Roffel 31

Gestart door Domaso, 29-05-2010 12:38:30

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Hij is binnen!

Mis alleen het verslag van de airco check meeting.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

elianmars

Ook hier lag hij vanmorgen op de mat.

Ik heb 'm nog niet ingekeken. Werd gestoord door twee personen met een witte R  ;D

Edit: Uit. En ook ik mis het aircomeetingverslag. Foutje bedankt? ;D

rogerV701998

Hij is binnen en gelezen. Wederom complimenten voor de samenstellers.

Idd ontbreekt het airco verhaal. Wellicht komt dat omdat ik 2 foto's geleverd heb t.b.v. het artikel... :eusa_shifty: ;D

RRRRR_Ramon

Airco Check Meeting komt in de volgende Roffel. Moest een knoop doorhakken, kon er geen 4 pagina's mee vullen.

Druktechnisch moet het aantal pagina's deelbaar zijn door 4, Roffel zou dan 30 pagina's worden en er was geen kopij meer voor nog 2 pagina's. Dus lever allemaal veel kopij in voor Roffel 32 en vooral ook foto's maken tijdens meetings en deze naar de redactie sturen!

Dank voor de complimenten  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

willem169

Volgende keer ook even fotootje (en verslagje?) van Zuid Holland meeting? Is volgens mij aardig wat materiaal van. Top overigens de huidige roffel.

Spin!

Citaat van: elianmars op 29-05-2010 12:45:55
Ook hier lag hij vanmorgen op de mat.

Ik heb 'm nog niet ingekeken. Werd gestoord door twee personen met een witte R  ;D

:eusa_doh:

Nog niet hier...verwacht deze vandaag per koerier hier ;D

www.vm-parts.nl

pwassink

Op zondag wordt (blijkbaar weer verkeerd bezorgde) post wel nageleverd hier..    ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rifwachter

Hmmm, hier nog niets....
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FrankvdAa

Citaat van: RRRRR_Ramon op 29-05-2010 18:54:01
Airco Check Meeting komt in de volgende Roffel. Moest een knoop doorhakken, kon er geen 4 pagina's mee vullen.

Hij staat nog wel aangekondigd op de voorpagina ;)

Heb 'm zaterdag ontvangen en ga zodadelijk nog eens goed voor zitten!

@willem169: dat was toch geen clubevenement?!
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

elianmars

Citaat van: FrankvdAa op 30-05-2010 21:55:32

En in het voorwoord ook nog eens  ;D

Vulk

Kingfisher

Hier ook. Vrouwlief is gelijk weer helemaal in de ban van "Saffron" V70's...............  En bedankt weer.......  ::)

jan piet

Citaat van: Kingfisher op 31-05-2010 16:21:21
Hier ook. Vrouwlief is gelijk weer helemaal in de ban van "Saffron" V70's...............  En bedankt weer.......  ::)

Heb jij weer, straks zo'n schijtbak op je oprit  :evil: ;D

Hier is ie ook binnen, en alweer uit ook.... :eusa_whistle:
Gr,JP 8)

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 30-05-2010 22:00:50
Citaat van: FrankvdAa op 30-05-2010 21:55:32

En in het voorwoord ook nog eens  ;D

Nadeel van vooruit werken, schrappen, schuiven, inpassen en in het zicht van de haven het overzicht verliezen zie ik alweer...  :eusa_wall:

Overigens is het de 4 bestuurs- en commissieleden die ik De Roffel ter correctie aanbiedt ook niet opgevallen.

Er is een gezegde voor: "mensen die veel werken maken veel fouten, mensen weinig werken maken weinig fouten, ik ken mensen die geen fouten maken..."  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Domaso

Ondanks de "afwezige" airco check meeting ben ik dik tevreden over Roffel 31.

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!