Mijn Volvo 850 T-5..the story so far..

Gestart door 850 T-5 STEFAN, 19-05-2010 22:13:39

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Je moet eventjes kijken naar je Photobucket account want al je ploatjes zijn "weg" ;)

850 T-5 STEFAN

Ja heb me bandwith overschreden op een of andere manier..geen idee wat ze daarmee bedoelen dus ben het nog ff aan het uitvogelen.. Iemand misschien hetzelfde meegemaakt? Help? ;)

850 T-5 STEFAN

..schijnt dus dat ik me privacy instellingen niet helemaal goed had staan op photobucket dus er  is als een malle gedownload van mijn fotoopslag zodat ik op een overschreden bandwith kwam te staan. Nu wat aangepast en als het goed is moet het komende maand weer goed zijn want dat word per maand gerekend of je je bandwith overschrijdt.. Of niet.. ;D

SirRutte

Als je je foto's uploadt bij TinyPic heb je daar geen last van ;)

Turbo-Geek

Citaat van: SirRutte op 14-06-2010 12:07:46
Als je je foto's uploadt bij TinyPic heb je daar geen last van ;)

Precies, photobucket en wat meer van die 'grote' jongens is een drama van tijd tot tijd.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

850 T-5 STEFAN

Ok, ga ik ze daar dumpen, de foto's  :eusa_clap: thanks voor de info, ik was eigenlijk al helemaal klaar met die fotoemmer (photobucket)... MAAR! nu eerst voetbal kijken :P

850 T-5 STEFAN

:eusa_pray: het is gelukt...
;D foto's op tinypic gezet

Turbo-Geek

imageshack is GEEN aanrader trouwens.
  The things you own end up Owning you !

850 T-5 STEFAN

tinypic nu geprobeert, en lijkt goed te werken :eusa_shhh:

Vanwege het WK loopt 'het plaatsen van K&N openluchtfilter-projectje' ff wat vertraging op..

850 T-5 STEFAN

Net even een heerlijk stukje lopen 'blazen' met me auto maar merkte op dat er een soort van verbrande olie lucht door me luchtroosters naar binnen kwam bij stevig doortrekken. Niet blijvend trouwens die lucht maar ben wel benieuwd wat dat kan zijn.. ??? ....eerst maar kijken of er misschien onder me 'volvo 20 valve' afdekplaat wat (misschien gemorste?) olie ligt?

elianmars

Als eerste zou je kunnen kijken of de ring van de olievuldop nog goed afsluit.

En dan eens kijken hoe het met de carterventilatie is gesteld.

850 T-5 STEFAN

Olievuldop sluit goed af...zag wel dat me peilstok een nieuw rubbertje kan gebruiken.. dat is ook de enige plek waar ik olie bespeur waar het niet hoort (olie op de stang waar de peilstok ingaat. Geen olielekkages ergens of iets dergelijks wat ik wel veel lees bij carterventilatieproblemen..Ik zal me er nog even verder over inlezen hier. Maar tips zijn natuurlijk welkom, over bijvoorbeeld: hoe bespeur ik of ik een carterventilatieprobleem heb? Morgen eerst maar 's een nieuw rubbertje halen bij estateservices hier in het dorp of bij nordicar een dorp hiernaast. Die plaatsen, de boel schoonmaken..en dan hopen dat dat het euvel was?  :eusa_think:

850 T-5 STEFAN

Rubbertje gehaald voor me oliepeilstok bij nordicar in Heerhugowaard(gratis! ;D ).
Oud rubbertje verwijderd
Nieuw rubbertje erop
Ff schoonmaken, ook de pijp waar de oliepijlstok ingaat schoongemaakt en dit is het resultaat    ;D weer een goed sluitende oliepijlstok! ..al een stukje gereden(,niet echt stevig door gereden) en de pijp van de oliepeilstok is nog net zo schoon en geen verbrande olielucht door me luchtroosters...de tijd zal het leren of daar die verbrande olielucht vandaan kwam.. :eusa_pray: ..i hope so

Turbobiker

Dank voor het duidelijke fotoverslag!

;D
De Tussenpaus

R o b

Citaat van: Turbobiker op 21-06-2010 16:15:26
Dank voor het duidelijke fotoverslag!

Is niet zo moeilijk Lars als het lijkt!