BSR 3" (RVS) Downpipe

Gestart door Ronin, 10-06-2010 10:25:31

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 16:47:19
Ronin, ik denk wel dat als je na alle informatie die hier verteld is en op het forum te vinden is je niet weet wat je wilt je beter gewoon NIET zelf kan gaan modificeren enzo.
Breng hem dan lekker weg naar bijv. ET en laat hun het denkwerk doen en de keuzes  maken en jij betaald gewoon.

Voor sommigen is dat gewoon het beste.
Zozo scherp van leer hoor  ;)

Ik weet wel degelijk wat ik wil mijn denkvermogen gaat in rap tempo daar mankeert niks aan.
Informatie inwinnen op dit forum staat nog steeds vrij voor één ieder en wat de persoon ermee doet of wil doen is aan hem dacht ik.

Het doorvragen voor mij in deze berust op het feit dat je veel geld betaald  voor deze upgrade  en of het opweegt wat je ervoor terug krijgt.
Ik denk dat het in mijn geval niet veel extra's zal brengen en dat het vooral bedoeld is voor de wat zwaardere getunde auto''s.

Is het monteren van een dumpvalvekit prijs technisch niet aantrekkelijker vraag ik mij tegelijk af en heb ik er meer plezier aan dan een 3''downpipe

Turbo-Geek

Als je hier op het forum je 'huiswerk' had gedaan dan had je gezien dat na het chipen een andere DP de beste modificatie is waar je daadwerkelijk wat van merkt.
Een Dumpvalve doet precies 0,0 aan extra vermogen ! Sterker nog als een Dumpvalve aan het werk is maakt de motor geen eens vermogen.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Ronin

Extra vermogen? wie heeft het hier over extra vermogen?  ???

Als ik nog meer vermogen had gewild dan was ik niet op gas gaan rijden en was the sky the limit geweest.

Turbo-Geek

Wat dan wel ? Het beter oppakken ?
Nogmaals, er is niks zo goed merkbaar als een andere DP (met of zonder cat), hoe vaak moet dat nog vermeld worden ?

Ronin

Wat ik op dit moment nastreef is een zo soepel mogelijke motor die lekker reageert op het gas pedaal niet meer en niet minder als dat.

En dan vraag ik mij dus af wat een betere inverstering is een 3"downpipe of een dumpvalvekit.
Ik blijf erbij dat een 3"downpipe niet aan mij besteed is en meer bedoeld is voor de wat zwaardere getunde auto's.
Toch blijfen veel mensen hier roepen dat het nodig is in mijn geval ook vandaar ik hier even over doorvraag  ;)

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbo-Geek

Citaat van: Ronin op 13-06-2010 17:57:11
Wat ik op dit moment nastreef is een zo soepel mogelijke motor die lekker reageert op het gas pedaal niet meer en niet minder als dat.

En dan vraag ik mij dus af wat een betere inverstering is een 3"downpipe of een dumpvalvekit.
Ik blijf erbij dat een 3"downpipe niet aan mij besteed is en meer bedoeld is voor de wat zwaardere getunde auto's.

Wat jij moet doen is gewoon je motor STANDAARD houden !
Jouw auto bied al die zaken die jij opnoemt al reeds uit de fabriek.... PUNT
Besteed het geld voor performance meuk dan gewoon aan goed onderhoud en originele onderdelen.

Zo moeilijk is het niet.

Ronin

Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 18:01:45
Citaat van: Ronin op 13-06-2010 17:57:11

Wat jij moet doen is gewoon je motor STANDAARD houden !
Jouw auto bied al die zaken die jij opnoemt al reeds uit de fabriek.... PUNT
Besteed het geld voor performance meuk dan gewoon aan goed onderhoud en originele onderdelen.

Zo moeilijk is het niet.

:eusa_boohoo:

850Tim

Downpipe 1 cpi. ;D

Misschien een ideetje 8)

:)
Simply the best.......