The Black Pearl

Gestart door zyra, 17-05-2010 22:57:57

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

nee die van jeff is nog niet vervangen maar ik heb zelf me twijfel of het ze wiellager is heb het niet echt kunnen horen

daytonawim

Wiellagers voor hoor je idd echt wel als ze vervangen moeten worden :-(

Nou hopenlijk wordt het wat met je nieuwe bolide, het klinkt in elk geval
positief allemaal

zyra

Vandag bezig geweest met de radio aansluiten, maar helaas brand steeds mn zekering door onder de motorkap.. ik heb bij Jeff in de auto gekeken welke draden waarop moesten maar schijnt toch iets niet goed te wezen (ze hebben bij mij de stekker blokjes eraf geknipt :() is er misschien een schema of iets dergelijks van die bekabeling of een andere handige tip om het boeltje aan te sluiten? zou nu toch wel graag muziek in the black pearl willen hebben eigenlijk.

groetjes Desire

henry classic v70

Zwart misbaksel > Black Beauty > Black Pearl > ............... :eusa_whistle:
Qua benaming gaat deze roffel er in rasse schreden op vooruit :eusa_clap: :eusa_clap:
Motivatie en doorzettingsvermogen zullen de sleutelwoorden zijn.
(en met de hulp van Barry gaat dit lukken!!)

Citaat van: zyra op 29-05-2010 20:58:32
zou nu toch wel graag muziek in the black pearl willen hebben eigenlijk.
groetjes Desire

http://www.youtube.com/watch?v=IifTK7Cw-oQ
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Starbuck

Citaat van: henry classic v70 op 29-05-2010 22:23:08
Zwart misbaksel > Black Beauty > Black Pearl > ............... :eusa_whistle:
Qua benaming gaat deze roffel er in rasse schreden op vooruit :eusa_clap: :eusa_clap:
Motivatie en doorzettingsvermogen zullen de sleutelwoorden zijn.
(en met de hulp van Barry gaat dit lukken!!)

Citaat van: zyra op 29-05-2010 20:58:32
zou nu toch wel graag muziek in the black pearl willen hebben eigenlijk.
groetjes Desire

http://www.youtube.com/watch?v=IifTK7Cw-oQ

Altijd scherp Henry. Fijn zo... :laugh:

zyra

dat is natuurlijk wel de bedoeling dat ie erop vooruit gaat :O zullen heel veel uurtjes in de roffel gaan zitten, maar hopelijk kunnen we daarna echt genieten van the black pearl. ben dan ook erg benieuwd wat ie dinsdag met de apk doet, zal wel afgekeurd worden ben ik bang :-\

niemand iets van een schema van de radio bedrading voor me?:(

arjenT5R

wat heb je eigenlijk voor radio? een originele of of of?
Als ze bij jou het blokje er af geknipt hebben zou ik op de sloop
ergens een zelfde blokje uit een auto ruim af knippen en dan gewoon de kleuren weer aan elkaar
solderen krimpkousje en rond en het is weer zoals origineel.  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 29-05-2010 22:44:47
wat heb je eigenlijk voor radio? een originele of of of?
Als ze bij jou het blokje er af geknipt hebben zou ik op de sloop
ergens een zelfde blokje uit een auto ruim af knippen en dan gewoon de kleuren weer aan elkaar
solderen krimpkousje en rond en het is weer zoals origineel.  :)

Dat is een goeie, Arjen!

Zelfs al wil je het niet solderen, maar met het fijne kroonsteentje aan de gang gaan, dan kan dit nog.

UserID6342

Citaat van: 850estatetdi op 29-05-2010 11:38:54
nee die van jeff is nog niet vervangen maar ik heb zelf me twijfel of het ze wiellager is heb het niet echt kunnen horen
Euh sorry Barry ???  Ik heb zelf het wiellager van Jeff een poosje terug al gecontroleerd en die is echt zo gaar als pap hoor aan de linkse kant.  Dat kun je gewoon van me aannemen, Jeff weet dat ook heel goed.

)()()sT

zyra

Ik heb een stukje met jeff mee gereden, maar heb geen wiellager gehoord ??? misschien had jeff hem al vervangen, dat weet ik niet ;)

Mn radio doet het nu, niks aan de bekabeling veranderd en toch deed ie het, schiet mij maar in een kapotje, de kerstboom or what ever, snap er niks van..

Batterijtjes voor mn AB van guard I zijn net besteld dus ook die werkt hopelijk binnen kort weer.

hopelijk is het morgen droog en kan ik even nog die plaat verbuigen achter de remschijf, want dat is echt geen gehoor en natuurlijk ook niet goed voor de schijf zelf.. daarna doe ik even niks meer tot ie dinsdag is gekeurd, maar ben bang dat er toch iets is waar ie op afgekeurd gaat worden :(

Ook hoop ik dat na het voorraam vervangen de lekkage weg is bij mn binnenverlichting. nu het regent merk je goed dat er water in komt.. heb het net nog even los gehaald en het lijkt van voren weg te komen :-\ het is namelijk achter de verlichting helemaal tegen het voorraam nat. Nu is de clip die tussen het voorraam hoort te zitten ook verdwenen dus het voorraam moet al een keer vervangen zijn, misschien niet goed dicht gekit of toch te veel roest vorming op die rand (had mn vorige 850 ook last van) waar ie nu doorheen lekt :-\

we wachten het dinsdag wel weer af hoe alles afloopt..

Sem

Ik hoop niet dat je daar roest hebt...  er zijn er wel meer die dat daar hebben "na" dat er een keer een ruit is vervangen.. en dat gaat inderdaad je binnenverlichting vollopen...  Roest op die plek is niet eenvoudig te verhelpen als het al ver heen is.

We gaan het meemaken.

EdenAli

Jeff

Mijn wiellager is inderdaad nog niet vervangen, hier heb ik wat anders op verzonnen... ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

peteRRR

Citaat van: Jeff op 30-05-2010 19:51:22
Mijn wiellager is inderdaad nog niet vervangen, hier heb ik wat anders op verzonnen... ;)

Laat me raden,.......je hebt em op 35 nm gezet en toen nog eens 2 keer in de ronte ;D

Geintje Jeff.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla