Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Citaat van: elianmars op 01-04-2017 16:25:05
Citaat van: BBS op 01-04-2017 13:10:25
Maar een simpele snelheid overtreding kost daar niet meer dan een paar biertjes hier ;D ;D

Als ik gepakt word als ik met 240 over de Autobahn vlieg met de vouwwagen erachter, scheelt het toch 20 km aftrek ;D
Dan zou ik die sticker er af peuteren. Die weegt een paar gram en zal je waarschijnlijk 1/10 km/h schelen ;D
Ze gaan je dan sowieso ophangen du verrückte holländer ;D
Volvoloos....

UserID6342

Citaat van: widebody op 01-04-2017 11:52:12
Ik denk dat jee daarin vergist, Dirk. Ook nederlanders kunnen punten verzamelen.
Is bekend Marc, maar een standaard snelheidsovertreding (met of zonder caravan/vouwwagen erachter) kost maar een paar centen in vergelijking met hier.

elianmars

Gisterenavond even bezig geweest met het sierstuk, dat ik een tijdje terug van Giovanni had overgenomen.

Van

Naar

En de C70 kan er ook weer even tegenaan. Vandaag bij Dirk geweest voor de distributie, waarbij alles vernieuwd is. Uiteraard alles met Volvo onderdelen.
Riem is ooit vervangen (Gates riem), maar pomp is toen niet meegenomen.

Dirk, opnieuw bedankt!  :D

Eric850R

Dat rijdt weer geruster!

En die 100 km op de vouwwagen is ook mooi! Leuk dat zo'n oude vouwwagen nog zo goed meegaat!

StefanCJ

Mooi dat je distributie weer fris is, kun je er voorlopig weer tegen. Sierstuk ziet er ook netjes uit.

T5-4life

Altijd weer een lekker gevoel zo'n nieuwe riem en waterpomp. En spanner en meelooprol waarschijnlijk.
Sierstuk maakt de kont wel wat dikker  :eusa_whistle:
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

elianmars

Citaat van: T5-4life op 22-04-2017 19:33:29
En spanner en meelooprol waarschijnlijk.

Uiteraard. We houden niet van half werk ;D

classicT5

Wat voor sierstuk is dat? Ziet er netjes uit

elianmars

Citaat van: classicT5 op 22-04-2017 20:14:19
Wat voor sierstuk is dat? Ziet er netjes uit

Is van Simons. O.a. bij ET te koop.

BBS

Altijd weer fijn een verse distributie erop met originele onderdelen.
Kun je voorlopig weer lekker dakloos rondtuffen Marcel :D

Mooi sierstuk ook, staat um weer net ff wat beter :D :eusa_clap:
Volvoloos....

peteRRR

En in 1 keer recht,...je kan het wel! ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: peteRRR op 22-04-2017 20:41:02
En in 1 keer recht,...je kan het wel! ;D

Groet

Joost, lees je mee?  ;D

UserID6342

Verrek, had niet eens op dat sierstuk gelet straks / niet eens gezien :(.  Was zo weer een leuke dag en gezellig om te doen. De C een nieuwe distributie en ik, althans mijn huis, een nieuwe onderdorpel  :eusa_clap: :eusa_clap:.  Ben daar zeer content mee, het is dat Photobucket even niet wilt maar het fotootje volgt zsm ;D.

Maar hier stond de distributie wel netjes op tijd, maar die zelf gezette merktekens sloegen weer eens helemaal nergens op en klopte ook niet eens ???  Blijft schijnbaar toch een gedoe voor sommige om die dingen netjes op tijd te zetten met de originele tekens.  Snap dat nooit zo goed ?

Nog even leuk om te zien hoe die domme honden trachten te spelen ;D. Later ging het wel een stuk beter en ook meteen een stuk lomper, was echt even leuk om te zien en Lummel heeft een speelmaatje gevonden wat qua grootte aardig overeenkomt nu ;D ;D.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 22-04-2017 22:16:34
Verrek, had niet eens op dat sierstuk gelet straks / niet eens gezien :(.  Was zo weer een leuke dag en gezellig om te doen. De C een nieuwe distributie en ik, althans mijn huis, een nieuwe onderdorpel  :eusa_clap: :eusa_clap:.  Ben daar zeer content mee, het is dat Photobucket even niet wilt maar het fotootje volgt zsm ;D.

Maar hier stond de distributie wel netjes op tijd, maar die zelf gezette merktekens sloegen weer eens helemaal nergens op en klopte ook niet eens ???  Blijft schijnbaar toch een gedoe voor sommige om die dingen netjes op tijd te zetten met de originele tekens.  Snap dat nooit zo goed ?

Nog even leuk om te zien hoe die domme honden trachten te spelen ;D. Later ging het wel een stuk beter en ook meteen een stuk lomper, was echt even leuk om te zien en Lummel heeft een speelmaatje gevonden wat qua grootte aardig overeenkomt nu ;D ;D.

Was inderdaad leuk om te zien hoe Lummel aan het spelen was. De held ;D

De dorpel was een leuk klusje. DTS (polyethyleen) dorpels en neuten zijn kant en klaar te koop. Maar niet in de maat van het kozijn van Dirk.
Dus maar een onbewerkt stuk DTS besteld en dit op maat gemaakt en geprofileerd.
Ik heb tijdens het slopen een leger mieren wakker gemaakt, geloof ik  :eusa_shifty:

Leuk om tijdens het klussen regelmatig door Lummel omver gelopen te worden ;D ;D

Oh ja, ik zie dat je vliegengordijnrollendinges nog omhoog zijn geknoopt, Dirk. Die ben ik vergeten terug te doen  :eusa_shifty:

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 22-04-2017 23:15:32
Citaat van: Dirk342 op 22-04-2017 22:16:34

Was inderdaad leuk om te zien hoe Lummel aan het spelen was. De held ;D

De dorpel was een leuk klusje. DTS (polyethyleen) dorpels en neuten zijn kant en klaar te koop. Maar niet in de maat van het kozijn van Dirk.
Dus maar een onbewerkt stuk DTS besteld en dit op maat gemaakt en geprofileerd.
Ik heb tijdens het slopen een leger mieren wakker gemaakt, geloof ik  :eusa_shifty:

Leuk om tijdens het klussen regelmatig door Lummel omver gelopen te worden ;D ;D

Oh ja, ik zie dat je vliegengordijnrollendinges nog omhoog zijn geknoopt, Dirk. Die ben ik vergeten terug te doen  :eusa_shifty:

Een echte Dog dus ;D