HELP!! Afremmen op de motor werkt niet

Gestart door Hiker, 10-06-2010 20:33:03

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

ik vind alle theoriën nog niet echt helder.

Natuurlijk snap ik dat als je terugschakeld dat je afremt, maar als ik zonder cc rij en preventief m'n gaspedaal loslaat omdat de auto's voor me dichterbij komen dan reageert hij niet. In m'n V50 en in iedere andere auto is gas los snelheid eruit. Bij mij gebeurt er de eerste tijd niks. Zoals eerder gezegd: alsof je cc aanstaat....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

verburgh

Misschien heb jij wel een gasklep van toyota  ;D
maar is bij mij ook hoor als ik het gas loslaat rol hij gewoon heel langzaam uit  ;)

Misha

Citaat van: Hiker op 10-06-2010 21:59:03
ik vind alle theoriën nog niet echt helder.

Natuurlijk snap ik dat als je terugschakeld dat je afremt, maar als ik zonder cc rij en preventief m'n gaspedaal loslaat omdat de auto's voor me dichterbij komen dan reageert hij niet. In m'n V50 en in iedere andere auto is gas los snelheid eruit. Bij mij gebeurt er de eerste tijd niks. Zoals eerder gezegd: alsof je cc aanstaat....
Wel eens in een andere van hetzelfde type gereden ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hiker

dat moet ik maar eens doen.....suggesties in Friesland?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

jan piet

Herken het wel uit mijn dieseltijd... Maar vond het nooit een probleem de roestvleug van de schijven te weren  :eusa_shhh:

rpakuypers

Citaat van: Hiker op 10-06-2010 22:07:50
dat moet ik maar eens doen.....suggesties in Friesland?

Ik woon in Wolvega en JGVDV in Waskemeer en we hebben beiden een handgeschakelde V70 TDI ...............

Groet,
Roger

Marc O.

Kan het zijn dat je gaskabel wat roestig is / veel weerstand heeft, waardoor de gasklep wat langzamer terug naar de stationairstand komt?
...The Nile isn't just a river in Africa...

rpakuypers

Vanmorgen proefondervindelijk ervaren dat mijn TDI bij loslaten van het gas bij 100 km per uur pas na 400 meter op 80 km per uur zit. Daarbij heb ik dus NIET de koppeling ingetrapt maar alleen rollen met de voet van het gaspedaal.

Groet,
Roger