Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Alleen waar heb jij je stroom vandaan voor het licht van de meters?

elianmars

Citaat van: antraciet op 17-02-2011 21:04:16
Citaat van: elianmars op 13-02-2011 21:27:41
Citaat van: antraciet op 13-02-2011 21:25:26
Misschien een domme vraag , maar kunnen ze niet op de plek van de roostertjes van de middenconsole?

Heb ik ook al aan gedacht. Zoals hierboven al aangegeven, mocht ik het op een gegeven moment toch hinderlijk gaan vinden dat ze bovenop het dashboard staan, kan ik altijd aan de knutsel gaan en iets maken voor op de plek van die roosters.

Zo blijf ik lekker bezig, toch?  ;D

Hij wist het eigenlijk zelf al ;D

En jij wist het al dat ik het van plan was  :eusa_shhh: ;)

elianmars

Citaat van: verburgh op 17-02-2011 21:45:10

Geschakelde 12v. Ik wilde ze op de dashboardverlichting aansluiten, maar dat wilde niet werken. Misschien omdat het leds zijn? Geen idee, maar ze geven niet teveel licht, dus dimmen is niet nodig.

antraciet

Citaat van: elianmars op 17-02-2011 21:45:16
Citaat van: antraciet op 17-02-2011 21:04:16
Citaat van: elianmars op 13-02-2011 21:27:41
Citaat van: antraciet op 13-02-2011 21:25:26
Misschien een domme vraag , maar kunnen ze niet op de plek van de roostertjes van de middenconsole?

Heb ik ook al aan gedacht. Zoals hierboven al aangegeven, mocht ik het op een gegeven moment toch hinderlijk gaan vinden dat ze bovenop het dashboard staan, kan ik altijd aan de knutsel gaan en iets maken voor op de plek van die roosters.

Zo blijf ik lekker bezig, toch?  ;D

Hij wist het eigenlijk zelf al ;D

En jij wist het al dat ik het van plan was  :eusa_shhh: ;)

:eusa_whistle:

viking_in_shorts

Waarom heb je niet meteen de kermisknop een beetje verplaatst? Die zit er nu een beetje verloren bij ...

Moet zeggen dat het idee erg gaaf is, maar ik zou wel proberen iets van roostertjes terug te plaatsen. Misschien langwerpige eronder ofzo? Of de metertjes dichter bij elkaar en aan de zijkant roostertjes (zoals in de b-stijlen zitten)

Maar een gemeend applausje voor je handenarbeid :eusa_clap:

Laserblue

Citaat van: elianmars op 17-02-2011 21:47:15

Geschakelde 12v. Ik wilde ze op de dashboardverlichting aansluiten, maar dat wilde niet werken. Misschien omdat het leds zijn? Geen idee, maar ze geven niet teveel licht, dus dimmen is niet nodig.

veel betere plek dan bovenop  ;)
zou onder aan de voorruit niks zijn?  :eusa_think:
misschien kun je je lucht wel naar boven leiden?  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 17-02-2011 22:26:34
Citaat van: elianmars op 17-02-2011 21:47:15

veel betere plek dan bovenop  ;)
zou onder aan de voorruit niks zijn?  :eusa_think:
misschien kun je je lucht wel naar boven leiden?  :)

Ik kan misschien de vorige meterhouder bovenop zetten en daar luchtroosters in plaatsen  :eusa_think:

;D

Ik zie het wel. De tijd zal het leren.

antraciet

Op de plek van de centerspeaker  ;D

elianmars

Citaat van: antraciet op 17-02-2011 22:50:47
Op de plek van de centerspeaker  ;D

Dat bedoel ik, ja  ;D

antraciet

Ja daar , maar kun je de luchtstroom niet gewoon daarheen leiden en dan kijken of het nog richting behoeft. Dwz gewoon door t gaas laten blazen?

elianmars

Citaat van: antraciet op 17-02-2011 22:53:51
Ja daar , maar kun je de luchtstroom niet gewoon daarheen leiden en dan kijken of het nog richting behoeft. Dwz gewoon door t gaas laten blazen?

Dan moet ik de speaker er weer uit halen  :eusa_shifty:

Ik zie het wel, hoor. Voorlopig is het nog koud genoeg. Bovendien hou ik er niet van om de koude aircolucht direct op mijn lichaam te krijgen.

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 17-02-2011 22:26:14
Waarom heb je niet meteen de kermisknop een beetje verplaatst? Die zit er nu een beetje verloren bij ...

De schakelaar van de pechverlichting, bedoel je? Ik heb er niet eens bij stil gestaan om die eventueel te verplaatsen. En waar zou die dan naartoe moeten  :eusa_think:

Misschien dat ik wel het lampje uit de schakelaar haal, dan valt-ie minder op.

antraciet

Vind het nog niet zo misstaan lijkt meer origineel zo ;)

grijzev70tdi

Vond het op het dashboard mooier, maar goed das mijn mening ;)

Is bij jou overdag de dashboard verlichting ook altijd uit? Zag het deze week in Zweden in een MY 2007, auto waarmee we onderweg waren, als je een tunnel in reed ging het na een paar sec aan en als je er weer uit was ging ook dat weer uit.

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 17-02-2011 23:20:12
Citaat van: viking_in_shorts op 17-02-2011 22:26:14

De schakelaar van de pechverlichting, bedoel je? Ik heb er niet eens bij stil gestaan om die eventueel te verplaatsen. En waar zou die dan naartoe moeten  :eusa_think:

Misschien dat ik wel het lampje uit de schakelaar haal, dan valt-ie minder op.

Ja die. Stukje naar linksboven bijvoorbeeld? Daar waar zo veel ruimte is ...