het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Saint

Citaat van: antraciet op 10-07-2010 22:21:49
Scheelt iig voor AJAX. Suarez wordt iets makkelijker te behouden  ;)

Een groot nadeel voor alle andere Hollandse clubs. Die buiteling weer aan het eind, inclusief dat verongelijkte smoel  :eusa_naughty: Dat scheidsrechters daar nog steeds intrappen. Dat laatste hoort niet bij verbaasd, maar bij totally flabbergasted. Ik zou die gast per definitie nooit een vrije trap geven.
No shirt no shoes, no pinball

peteRRR

Ik ben voor de Kanari en ben tegen Paul die lijdt aan delerium  ;D

http://www.kovandijkvertelt.nl/2010/07/voorspellingen-uit-het-dierenrijk/

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

rogerV701998


elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 11-07-2010 12:24:44
http://www.nu.nl/binnenland/2290026/eerste-oranjefans-museumplein.html :eusa_think:




CiteerDe stelletjes hebben behalve hun oranje outfit ook zonnebrand en drie liter water per persoon mee om de warme dag goed door te komen


Toen ik van de week in de volle zon stond te werken dronk ik drie liter water per uur......

pooh

toch wel een spannende dag vandaag....zo de oranje outfit incl beessies maar eens gaan aantrekken ;D


Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

The Saint

Citaat van: pooh op 11-07-2010 12:29:37
toch wel een spannende dag vandaag....zo de oranje outfit incl beessies maar eens gaan aantrekken ;D

Ja typisch, die spanning. Ik heb het nergens anders bij/mee. Maar ik heb er ook vertrouwen in dat we gaan winnen!
No shirt no shoes, no pinball

heutink

 8)
open dag fcTwente......het stadion zit al vol.......http://www.fctwente.nl/
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

pooh

Citaat van: The Saint op 11-07-2010 12:35:56
Citaat van: pooh op 11-07-2010 12:29:37
toch wel een spannende dag vandaag....zo de oranje outfit incl beessies maar eens gaan aantrekken ;D

Ja typisch, die spanning. Ik heb het nergens anders bij/mee. Maar ik heb er ook vertrouwen in dat we gaan winnen!

ik ook niet, ik volg normaal alles wat met voetbal te maken heeft niet eens. Ik ben verbaasd over mezelf maar dat hoort dan weer in een ander topic


Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Reitse

Ach Pooh, niet alleen m'n vriendin wil eigenlijk toch wel kijken (ze vindt het anders maar niks) maar zelfs m'n moeder gaat kijken... :eusa_shifty: Soms vraag ik me af wat hitte met de menselijke geest kan doen ;)

elianmars

Ik heb het ook. Normaal geef ik geen hol om voetbal, maar het is nu toch anders.

Dus vanavond zit ik ook voor de buis om de wedstrijd te volgen :eusa_shhh:

Reitse

was ik nog maar psychologie-student... prachtig onderzoek kan je hier aan wijden. Is het peer-pressure, welke invloed heeft media, welke rol speelt de commercie.
Mooiste is om het internationaal te trekken, met een beetje goeie onderzoeksvraag en -data kan je misschien ook wel aanwijzingen krijgen waarom dit effect  bij sport veel minder voorkomt.
Massapsychologie... mooi vak! ;)

The Saint

Citaat van: Reitse op 11-07-2010 13:57:23
was ik nog maar psychologie-student... prachtig onderzoek kan je hier aan wijden. Is het peer-pressure, welke invloed heeft media, welke rol speelt de commercie.
Mooiste is om het internationaal te trekken, met een beetje goeie onderzoeksvraag en -data kan je misschien ook wel aanwijzingen krijgen waarom dit effect  bij sport veel minder voorkomt.
Massapsychologie... mooi vak! ;)

Ja is zeker interessant. Beetje het bandwagon-effect.

Dat het zo'n enorme omvang kan krijgen is denk ik vooral dankzij de media, die overal te zien zijn. Mijn broer heeft echt niets met voetbal. Tóch weet hij wat er vanavond speelt en op het spel staat. Je kunt er niet omheen. Hij gaat overigens een stukje fietsen vanavond. Lekker rustig...
No shirt no shoes, no pinball

heutink

 8)
Hier in Enschede opvallend veel auto's met Duitse nummerborden.......maar met Nederlandse vlaggen, en in het oranje geklede inzittenden.
Dat gaat een groot feest worden in de binnenstad :eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Reitse

Citaat van: The Saint op 11-07-2010 16:32:28
Citaat van: Reitse op 11-07-2010 13:57:23
was ik nog maar psychologie-student... prachtig onderzoek kan je hier aan wijden. Is het peer-pressure, welke invloed heeft media, welke rol speelt de commercie.
Mooiste is om het internationaal te trekken, met een beetje goeie onderzoeksvraag en -data kan je misschien ook wel aanwijzingen krijgen waarom dit effect  bij sport veel minder voorkomt.
Massapsychologie... mooi vak! ;)

Ja is zeker interessant. Beetje het bandwagon-effect.

Dat het zo'n enorme omvang kan krijgen is denk ik vooral dankzij de media, die overal te zien zijn. Mijn broer heeft echt niets met voetbal. Tóch weet hij wat er vanavond speelt en op het spel staat. Je kunt er niet omheen. Hij gaat overigens een stukje fietsen vanavond. Lekker rustig...
Als veel mensen iets doen zal het wel goed zijn en gaat de rest meedoen. Daarbij wil 'de mens' het liefste opgaan in een groep, veel veiliger dan alleen staan. Althans, in de tijd dat er nog jagers op ons waren.
In deze kan je wel echt merken wie de leiders zijn (de échte hardcore oranjefans), wie de meelopers zijn (beginnen nu ook ineens in het oranje te lopen), degenen die bang zijn af te vallen (gaan toch maar kijken/luisteren) en wie de echte vrije geesten hebben (gaan iets totaal anders doen of laten zich niet van hun normale routine afleiden).

animalT5R

Citaat van: Reitse op 11-07-2010 18:25:36
.
In deze kan je wel echt merken wie de leiders zijn (de échte hardcore oranjefans), wie de meelopers zijn (beginnen nu ook ineens in het oranje te lopen), degenen die bang zijn af te vallen (gaan toch maar kijken/luisteren) en wie de echte vrije geesten hebben (gaan iets totaal anders doen of laten zich niet van hun normale routine afleiden).

Aha,dus als ik het goed lees zijn de Hooligans van de nederlandse clubs ''leiders'' gezien die Hardcore zijn[gaan door het vuur en verder voor ''hun'' club..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....