Even voorstellen

Gestart door Yeti, 24-05-2010 19:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yeti

Even voorstellen dan maar.

Ik ben Yeti, ja die verschrikkelijke sneeuwman. Die naam heb ik ooit gekregen tijdens een wintersportvakantie met familie en vrienden. Ben in het bezit van een GLT 2.5 estate die de naam Vivian draagt, maar omdat we altijd haast hebben wordt dat meestal afgekort naar Vivi. Voor eventuele topics zoals jullie dat noemen, zal ik eerst een beetje rondkijken op de site van beide (club en forum) voordat ik ook maar 1 vraagje zal stellen. Yeti,s zijn van huis uit nogal schrikachtig en moeten effe wennen aan mensen. Het begin is er al, Yeti rijdt in een Volvo!

heutink

 8)
Hartelijk welkom verschrikkelijke sneeuwman, veel veilige kilometers gewenst vanuit
de voetbalhoofdstad van Nederland,......... Enschede ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

FGG

Citaat van: Yeti op 24-05-2010 19:18:42
Ben in het bezit van een GLT 2.5 estate die de naam Vivian draagt, maar omdat we altijd haast hebben wordt dat meestal afgekort naar Vivi.

Vreemde naam voor een man, Vivian.


Welkom op 't Forum, Yeti.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Yeti

Gekke naam voor een man? ja dat klopt maar het slaat ook niet op mij of mijn partner, maar op de 850. Al jaren geef ik mijn auto een naam en toevallig kwam ik op die naam, omdat er ook een aantal (2) VVs in zitten zoals bij onze Volvo. Voor de rest bedankt voor het welkommetje.

UserID6342

Welkom op het forum en lees je gerust in, er staat genoeg ;D

Piere

Citaat van: Yeti op 24-05-2010 19:41:13
Gekke naam voor een man? ja dat klopt maar het slaat ook niet op mij of mijn partner, maar op de 850. Al jaren geef ik mijn auto een naam en toevallig kwam ik op die naam, omdat er ook een aantal (2) VVs in zitten zoals bij onze Volvo. Voor de rest bedankt voor het welkommetje.

Hij bedoelt dat de 850 mannelijk is ;)

Welkom op het forum en veel plezier met je GLT!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

FGG

Citaat van: Piere op 25-05-2010 14:48:44
Citaat van: Yeti op 24-05-2010 19:41:13
Gekke naam voor een man? ja dat klopt maar het slaat ook niet op mij of mijn partner, maar op de 850. Al jaren geef ik mijn auto een naam en toevallig kwam ik op die naam, omdat er ook een aantal (2) VVs in zitten zoals bij onze Volvo. Voor de rest bedankt voor het welkommetje.

Hij bedoelt dat de 850 mannelijk is ;)

Psies! ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

blauweroffel

Welkom,

enneh....was er al om foto's gevraagd??

BR

jrkalf

welkom en fijne veilige kilometers.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Volvo850 93

Welkom op het forum en mooie intro

Mvg Dennie

Vulva89

Citaat van: Yeti op 24-05-2010 19:41:13
Gekke naam voor een man? ja dat klopt maar het slaat ook niet op mij of mijn partner, maar op de 850. Al jaren geef ik mijn auto een naam en toevallig kwam ik op die naam, omdat er ook een aantal (2) VVs in zitten zoals bij onze Volvo. Voor de rest bedankt voor het welkommetje.


Oh je bent er zo één...

Verder veel plezier met je auto he.

thuur

Citaat van: FGG op 25-05-2010 21:43:09
Citaat van: Piere op 25-05-2010 14:48:44
Citaat van: Yeti op 24-05-2010 19:41:13
Gekke naam voor een man? ja dat klopt maar het slaat ook niet op mij of mijn partner, maar op de 850. Al jaren geef ik mijn auto een naam en toevallig kwam ik op die naam, omdat er ook een aantal (2) VVs in zitten zoals bij onze Volvo. Voor de rest bedankt voor het welkommetje.

Hij bedoelt dat de 850 mannelijk is ;)

Psies! ;D

Waarom is dat vreemd ???



Welkom!


Gr ;D