Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Ik kijk ook wat rond voor een cabrio voor erbij. Mx5 zijn wel leuke dingen alleen een tweezitter. Peugeot 306 is leuk of een Saab.

grijzev70tdi

Bij mij op het werk staat nog een 900, 1997 geloof ik. Zo te zien een nette auto.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 09-04-2015 18:08:37
Ik kijk ook wat rond voor een cabrio voor erbij. Mx5 zijn wel leuke dingen alleen een tweezitter. Peugeot 306 is leuk of een Saab.
c70

StefanCJ

Leuke dingen ook, onder de 5000 is het volgens mij troep en daar boven te duur voor het weinige gebruik wat we ervan maken.

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 09-04-2015 21:18:42
Leuke dingen ook, onder de 5000 is het volgens mij troep en daar boven te duur voor het weinige gebruik wat we ervan maken.
dus 1 voor 5k zoeken ;D

Taranis

Citaat van: StefanCJ op 09-04-2015 21:18:42

Datzelfde heb ik dus ook precies  :-\

grijzev70tdi

Vandaag na lange tijd weer eens in de D5 gereden. Hoorde al gelijk dat er achterin van alles rammelde.

Na 17.00 ding op de brug gezet, achterste stabilisator rubbers kapot. Zit veel speling op. Zijn niet los te vervangen heb ik gehoord.

Van de week even zo'n ding bestellen, maar lees op internet dat het nog wel aardig werk is? Schokbreker los en onderste draagarm?

Andere ontdekking, zusterlief is heerlijk langs de stoeprand geschaaft met de velgen, ongeveer helemaal rond dikke krassen erop :eusa_wall:

Verder paar lampjes vervangen  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Het is wel te doen hoor. Een brug is makkelijk. Draagarm klinkt enger dan het is alleen het terug plaatsen kan wat lastig zijn