het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

heutink

:D
en zo om het eggie......PSV-Ajax.......ik ben benieuwd.... ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

zo, de voorbereidingen zijn begonnen voor de hoofdwedstrijd van vanavond in de Arena; .........Ajax-fcTwente........het bier staat koud,  als voorafje kijken we naar PSV
;D

Eric

Precies... lekker weer en zo op de fiets naar de Arena!  Ik zit er weer bij als Twente aanhanger in een Ajax vak!  :eusa_dance:
Hopen dat er wat te juigen valt  ::)
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

mafvanvolvo

Zo,gaat weer erg goed met AZ 2-1 tegen Feijenoord,terechte uitslag en dik verdiend. Groet.

Spin!

Citaat van: heutink op 24-09-2011 18:17:55
zo, de voorbereidingen zijn begonnen voor de hoofdwedstrijd van vanavond in de Arena; .........Ajax-fcTwente........het bier staat koud,  als voorafje kijken we naar PSV
;D

PSV - Roda JC...wat een schiettent was dat zeg. Als 'wij' PSV scherper waren geweest in de afronding dan was de 10 zeker gehaald. Ik denk dat ze wel 30 kansen hebben gehad. Was een leuk avondje PSV, daar koop je een seizoenskaart voor ;D

www.vm-parts.nl

850i

Heren, als wij (Ajax) aan het einde van het seizoen 2 punten tekort komen, dan weten we allemaal dat dat komt door een lijnrechter uit Enschede hè. Even voor de zekerheid vaststellen.   ;D

Verder vind ik het best rustig hier..... :o En Feijenoord doet het zo goed, en AZ en Twente ook....

Spin!

Citaat van: 850i op 26-09-2011 14:29:43
Heren, als wij (Ajax) aan het einde van het seizoen 2 punten tekort komen, dan weten we allemaal dat dat komt door een lijnrechter uit Enschede hè. Even voor de zekerheid vaststellen.   ;D

Verder vind ik het best rustig hier..... :o En Feijenoord doet het zo goed, en AZ en Twente ook....

Die blessure van Boilessen vorige week compenseert die 2 punten weer ;D

www.vm-parts.nl

Kingfisher

Citaat van: 850i op 26-09-2011 14:29:43

En Feijenoord doet het zo goed, en AZ en Twente ook....

En ADO niet.......  >:(
Die Wesley is niet de wesley in goede doen van vorig seizoen, en die broer van hem mag nog niet eens het predikaat "redelijke spits" hebben.

Hopelijk komt het nog een beetje goed, maar laten ze eerst eens een normale spits aantrekken.

heutink

vanavond maar weer eens voor de buis.....eens kijken hoe het met fcTwente gaat tegen de Polen.... ???
daar zou toch wat mogelijk moeten zijn..... 8)

heutink

;D
OK........ met fcTwente is het gelukt.......nu PSV nog....en AZ natuurlijk ook
8)

GeertG

Heutink, ik kom je hier maar een beetje ondersteunen......... :D

Goed avondje hoewel ik PSV echt niet geweldig vond, maar punten binnen en vooral geen geblesseerden!  :o
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

heutink

;D
na vandaag de hele dag niks gedaan te hebben ga ik vanavond maar eens voor de buis zitten en kijken wat Nederland tegen de Moldaven presteert.
Heb ik toch nog iets gedaan ;D

heutink

>:(
Nederland - Moldavie heb ik in de rust maar geruild voor The Voice........dat was wel leuk :D

nu maar hopen dat het vanavond beter gaat tegen de Zweden, :eusa_dance:

maar eerst even een helft meepakken van Duitsland- Belgie 8)

pwberg

En we zijn los....... SWE-NED, wat gaat het worden. Gok zelf op een 1-2 overwinning voor oranje.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software