Starbuck's V70R AWD

Gestart door Starbuck, 24-05-2010 19:22:55

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Ik zou de velgen in Garnet-red doen en de auto in Titan-kleur spuiten.... mat   :eusa_dance:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Thijssie!

Ik vind de kleur juist mooi, is weer eens wat anders als het black stone en Laserblue zoals velen hebbe...

Inderdaad Comets eronder en een achterspoilert erop en dan is ie af :eusa_dance:

Starbuck

Citaat van: Thijssie! op 26-05-2010 14:47:28
Ik vind de kleur juist mooi, is weer eens wat anders als het black stone en Laserblue zoals velen hebbe...

Inderdaad Comets eronder en een achterspoilert erop en dan is ie af :eusa_dance:

Wat die achterspoiler betreft had ik het idee om die, samen met de spiegel kappen, in carbon look te doen. Heeft de Fly ook en is wel mooi.
Spoiler komt er wel op, mis 'm nu toch wel.
Dubbele ronde achterpijp is ook een idee en ik heb nog een setje Titans 17" liggen.
Vooraan een blokjes rooster en heldere lampen. En natuurlijk blutsjes en bumper herstellen.

V70R-obert

Hoi Starbuck, weet je wat echt mooi is met carbon? (althans naar mijn mening als je budget hebt uitgetrokken voor spuiten)
Deze kleur:

Dan doe je net als bij de Audi A6 in de bumper een zwart vlak waar je dubbele uitlaat inzit. Je dempers spuit je dan ook zwart.

Dan nog een zwarte lipspoiler, 17'' antraciet velgen en je laat de tapijtboer matten snijden in dezelfde kleur als je blauw/paarse R tellers en je hebt de mooiste R van Europa.

Starbuck

Het budget voor het spuiten is idd meegerekend.
En eerst op foto vond ik die kleur echt maar niks, gewoon roze.
Maar toen ik gisteren de kleur in real life zag begon ik te twijfelen.
Niet omdat ik de kleur op zich zo mooi vind, al valt ze beter mee in het echt dan op foto. Maar ik denk dat er nu niet zoveel R'-en in die kleur gemaakt zijn. En het is de originele lak, waar ik nog altijd voorstander van ben.
Wat er voor mij, na de opmerking van Ratfink die erop wees, er een échte wolf in schapen kleren van maakt.
Verder vindt ik de combinatie van je idee wel heel geslaagd Robert.
Vooral het zwarte vlak achteraan icm de dempers doet me nadenken. ;)

Turbobiker

Toch een beetje een kapperskleur :D

Strakke wagen, veel plezier er mee!

(en ik vind de kleur zeker wel wat hebben)
De Tussenpaus

Volvo850 93

Hey Welkom

En een hele gave v70R en ik vind het een mooie kleur en het is een kleur die ik niet elke dag tegen kom, mss iets grotere velgen en klaar

Mvg Dennie

KIM

Een zeldzame kleur voor een R. Alleen al daarom zou je hem in die kleur moeten houden. Ietsje grotere wielen doet 'm waarschijnlijk wel goed.
Zoals je al aangaf; deze kleur maakt er nog meer een wolf in schaapskleren van. Daar hou ik wel van.
Veel plezier met je aankoop!

RRRRR_Ramon

Citaat van: Turbobiker op 26-05-2010 15:45:42

Ja ik vind het ook een mooi kleurtje!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

elianmars

Citaat van: RRRRR_Ramon op 27-05-2010 22:32:42
Citaat van: Turbobiker op 26-05-2010 15:45:42

Ja ik vind het ook een mooi kleurtje!  ;D

Ik kan het me niet voorstellen, Ramon. In zoiets ga je toch niet rijden?  :-X

;D ;D ;D ;)

Ik heb die van jou een paar keer in het echt gezien en moet zeggen dat het helemaal geen verkeerde kleur is.

Ludo

Citaat van: elianmars op 27-05-2010 22:42:36
Ik heb die van jou een paar keer in het echt gezien en moet zeggen dat het helemaal geen verkeerde kleur is.

Van deze kleur, krijg je er alleszins niet zoveel op een rij, als Cream Yellows...  :D

jan piet

Citaat van: Ludo op 27-05-2010 22:45:28

Van deze kleur, krijg je er alleszins niet zoveel op een rij, als Cream Yellows...  :D

Dan maar geen meeting op kleur organiseren Hans, je bent gewaarschuwd als enige deelnemer!  :evil:
Gr,JP ;D

Starbuck

Citaat van: jan piet op 28-05-2010 08:32:22
Citaat van: Ludo op 27-05-2010 22:45:28

Van deze kleur, krijg je er alleszins niet zoveel op een rij, als Cream Yellows...  :D

Dan maar geen meeting op kleur organiseren Hans, je bent gewaarschuwd als enige deelnemer!  :evil:
Gr,JP ;D

Er zijn er toch nog met die kleur hier op het forum? :eusa_think:

De vraag is alleen of die met mij willen meeten... ;D
Zie me er al alleen staan op m'n eigen mini-meeting, denkt iedereen dat ik autopech heb op die parking. :eusa_sick:

Freakybaby

Er is nog een roetmonster in die kleur op het forum... Van RRRRRRRRamon. Die je hem een recht eindstuk kado en een plak R, en voila..

Wat je ook kan doen is de neus van de fly op de v70 plaatsen en omgekeerd... Maar dan heb je een CY R, en een V70 neus T-5r, zal ook wel eenzaam zijn ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

RRRRR_Ramon

Jaren geleden waren kleurmeetings erg in. Ik heb toen eens een topic gestart voor een Garnet Red 428 meeting, maar niemand reageerde...  ::)  ;D

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪