het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spin!

#1125
Citaat van: 850i op 22-03-2011 15:09:46
Citaat van: Kingfisher op 22-03-2011 13:52:18
Als je al van mening bent hier iets van te moeten vinden, spreek dan de dader aan en volg niet blindelings de (Amsterdamse) pers door een club en trainer te brandmerken voor iets waar zij (vooraf) niets aan konden doen, behalve achteraf passende maatregelen nemen.




Dit is nog het mooist.. :laugh: :eusa_shhh:

Volgens mij is het puur om Immers te doen geweest. Dat een vd Brom in de buurt staat...ja, too bad. Er gebeuren ergere dingen in het veld, en dat dit uitlekt...ja, dat is het nadeel van de sociale media. Je kiest er dan ook voor om naar te kijken.

Ik zie het probleem eigenlijk niet, als hij roept: we gaan op jodenjacht, dan wordt daarmee bedoeld dat ze ajaks in gaan halen op de ranglijst. De aanhang van ajaks noemen zich al jaren joden...als we dan toch gaan zeiken dan is het AFC Hypocriet zelf die terug moeten worden gezet naar de Jupiler League. Gevalletje pot verwijt de ketel...

De uitspraak dat men in 020 allen een badkamer-abonnement van de NUON moeten afsluiten...oke, dat gaat te ver. Het staat eenmaal in de wet dat jodendiscriminatie strafbaar is.

Maar jongens toch...ga eens gewoon voetballen! Dat gezeur om iedereen schorsingen aan te smeren...geeft wel aan dat het op eigen kracht al niet meer kan. ( en als je die niet snapt, haal de wedstrijd PSV - Ajaks maar terug...( Toivonen 5 wedstrijden en Vertonghen 0 wedstrijden schorsing )


www.vm-parts.nl

heutink

 :D
zo, vanavond de warming-up voor fcTwente_PSV........het Nederlands elftal tegen de Hongaren.........ik ga er even voor zitten
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 8)
we hadden van te voren afgesproken bij elke goal een biertje te pakken ;D
daar werden we dus druk mee ( hik )
:eusa_doh:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

reneetje

Zo, nu kan Cruiff  eindelijk zijn plannen waarmaken , eens kijken  wat ie gaat doen......en of ie zijn plannen kan waarmaken

Er is meteen al een boel herrie in de Arena, dat heeft ie al wel bereikt....... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

heutink

 8)
nog een kleine 2 uur........fcTwente-PSV
het is hier al heel gezellig in Enschede met veel mensen op de terrassen,
maar eens kijken hoe onze jongens het doen tegen die uit Eindhoven......
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 :D
het is prachtig weer in Enschede...........lekker warm,    23 graden......
de GrolschVeste zal over een uur stampvol zitten :eusa_clap:
het kan een mooi feest worden
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

850i

Succes, en maak er een mooi gelijkspel van. ;D

mafvanvolvo

Citaat van: heutink op 02-04-2011 17:47:10
:D
het is prachtig weer in Enschede...........lekker warm,    23 graden......
de GrolschVeste zal over een uur stampvol zitten :eusa_clap:
het kan een mooi feest worden
;D
Hoe laat begint de partij daar .Groeten uit het westen.

heutink

 :D
Hallo Ted,
om 18.45 begint de stormloop op het doel van de tegenstander :eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

mafvanvolvo

En Rob vanavond ook weer bij elk doelpunt een biertje ,denk wel dat je dan niet dronken te bed ga succes vanavond met je ploegie.

Groeten uit het westen.

Kingfisher

ADO fan zegt: Go Twente!

:eusa_clap:

heutink

 ;D
jaaaaaaa gewonnen.......
:eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

mafvanvolvo

Zoals ik al zei ,er werd niet gehikt. ;D

Groeten uit het westen.

Spin!

Wat een frustrerende wedstrijd  (zegt 040). Strafschop was een lachertje, maar goed...PSV heeft het aan zichzelf te danken dat ze de kansen zelf niet afronden.  Goal van Jansen was fenomenaal...

In ieder geval...ik had nooit verwacht dat ik Ajaks de 34e speelronde dankbaar ga zijn voor hun overwinning ;D, trouwens...in Den Haag gaan ze ook punten morsen verwacht ik.

Berg speelde eens een goede wedstrijd...jammer van de wissel.

www.vm-parts.nl

heutink

 :D
we staan dan wel 2 punten voor, maar er is nog helemaal niets beslist, het kan nog alle kanten op.........
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10