Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: elianmars op 15-02-2011 19:26:46
Citaat van: Rayman op 15-02-2011 18:56:50
Vind het niet mooi. Vraagt imho véél te veel aandacht in het donker, en ik vind het ogen alsof het erop is geplakt. 
Succes met je rug; was het niet beter geweest om effe geduld te hebben? ;)

Citaat van: R o b op 15-02-2011 08:24:32
Nu zien de Sub-rijders het van buiten tenminste ook dat je het serieus aanpakt Marcel!

Ik weet niet of dat nu een voordeel is of een nadeel.

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit, Remond. Het gedeelte waar de meters in zitten verschilt qua kleur teveel met het dashboard. Dat stoort me.
Ik vind de meters zelf wel heel mooi. Het liefst zou ik de gewone meters ook zo mooi wit hebben  :eusa_shifty:

Ik ga binnenkort nog even wat knutselen en dan beslis ik wat ik ga doen. Dat de meters in de wagen blijven, is een feit.

Het zou inderdaad beter geweest zijn om even te wachten, qua rug. Gelukkig wordt het elke dag iets minder, dat ik er last van heb. Ik heb vandaag tijdens mijn werk mijn rug best moeten gebruiken en, tegen verwachting in, ik kan nog overeind komen. Hoe dat morgenochtend is, weet ik niet, maar dat zie ik dan wel weer  ;D

En eigenlijk is het inderdaad een nadeel als de meters teveel in het zicht zitten. Dan is de "verrassing" er een beetje af....

idee?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Laserblue

Citaat van: cas op 21-02-2011 15:49:58
Vind het niet mooi. Vraagt imho véél te veel aandacht in het donker, en ik vind het ogen alsof het erop is geplakt. 

Nu zien de Sub-rijders het van buiten tenminste ook dat je het serieus aanpakt Marcel!

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit, Remond. Het gedeelte waar de meters in zitten verschilt qua kleur teveel met het dashboard. Dat stoort me.
Ik vind de meters zelf wel heel mooi. Het liefst zou ik de gewone meters ook zo mooi wit hebben  :eusa_shifty:

Ik ga binnenkort nog even wat knutselen en dan beslis ik wat ik ga doen. Dat de meters in de wagen blijven, is een feit.

Het zou inderdaad beter geweest zijn om even te wachten, qua rug. Gelukkig wordt het elke dag iets minder, dat ik er last van heb. Ik heb vandaag tijdens mijn werk mijn rug best moeten gebruiken en, tegen verwachting in, ik kan nog overeind komen. Hoe dat morgenochtend is, weet ik niet, maar dat zie ik dan wel weer  ;D

En eigenlijk is het inderdaad een nadeel als de meters teveel in het zicht zitten. Dan is de "verrassing" er een beetje af....

idee?

http://i33.tinypic.com/2uol9u0.jpg

op de motorkap  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

cas

haha, ja inderdaad alleen de vlinderkleppen ontbreken nog. zo nog niet eens bekeken  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: cas op 21-02-2011 15:49:58

idee?

http://i33.tinypic.com/2uol9u0.jpg

??? Heb jij wel goed gelezen? Bovenstaand verhaal gaat over zo'n ding op het dashboard.
Dat heb ik er juist weer af gehaald, omdat het teveel in het zicht zat.

cas

jazekerrrrr wel  :)  maar dacht dat het ging over de raamstijl meters, en dan nog. Het kan zijn dat dit wel mooi gevonden zou worden, en het opmerken door de sub rijders naast U gelegd kon worden  ;D .

dus.....

jrkalf

Ik heb even naar je filmpje gekeken, maar meters kunnen me nog steeds niet bekoren... Ondanks dat ze waardevolle info geven..

Ik denk dat ik in de toekomst toch meer neig naar een dashdaq. Veel meters in 1 kastje en het logt ook vanalles.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Chris

Citaat van: jrkalf op 22-02-2011 08:51:34
Ik heb even naar je filmpje gekeken, maar meters kunnen me nog steeds niet bekoren... Ondanks dat ze waardevolle info geven..

Ik denk dat ik in de toekomst toch meer neig naar een dashdaq. Veel meters in 1 kastje en het logt ook vanalles.

Mooiste optie zou nogsteeds via de boordcomputer zijn zoals ik ooit al in mijn eigen blog heb gepost.

BOV

Citaat van: Chris op 22-02-2011 09:05:36

Mooiste optie zou nogsteeds via de boordcomputer zijn zoals ik ooit al in mijn eigen blog heb gepost.

CarPC op RTI schermpje lijkt mij dan persoonlijk weer ideaal...
Deze zijn ook aftermarket te leveren waarbij je erop kunt aansluiten wat je wilt.

Zo zou het voor een andere rijder uitzien of je je navigatie aan hebt staan. (als het om stealthness gaat)
I take pictures and build stuff...

V70geRwin

of zoals maarten via bt op je telefoon.

elianmars

Jullie lijken mijn vrouw wel. Die loopt er ook al over te zeuren dat ze het niks vindt ;D

Ik vind het wel goed zo. De meeste waarde hecht ik aan de olietemperatuurmeter. Ik kan nu goed in de gaten houden wanneer het gaspedaal dieper ingetrapt mag worden.
De AFR meter is een zenuwachtig ding, dus of die lang blijft zitten weet ik niet.
Natuurlijk kan het allemaal mooier en beter, maar ik wil het wel betaalbaar houden. PLX heeft mooi spul, maar 400-500 euro gaat mij te ver.

En andere opties zijn er voor mij niet.

elianmars

En zoals je zelf ook weet, is het spul daarvoor niet meer leverbaar. Bovendien was dat ook belachelijk duur.

Dit heeft nu bij elkaar zo'n 150 euro gekost en dat vind ik genoeg ;)

R o b

Citaat van: elianmars op 22-02-2011 12:20:22
Jullie lijken mijn vrouw wel. Die loopt er ook al over te zeuren dat ze het niks vindt ;D

Dan ga maar niet ringrijden  ;)

Chris

Citaat van: elianmars op 22-02-2011 12:24:00

En zoals je zelf ook weet, is het spul daarvoor niet meer leverbaar. Bovendien was dat ook belachelijk duur.

Dit heeft nu bij elkaar zo'n 150 euro gekost en dat vind ik genoeg ;)

Klopt, maar toch vind ik het de mooiste optie als ik zou kunnen kiezen ;). Kan dus niet..

Ik zou zelf toch ook wel een olietemperatuurmeter en een turbodrukmetertje willen. Maar vind losse meters in m'n S60 echt geen optie.

Taranis

Citaat van: Chris op 22-02-2011 13:37:58
Ik zou zelf toch ook wel een olietemperatuurmeter en een turbodrukmetertje willen. Maar vind losse meters in m'n S60 echt geen optie.

Ik vond de suggestie om het op een achteraf in te bouwen RTI scherm weer te geven nog niet zo gek eigenlijk :eusa_think:

Chris

Citaat van: Taranis op 22-02-2011 14:22:10
Citaat van: Chris op 22-02-2011 13:37:58

Ik vond de suggestie om het op een achteraf in te bouwen RTI scherm weer te geven nog niet zo gek eigenlijk :eusa_think:

Das opzich waar.

Heb ik alleen geen zin in, net als het inbouwen van die achteraf Garmin RTI. Wil ook m'n grote center speaker behouden :).