Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Chris op 14-01-2011 08:48:53
Citaat van: elianmars op 13-01-2011 22:21:34
Citaat van: Sbv op 13-01-2011 21:48:29
Citaat van: Taranis op 13-01-2011 21:38:01
Wat vaker in Goes klussen, dan vliegen de kilometers er wel op :P
en de bekeuringen....

Sssst!! Ga er nou niet om vragen, a.u.b.

Ik heb de wagen bijna een jaar, rijd altijd te hard, soms veel te hard en heb tot nu toe nog niks vanuit Leeuwarden ontvangen.

@ Ronald: We moeten wel weer wat ritjes richting Goes gaan maken, maar misschien is het verstandiger om met de Mazda te gaan  :eusa_think: ;D

Wij moesten die weg naar Goes nog een keer samen onveilig gaan maken Mars :eusa_whistle:.

Jij wilde dat graag toch? Om mijn regensensor te testen :angel:.

Maar niet boos worden als je me niet kan bijhouden, hè  :evil: ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 14-01-2011 09:06:25
en de bekeuringen....

Ik heb de wagen bijna een jaar, rijd altijd te hard, soms veel te hard en heb tot nu toe nog niks vanuit Leeuwarden ontvangen.

@ Ronald: We moeten wel weer wat ritjes richting Goes gaan maken, maar misschien is het verstandiger om met de Mazda te gaan  :eusa_think: ;D

Wij moesten die weg naar Goes nog een keer samen onveilig gaan maken Mars :eusa_whistle:.

:eusa_think: Ok! ;D

Ik denk overigens dat ik snel genoeg boven de 200 zit om die sensor eens goed te testen. Als jij nou als een malle voor me uit rijdt heb ik nog wat extra opspattend water wat de sensor kan oppikken. ::)

elianmars

Citaat van: Chris op 14-01-2011 09:14:57
en de bekeuringen....

Ik denk overigens dat ik snel genoeg boven de 200 zit om die sensor eens goed te testen. Als jij nou als een malle voor me uit rijdt heb ik nog wat extra opspattend water wat de sensor kan oppikken. ::)

Dan zorg ik dat het reservoir van de ruitensproeiers vol zit, stel de sproeiers extra hoog af en blijf de knop ingedrukt houden. Kan jij mooi de sensor testen  ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 14-01-2011 09:16:40
Citaat van: Chris op 14-01-2011 09:14:57
en de bekeuringen....

Dan zorg ik dat het reservoir van de ruitensproeiers vol zit, stel de sproeiers extra hoog af en blijf de knop ingedrukt houden. Kan jij mooi de sensor testen  ;D

:eusa_clap: ;D!

Doen we!

Snellebaksteen

Zo'n regensensor is ideaal, al duurt het soms de eerste keer best lang voordat hij begint te wissen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Chris

Citaat van: Snellebaksteen op 14-01-2011 09:35:49
Zo'n regensensor is ideaal, al duurt het soms de eerste keer best lang voordat hij begint te wissen.

Ideaal ja.... Als ik een originele ruit had gehad :eusa_wall:. Dat kreng doet het bij mij dus echt niet vanwege de dieper doorlopende zonneband.

Begint als een malle te wissen als er geen regen is, en als ik inmiddels niks meer zie blijft hij stil :eusa_eh:.

elianmars

Vanmiddag ben ik even met de bumper langs de spuiter gegaan om te vragen wat de kosten voor netjes maken (lak van de R onderlip bladdert af) en spuiten zijn. Dat viel me heel erg mee (150 euro), dus heb 'm daar achter gelaten.

Ik ben benieuwd wanneer ik 'm weer mag ophalen.

elianmars

Tja..... Twee maanden geleden bood ik 300 euro.  :eusa_whistle:

Als hij toen gelijk had gereageerd, had ik 'm gekocht. Nu niet meer.

Maar ik kan 'm niet uit m'n hoofd zetten.......  :eusa_shifty: :eusa_shhh:

animalT5R

Citaat van: elianmars op 15-01-2011 10:04:44
Tja..... Twee maanden geleden bood ik 300 euro.  :eusa_whistle:

Als hij toen gelijk had gereageerd, had ik 'm gekocht. Nu niet meer.

Maar ik kan 'm niet uit m'n hoofd zetten.......  :eusa_shifty: :eusa_shhh:
Als je hem wel gaat halen,koffie staat hier klaar voor je  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

)()()sT

Zal ik 'm kopen? Dan verkoop ik 'm wel aan jou Mars  :D

elianmars

Ik denk dat de hel losbreekt, als ik met die bumper thuis aan kom.  Ik heb nog net de achterbumper door de commissie kunnen krijgen  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Easterboy

Kun je het niet onopvallend doen?
Van de één op de andere dag een nieuwe bumper op je auto en hopen dat Elianne het niet ziet? :eusa_shhh:

Ik had ook niks tegen Marianne gezegd toen ik er een blokjesgrille op had gezet.... Dat was haar ook nooit opgevallen.. ;D

elianmars

Citaat van: Easterboy op 15-01-2011 17:17:29
Kun je het niet onopvallend doen?
Van de één op de andere dag een nieuwe bumper op je auto en hopen dat Elianne het niet ziet? :eusa_shhh:

Ik had ook niks tegen Marianne gezegd toen ik er een blokjesgrille op had gezet.... Dat was haar ook nooit opgevallen.. ;D

Ik ben bang dat ze het zal zien aan het saldo op de spaarrekening  :eusa_shhh:

Hiker

Grappig dat iedereen 'het' langs de CFO moet zien te krijgen, of overeenstemming moet krijgen met 'het management  ::).......gelukkig heeft zij net een nieuwe spiegelreflex gekocht......voor haar verjaardag in februari, dus heb ik weer wat tegen-argumenten.....  ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha