik wel warm lopen voor zo´n ding.

Te warm is inderdaad niet lekker. Rijdend gaat nog wel, maar zodra je stil staat, is het niks. Dan ben je blij dat je in een dichte wagen zit, met de airco aan  ;D

knoertS70

Klopt, deze tijd van het jaar gaat het wel. In de zomer moet je het echt niet willen.

)()()sT

Ik vind het rooie remlicht mooierder 8)

knoertS70

Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 15:19:41

Die heeft Marcel nog liggen volgens mij.  ;)

elianmars

Citaat van: knoertS70 op 16-01-2016 15:27:30
Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 15:19:41

Die heeft Marcel nog liggen volgens mij.  ;)

Met heel mooi los draadje  :D

Mooi dat jij het witte niet mooi vindt, Joost. Hoef ik niet bang te zijn dat je heldere achterlichten voor mijn neus wegkaapt  ;D