Starbuck's V70R AWD

Gestart door Starbuck, 24-05-2010 19:22:55

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Beste allemaal,

Ik had iets nodig om vooruit te kunnen, iets wat je als een pleister op een wonde kan noemen na een moeilijke tijd.
Positief blijven zijn is dus de boodschap.
De wagen is dan ook voor Fieke. Een beetje troost zullen we maar zeggen.
Deze wagen is onderweg vanuit Mallorca naar hier toe.
Mijn trouwe garagist Tonino Van Isacker is bijna in Nancy, binnen enkele uren staat de wagen in Hoevenen.
Het betreft een V70R AWD met net geen 200.000 km, juist ingereden dus. Of net niet. :P
Dit beloofd een heel saai item voor jullie te vormen, aangezien de wagen in hele goede staat is op enkele items na: die kleur, man toch, wat lelijk. ;D  En die velgjes op die bandjes, pfff. Nog wat blutsjes en wat schaafwondjes, maar dat wordt allemaal opgelost.
Ikzelf heb al een goed idee hoe ie eruit zal zien, maar daarover meer.
Eerst de wagen goed onder de loep nemen en dan zien we wel.
Kijk en oordeel zelf. De foto is van de verkoper, andere volgen.

Ludo

Proficiat Hans Fie.  :D  :eusa_clap:

Citaat van: Starbuck op 24-05-2010 19:22:55

Begin maar te typen dan, er is niemand die je tegen houd.  ;D

Starbuck

Citaat van: Ludo op 24-05-2010 19:27:20
Proficiat Hans Fie.  :D  :eusa_clap:

Begin maar te typen dan, er is niemand die je tegen houd.  ;D

Aangezien ik op dit moment niets beter te doen heb... ;D

De kleur, daar wordt iets aan gedaan. Kan niet anders, is gewoon Roze en dat staat niet.
Ik heb enkele opties in m'n hoofd, waaronder Rood, Sheashell, Silversand of electric Silver.
Dit zijn kleuren die ik mooi vind maar ben er nog niet uit, toch even over discussieren hier... 8) ;D
De velgen en de banden zouden maatje 19" mogen hebben, blutsjes, builen en schaafwondjes worden ineens weggewerkt.
En aangezien deze handgeschakeld is zijn er mogelijkheden om te modificieren.  ;)

UserID6342

Proficiat Hans en Fie, is het een Garnet Red ?  Vind het persoonlijk een hele mooie kleur voor op onze auto's, maar goed smaken verschillen :)

RATFINK

rogerV701998

Beste allemaal,

Ik had iets nodig om vooruit te kunnen, iets wat je als een pleister op een wonde kan noemen na een moeilijke tijd.
Positief blijven zijn is dus de boodschap.

De wagen is dan ook voor Fieke. Een beetje troost zullen we maar zeggen.
Deze wagen is onderweg vanuit Mallorca naar hier toe.
Mijn trouwe garagist Tonino Van Isacker is bijna in Nancy, binnen enkele uren staat de wagen in Hoevenen.
Het betreft een V70R AWD met net geen 200.000 km, juist ingereden dus. Of net niet. :P
Dit beloofd een heel saai item voor jullie te vormen, aangezien de wagen in hele goede staat is op enkele items na: die kleur, man toch, wat lelijk. ;D  En die velgjes op die bandjes, pfff. Nog wat blutsjes en wat schaafwondjes, maar dat wordt allemaal opgelost.
Eerst de wagen goed onder de loep nemen en dan zien we wel.
Kijk en oordeel zelf. De foto is van de verkoper, andere volgen.

http://i790.photobucket.com/albums/yy187/starbuck007/V70R/Imagen076.jpg

Goed zo.

Ik vind de kleur ook niet zo lelijk... :eusa_shifty:

Mooie auto, veel plezier ermee.

Gr. roger

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

mehn

Deze heeft helaas hetzelfde probleem dat de meeste andere Garnet Red x70's hebben...de gespoten kunststof delen (lees bumpers) lijken roze t.o.v. de rest.

Voor de rest: een van de mooiste kleuren  :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MikeyQR

Mooie auto :eusa_clap:

Veel plezier ermee.

Starbuck

Citaat van: mehn op 24-05-2010 20:04:02
Deze heeft helaas hetzelfde probleem dat de meeste andere Garnet Red x70's hebben...de gespoten kunststof delen (lees bumpers) lijken roze t.o.v. de rest.

Voor de rest: een van de mooiste kleuren  :)

Daarom de discussie Maikel, ben er helemaal nog niet aan uit wat de kleur betreft.
Originele kleur is bij mij altijd nr 1, maar bij deze kleur weet ik het nog niet.
Even wennen misschien?
Merci voor de feedback, wordt ten zeerste gewaardeerd.

Piere

Citaat van: Starbuck op 24-05-2010 20:10:51
Merci voor de feedback, wordt ten zeerste gewaardeerd.

En nog eens! :D

Ziet er niet slecht uit eh mann, en zo'n kmstand, da's een badje :)
Het is inderdaad niet slecht om "iets wat je als een pleister op een wonde kan noemen na een moeilijke tijd" te hebben(mooi gezegd trouwens)

Veel plezier ermee :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Ben

Hele mooie kleur Hans.
Overspuiten in een andere kleur vind ik altijd een beetje treurig.

Jans Duiven

Mooie kleur!

Proficiat,

Hans

jan piet

Mooie auto op de foto Hans. Heb er nóg 2 gezien op Mallorca: 1 kanariegele en een blauwe. Maar écht veel rijden er daar niet rond, en wat mij opvalt: bijna iedere auto die daar langer dan 2 uur weg is bij de dealer heeft parkeerschades, en niet te zuinig ook! Persoonlijk vind ik garnet red altijd wel mooi, niet te verwarren met zelf ook willen dus ik begrijp je dilemma. In iedergeval succes er mee Fie en Hans!
Gr,JP

Starbuck

Ik wist dat ik de kwestie van de kleur niet in de groep mocht gooien en m'n eigen ding zou moeten doen. :eusa_wall: ;)
Maar de wagen is in zo'n goede staat dat de kleur geen rol speelde. En dat was toch het allerbelangrijkste.
Als het zo is, dan is het zo maar...

Ik heb zelf de auto nog niet met eigen ogen gezien, zal iets voor morgen zijn.
Tot dan hou ik rekening met jullie meningen en hou ik de door mij gekozen kleuren in m'n hoofd.
En geloof me, een kleur is niet het belangrijkste.
Ik neem het hoe het op m'n weg komt.