Mijn volvo V70 van 98

Gestart door xremcox, 04-05-2010 14:13:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xremcox

Ik ben Remco, kom uit Emmen ben 24 jaar en fanatiek mountainbiker (DH)

Na lang zoeken en overwegingen maken heb ik eindelijk een mooi volvo gevonden in Heerlen. Een eind gereden en de auto eigenlijk meteen meegenomen. Auto bevalt goed, moet nog even een nieuwe afstandsbediening regelen.




Het is een 2.5 10v op gas. Automaat en verder mooi compleet.



JvW

Ha Remco,

Welkom op het forum! Je hebt een hele goede keuze gemaakt!  :) Ik heb namelijk precies dezelfde (kleur, motor, gas), alleen dan van 1999.  ;)

Veel plezier ermee!

)()()sT

Mooie wagen! Uit Heerlen... hmmmm ik ken 'm niet  ;)
Veel plezier ermee, wat heeft ie gelopen?

(en ook ik heb een blauwe op gas... maar dan een R)

xremcox

Hij heeft nu iets meer als 205000 op de teller. Volgens mij nog vrij laag toch?

)()()sT

Jazekers! Net ingereden ;)

MichielMaas

Proficiat, mooie Volvo.
Ik heb zelf een 855 gehad met 462dkm op de teller op lpg. Nu een 240 estate met 494dkm.  ;D
Ze zijn gewoon niet kapot te krijgen. Daar ga jij veel fijne km mee rijden.

groen V70

Hoi Remco,

Welkom op het forum, hopelijk heb je het niet nodig maar je kan hier heeel veeel bruikbare tips vinden. :eusa_dance:

hoe lang rijd hij al op gas?
Ik heb ook een 10V op LPG  alleen de kleur DOP met 250K op de teller nu uit '97.

heel veel plezier met je Roffel
I have my Dream


xremcox

Citaat van: groen V70 op 04-05-2010 15:36:30
Hoi Remco,

Welkom op het forum, hopelijk heb je het niet nodig maar je kan hier heeel veeel bruikbare tips vinden. :eusa_dance:

hoe lang rijd hij al op gas?
Ik heb ook een 10V op LPG  alleen de kleur DOP met 250K op de teller nu uit '97.

heel veel plezier met je Roffel

De gas tank is ingebouwd bij 195000 door de vorige eigenaar. Gas installatie is augustus 2009 ingebwd.  Hij heeft er heel weinig mee gereden. Altijd dealer onderhouden, complete onderhoudshistorie is bekend, dus mooi vol boekje :)

UserID6342

Mooi Remco, heb je een goede keuze aan gemaakt.  De 10 klepper is gewoon 1 van de sterkste, zo niet de sterkste motor.

Eric Kubbe

Welkom Remco, mooie wagen en lekker goedkoop op gas. Veel veilige km.' ers.

Bouke

Hej Remco welkom op het forum,veel plezier met je 10V ;D

wouter.70

mooie volvo remco veel plezier maar dat gaat wel lukken heb ook een v70 en 10v rijdt super :P

PB34

Gefeliciteerd met een goede keuze! Grappig dat er nog meer mensen zijn die aan de andere kant van het land de auto van hun keuze vinden! Ik heb mijn C70 in de buurt van Emmen gekocht terwijl ik uit Zuid Holland kom!Ik neem aan dat je jouw auto ook via internet gevonden hebt.

xremcox

Citaat van: PB34 op 05-05-2010 14:55:02
Gefeliciteerd met een goede keuze! Grappig dat er nog meer mensen zijn die aan de andere kant van het land de auto van hun keuze vinden! Ik heb mijn C70 in de buurt van Emmen gekocht terwijl ik uit Zuid Holland kom!Ik neem aan dat je jouw auto ook via internet gevonden hebt.

tsja het was echt de auto die ik zocht, als ik daar dan 3 uur voor in de auto moet zitten, ik heb het er voor over. En het was ook zeker de moeite waard. Hij rijdt echt helemaal super. en met 1 op 11 nog redelijk zuinig :)

spijky

Mooie wagen/kleur Remco

heb zelf ook nog gezocht naar een blauwe(of is het een andere kleur 8))

My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige