Mijn Volvo 850 T-5..the story so far..

Gestart door 850 T-5 STEFAN, 19-05-2010 22:13:39

Vorige topic - Volgende topic

den dis

ik ben eens benieuwd naar de fotos.
De daklijsten van een S70 moeten er bij mij ook opkomen,past dit gewoon?

mvg
dennis

Vulk

850 T-5 STEFAN

8) hier de beloofde foto's van mijn monsterlijke schoonheid  8) ..ik was de camera vergeten dus weer met me foon gemaakt, maar goed.. :azn:

francois

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850 T-5 STEFAN

thank you all ;D
..vooral het verlagen en de s70 dakstrips stonden al een tijd op me to do / upgrade list..  :eusa_dance: ..altijd lekker he, als je weer wat weg kan strepen..

UPDATED: 22 mei 2011
HIER NOG EEN LIJSTJE MET WAT IK DE KOMENDE (tiental?) JAREN IN DE PLANNING HEB, AAN HET OVERWEGEN BEN OF PROBEER TE REALISEREN:

-DAKSTRIPS VERVANGEN(S70)
-VERLAGEN
-VELGEN (LATEN) OPKNAPPEN OF NIEUWE (GROTERE)
-REMKLAUWEN VERVANGEN/OPKNAPPEN
-GRIJZE DELEN ZWART VAN EXTRIEUR ( :eusa_think: )
-ONEFFENHEDEN LATEN WEGWERKEN(PITJES, KRASJES, ROEST)
-OPENLUCHTFILTER ( :eusa_think: )
-ALTER II ACHTERLICHTEN( ?  :eusa_think:  )
-TURBOTIMER

UITEINDELIJK OOK:

-LEDEREN INTERIEUR (LATEN) OPKNAPPEN OF DEELS VERNIEUWEN
-INTERIEUR PROFFESIONEEL LATEN REINIGEN (DE NIET LEDEREN GEDEELTES), NIEUWE MATTEN
-GROTERE REMMEN
-BLOK REVISIE/VERBETEREN
-VERSTEVIGDE OPHANGING
-VERSTEVIGDE AANDRIJVING ( :eusa_think: )
-GROTERE TURBO
( -en/of indien mogelijk :eusa_shhh: (!) : :eusa_shifty: ..supercharger en ITBsystem.. :eusa_shhh: )
-DIKKE INTERCOOLER

..AL MET AL DUS PROBEREN EEN 'NIEUWSTAAT' VAN DE AUTO TE KRIJGEN, ALLEEN DAN BETER   ;D

KLUSJES NOG:

-AFSTANDBEDIENING PLUS ALARM UITVOGELEN
-TANDWIELTJE VERVANGEN KM./DAGTELLER (help!wie?)
-JVC RADIO INBOUWEN
-POETSEN!
-ABS TRACS LAMPJE BRAND AF EN TOE( :eusa_think: )  
-AIRCO (LATEN) CHECKEN
-CARTERVENTILATIE CHECKEN/VERNIEUWEN(ik zie lees veel spookverhalen over dus lijkt me geen overbodige luxe   )
-UITLEESKABELTJE VAN OBD SOLDEREN
-INTERIEURLAMPJE VAN ASBAK VOOR VERVANGEN

850 T-5 STEFAN

Vanavond neem ik een nette set alter I achterlichten over van t5joost. De mijne zijn niet stuk maar voor 35 euro kon ik ze niet aan me voorbij laten gaan. Ik hou ze dus lekker origineel ;D (heb een overgangsmodel uit '94). Ik vind de alter II lichten op zich wel mooi, alleen dat middenstuk vind ik veel te rond voor zo'n vierkante auto.    Aangezien de meeste alter II hebben of willen hebben, zullen weinig die mening met mij delen ;D achja ;D

Piere

Citaat van: 850 T-5 STEFAN op 26-05-2011 11:04:09
Aangezien de meeste alter II hebben of willen hebben, zullen weinig die mening met mij delen ;D achja ;D

Je zou ervan opkijken  :eusa_whistle:

Zijn je huidige achterlichten verkleurd? Je kunt ook Alter II-achterlichten monteren zonder het middenstuk trouwens :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Justin-850

Citaat van: Piere op 26-05-2011 11:12:34
Citaat van: 850 T-5 STEFAN op 26-05-2011 11:04:09
Aangezien de meeste alter II hebben of willen hebben, zullen weinig die mening met mij delen ;D achja ;D

Je zou ervan opkijken  :eusa_whistle:

Zijn je huidige achterlichten verkleurd? Je kunt ook Alter II-achterlichten monteren zonder het middenstuk trouwens :)

Neee joh! Dat staat toch niet? :P

850 T-5 STEFAN

Ze zijn niet verkleurt, eentje heb een heeeel klein barstje.. Dus eigenlijk niet noodzakelijk, maar wat ik al zei, een nette set voor 35euro kan ik niet aan me voorbij laten gaan.. En zonder middenstuk lijkt me ook niet mooi..je ziet dan ook 2 gaatjes waardoor dat middenstuk word bevestigt..

Piere

Yea, het gaat me even tijd kosten om de foto terug te vinden, maar een eindje geleden een strakke R gezien ;)

850 T-5 STEFAN

Ok ik ben evengoed wel benieuwd naar die foto.. Nog niet eerder gezien namelijk :)

Piere

Dammit, ik vind'm niet meer ):
Ik dacht dat't in dit machtig topic stond, maar toch niet. Ik heb'm allesinds wel gezien op Turbobricks...  :eusa_think:

Piere

Al was het deze niet die ik bedoelde, you get my point ;)