Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: elianmars op 28-05-2017 12:27:15
Citaat van: Emiel op 28-05-2017 00:07:17
Nu is ie in balans. Voorkant vervangen en het is weer een wokkel :eusa_whistle:

Oh. Dan laat ik het maar zitten. Scheelt weer geld ook :D

Voor de verbouwing van de badkamer

elianmars

Citaat van: widebody op 28-05-2017 15:23:18
Citaat van: elianmars op 28-05-2017 12:27:15
Citaat van: Emiel op 28-05-2017 00:07:17
Nu is ie in balans. Voorkant vervangen en het is weer een wokkel :eusa_whistle:

Oh. Dan laat ik het maar zitten. Scheelt weer geld ook :D

Voor de verbouwing van de badkamer

Eerst straks op vakantie. Dan maar eens zien of er nog iets over blijft ;D

Sinds Elianne een andere baan heeft gaat het niet zo snel meer met sparen. Bovendien kosten die twee schavuiten ook een flinke duit   :eusa_shifty:

elianmars

Na twee keer een mail gestuurd te hebben naar Car Cool Systems, waarop ik geen reactie heb gekregen, heb ik vanmorgen een afspraak gemaakt bij Hooftman om de airco in orde te laten maken. Drukschakelaar en droger vervangen, magneetkoppeling nakijken en de boel opnieuw vullen.
En dan ga ik er vanuit dat we weer goed werkende airco hebben, komende zomervakantie in Italië :)

Vulk

Waar ga je heen in Italië? Als je het in 2x wil rijden heb ik nog een geweldig adres voor een eventuele tussenstop.

elianmars

Citaat van: Vulk op 06-06-2017 10:56:29
Waar ga je heen in Italië? Als je het in 2x wil rijden heb ik nog een geweldig adres voor een eventuele tussenstop.

Gardameer. Met de vouwwagen, dus we rijden het sowieso in twee keer.
Ik heb een hotel bij de Brennerpas gereserveerd, maar ben toch wel benieuwd naar jouw geweldige adres :)

Walter

Ik ben aan het kijken voor tussenstop, rijden binnenkort naar het Gardameer dus ben ook erg benieuwd Thomas. Waar gaan jullie heen Marcel? Wij zitten ten westen van Riva, andere kant van de berg

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Vulk

http://www.adlerhorst-sellrain.at/

Ook vlakbij de brenner. Adres dat ik nog van een collega heb gekregen. Uitbaters zijn Nederlanders.
Rustig gelegen, fijne kamers en niet duur. Ligt vlak bij een kabbelend beekje.

Zelfs ik kwam er tot rust.

elianmars

Is volledig bezet op de datum dat wij gaan, zie ik.

elianmars

Citaat van: Walter op 06-06-2017 11:06:33
Ik ben aan het kijken voor tussenstop, rijden binnenkort naar het Gardameer dus ben ook erg benieuwd Thomas. Waar gaan jullie heen Marcel? Wij zitten ten westen van Riva, andere kant van de berg

Pacengo, nabij Lazise.

Walter

Wij zitten hier

Dank Thomas. Ik sla 'm op, denk dat ik dit jaar tweede stop ergens Bayern pak. Anders zijn we weer te vroeg in Italie :) En ja, tweede stop. Ben op vakantie, heb geen haast  :eusa_dance:

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Zo, vanavond weer wat geklust aan de V70.
Olie ververst, luchtfilter gereinigd, interieurfilter vervangen, koelvlieistof, remvloeistof en stuurbekrachtigingsvloeistof gecontroleerd.
Banden op spanning gebracht, ook het reservewiel. Die stond op 1 bar, het moet 4,2 bar zijn  :eusa_shifty:

Operatie krukaskeerring bij distributie lijkt geslaagd. Het is nu droog daar.
De motorsteun had er wel onder te lijden gehad, die was overleden. Er zat een origineel Volvo, nu een Febi gemonteerd.

Alleen de ruitensproeivloeistof bijvullen (had ik niet meer staan), overmorgen de airco laten fixen en dan is-ie vakantieklaar :D

En mocht er onverhoopt toch nog iets fout gaan, dan mag ANWB zich ermee gaan bemoeien :P

StefanCJ

Mooi zo, klaar voor de vakantie. Veel plezier alvast! Aftellen kan beginnen  8)

Taranis

Waarom de remvloeistof niet vervangen? :)

Sbv

Citaat van: elianmars op 13-06-2017 21:57:15
Zo, vanavond weer wat geklust aan de V70.
Olie ververst, luchtfilter gereinigd, interieurfilter vervangen, koelvlieistof, remvloeistof en stuurbekrachtigingsvloeistof gecontroleerd.
Banden op spanning gebracht, ook het reservewiel. Die stond op 1 bar, het moet 4,2 bar zijn  :eusa_shifty:

Operatie krukaskeerring bij distributie lijkt geslaagd. Het is nu droog daar.
De motorsteun had er wel onder te lijden gehad, die was overleden. Er zat een origineel Volvo, nu een Febi gemonteerd.

Alleen de ruitensproeivloeistof bijvullen (had ik niet meer staan), overmorgen de airco laten fixen en dan is-ie vakantieklaar :D

En mocht er onverhoopt toch nog iets fout gaan, dan mag ANWB zich ermee gaan bemoeien :P
nog naar speling van magneet koppeling gekeken ?

elianmars

Citaat van: Taranis op 13-06-2017 22:22:33
Waarom de remvloeistof niet vervangen? :)

Heb ik vorig jaar gedaan. Om het elk jaar te doen vind ik een beetje overdreven :P