het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

V70R-obert

Onze zoon met de KNVB beker van FC Groningen. Hij is zo trots als fan. Mooi dat een kleinere club ook eens iets wint. Hij staat op en begint te voetballen en 's avonds moeten we hem naar binnen slepen met bal. Als hij niet voetbalt dan zit hij achter zijn X-box, FIFA 15 te spelen:

UserID6342


FGG

Citaat van: V70R-obert op 21-08-2015 16:45:43Hij staat op en begint te voetballen en 's avonds moeten we hem naar binnen slepen met bal. Als hij niet voetbalt dan zit hij achter zijn X-box, FIFA 15 te spelen:

Is ie niet leerplichtig? ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70R-obert

Citaat van: FGG op 21-08-2015 17:15:16
Citaat van: V70R-obert op 21-08-2015 16:45:43Hij staat op en begint te voetballen en 's avonds moeten we hem naar binnen slepen met bal. Als hij niet voetbalt dan zit hij achter zijn X-box, FIFA 15 te spelen:

Is ie niet leerplichtig? ::)
aha, dat zou de brieven van de onderwijsinspectie verklaren. In Groningen kun je voetballer of boer worden, leker bellangreik dad lesen en schreifen ;D

Reitse

Citaat van: V70R-obert op 21-08-2015 17:30:00
Citaat van: FGG op 21-08-2015 17:15:16
Citaat van: V70R-obert op 21-08-2015 16:45:43Hij staat op en begint te voetballen en 's avonds moeten we hem naar binnen slepen met bal. Als hij niet voetbalt dan zit hij achter zijn X-box, FIFA 15 te spelen:

Is ie niet leerplichtig? ::)
aha, dat zou de brieven van de onderwijsinspectie verklaren. In Groningen kun je voetballer of boer worden, leker bellangreik dad lesen en schreifen ;D
Wel duidelijk dat je uit Groningen-Zuid komt, anders had je de optie "steuntrekker" wel toegevoegd ;D

heutink

 :D
vanavond de Twentse derby in Almelo.............Heracles sinds jaren favoriet
eerst nog maar een biertje  drinken met het Volvo-clubje
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

V70R-obert

Als Twente vanavond verliest dan heb je het gedonder in de glazen. Trainer stond vorig seizoen al op scherp en brokkelt nu ook steeds verder af, sponsors zijn pissed en het publiek is er ook klaar mee. een derby als deze winnen- of verliezen kan heel veel brengen of laten vanavond. Ik heb een tijdje in Enschede gewoond en heb waardering voor de club en stad gekregen (prachtige stad) maar ik zie het somber in voor 'de Duitsers'      (Mijn Enschedese vrienden noemen mij varken omdat ik voor Groningen ben, en ik noem hun Duitsers of Josti Liverpool ;D)

Eric850R

Als we zeker wisten dat Schreuder zou vertrekken bij verlies vanavond, dan nam ik dat graag op de koop toe. Hij is niet goed genoeg voor Twente en heeft lang genoeg gehad om dat aan te tonen. Maakt geen speler beter, geeft ze zeker geen vertrouwen en tactisch vernuft is er ook niet te bespeuren. En als je dan later een samenvatting kijkt, en de bal komt in de buurt van de Twente-goal, dan begin je hem al te knijpen met deze keeper. Het is even niet leuk als Twente-fan.

heutink

 ;)
en dan zal je zien dat Twente vanavond wint........dan is alles weer goed met Schreuder ??? :eusa_naughty:
nee ik kan ook zo een rijtje betere trainers voor Twente opnoemen.
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

MatthewRM

Ajakkes heeft de lat weer wat hoger gelegd, vanmiddag psv dan maar 10 keer laten vissen  :eusa_dance:

The Demon

Citaat van: MatthewRM op 30-08-2015 15:08:52
Ajakkes heeft de lat weer wat hoger gelegd, vanmiddag psv dan maar 10 keer laten vissen  :eusa_dance:
Zijn daar geen regels voor dan?  ;D

heutink

Citaat van: heutink op 29-08-2015 19:19:57
;)
en dan zal je zien dat Twente vanavond wint........dan is alles weer goed met Schreuder ??? :eusa_naughty:
nee ik kan ook zo een rijtje betere trainers voor Twente opnoemen.
8)

:eusa_dance:
en er is dan toch ingegrepen............
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

#2502
 :D
nou..........zal Nederland het redden tegen de  ijslanders ???
eigenlijk een belachelijke vraag....een land waar 323.000 mensen wonen.....daar moeten we toch van winnen
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Spin!

Citaat van: heutink op 03-09-2015 19:37:51
:D
nou..........zal Nederland het redden tegen de  ijslanders ???
eigenlijk een belachelijke vraag....een land waar 323.000 mensen wonen.....daar moeten we toch van winnen
???

In de rijke voetbalhistorie zijn 'wij' Nederland (17.000.000 inwoners) 2x uitgekomen tegen China (1.350.000.000 inwoners). Volgens jouw theorie had China ons kikkerlandje tot 2x toe moeten verpulveren ;D. Echter 2x winst voor Nederland (beide keren werd het 2-0).

Ik zeg, 0-0 tot de 88e minuut. Strafschop Nederland, rode kaart IJsland, 1-0 winst.

www.vm-parts.nl

heutink

 ;D ;D
we zullen het zien........
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10