Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

De foto's :D
Als eerste de theorie, die voornamelijk draait om bewustwoording.. Waar liggen de verantwoordelijkhede, en wat doet snelheid nou echt.

Op de baan met zijn allen.

uitleg over de zithouding.

2 plaatjes, eerste echte R en de laatste echte R ;D

Ingesloten tussen de 2 mooiste Rren van nederland :angel: ;D

Uiteraard moet er ook gegeten worden, heerlijk die kroketten of niet Arjen? ;D

Ook reed er een BMW 750 IL V12 mee :o

Jack en Roger waren er ook nog even, erg leuk om kennis te maken Jack, en leuk dat jullie er even waren, uiteraard geldt dit ook voor jou Stephan ;D

Even een bochtje door ;D

740 in actie :eusa_clap:

We moesten goed luisteren naar de strenge instructeur ;D

Go Tom Go ;D

Er zijn nog meer foto's, maar ik vind het wel even goed zo ;) was echt leuk, en weer een aantal nieuwe gezichten bij forum namen kunnen plaatsen. :D

ulkeman

eum arjen,

bennie heeft een 740 geen 760 :P je veward hem met dirk  :P

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjen850

Citaat van: ulkeman op 11-06-2011 19:41:30
eum arjen,

Thanks, ga het nu aanpassen, en ja je hebt helemaal gelijk.. Weet je wat het mooiste is? Ik wist het :eusa_wall: ;D

arjen850

Citaat van: ulkeman op 11-06-2011 18:53:23
Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 18:48:58
Zo ik ben der weer, ze zullen nu ongeveer stoppen denk ik, maar mijn rugje wou niet meer wat ik wou, en dan moet je verstandig zijn en kappen. ik vond het ontzettend gezellig en we hadden een heel leuk kluppie, iedereen bedankt voor de positieve inbreng :eusa_clap:

Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid, na eerlijke en serieuze email wisseling waarin hij besloot dan weer wel en dan weer niet te komen omdat het forum niet meer leuk was en hij met alle meetingen en dergelijke wou stoppen, vervolgens wou hij weer wel mee, terwijl ik hem dat om hem tegen zichzelf te beschermen af heb geraden. Maar nee hij moest en zou mee, ik hem voor de zoveelste keer weer vertrouwen gegeven, en 1 ieder raad het, meneer meldt zich af.. De hele voorgeschiedenis zal ik jullie besparen, maar hij heeft mij enorm teleurgesteld, en dat vind ik jammer en niet eerlijk.
Het uiteindelijke rersultaat is dat hij nooit meer voor wat dan ook bij mij hoeft aan te kloppen.

Goed nu de foto's, das veel belangrijker, en we hadden nu wel 1 voordeel, er vlogen geen sloop onderdelen over de baan ;D
Zal ze eens gaan uploaden ;)
:eusa_clap: ben het helemaal met je eens we hebben het er nog even overgehad gewoon in 1 woord: jammer

Inderdaad, ik kan gewoon niet begrijpen dat je zoiets doet.. Je eigen glazen bij iedereen ingooien :eusa_wall:

Hans Duiven

Beregezellige dag met veel leermomenten, goede instructeur en een gezellige club mensen!

Ik zal vanavond nog proberen  3 gig weg te zetten aan video's en foto's.

Hans

ulkeman

Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 19:44:29
Citaat van: ulkeman op 11-06-2011 19:41:30
eum arjen,

Thanks, ga het nu aanpassen, en ja je hebt helemaal gelijk.. Weet je wat het mooiste is? Ik wist het :eusa_wall: ;D

ag geeft niet, zelfs de beste maken fouten :eusa_whistle: ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

henry classic v70

Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid,  er vlogen geen sloop onderdelen over de baan.........

Wie had ook anders verwacht, ik niet!
Zal wel druk zijn met Xenon-world
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rpakuypers

Citaat van: henry classic v70 op 11-06-2011 20:31:32
Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid,  er vlogen geen sloop onderdelen over de baan.........

Wie had ook anders verwacht, ik niet!
Zal wel druk zijn met Xenon-world

Nou, als je zo met afspraken omgaat dan kan ik je verzekeren dat de drukte bij Xenon-World zeer spoedig voorbij is ..............................

Groet,
Roger

arjen850

Ik heb hem via pb ook verteld dat ik niet anders had verwacht.. Hij maakt misbruik van mensen, en dat staat mij tegen. heb hem ook verteld dat je bij mij heel ver kunt gaan,  maar dat er een keer een eind aan komt. Dat is wat hij nu heeft bereikt, en ik weet het, ik ben lang niet de eerste, en ik zal de laatste ook niet zijn.

arjen850

Citaat van: Jeff op 11-06-2011 20:54:02
Of je mij gelooft of niet doet er niet toe, maar als je pa 4 keer deze week is flauw gevallen. En nu in het ziekenhuis ligt onder slechte omstandigheden, is het niet zo gek dat je niet aanwezig bent op de locatie van de slip cursus! Sorry hoor, maar kan er ook niks aan doen had het graag anders gezien!

Jeff, de vorige keer dat je hebt afgezegd was dat ook zo, heb daar toen ook wat over gezegd weet je nog? Maar toen moest je toch wel komen, ondanks dat je vader was flauw gevallen. En je eigen woorden: ik stop met het forum, en ik stop met meetings, dat waren jou woorden, toch ben je op het forum, toch was je in epe op de meeting.
We hebben 2 maal een rijtraining gehad, en jij presteert het om 3 keer af te zeggen, waarvan 2 keer nog zeer vlak voor tijd. Ik vind dat alleen al een aplaus waard.
Bij de laatste pb wisseling heb ik gezegd dat je beter niet kon komen, maar je moest en zou wel komen, vrijdagavond krijg ik pb: ik kom niet..
Ik heb je gewaarschuwd, bij mij is het nu voorbij, en je hoeft niet meer aan te kloppen voor wat dan ook.
Het is mijn eer te na, en mijn persoonlijke mening is ook dat ik het niet netjes vind je volledig af te branden, en ik zal dat ook niet doen, puur omdat ik zo niet in elkaar steek. Dus ik ben er nu klaar mee.

Je hoeft me ook geen pb's meer te sturen Jeff, ik vind het jammer wat er is gebeurd, als je nadenkt en een beetje mensen kennis hebt weet je dat ik het juist jammer vind

rpakuypers

Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 21:06:15
Of je mij gelooft of niet doet er niet toe, maar als je pa 4 keer deze week is flauw gevallen. En nu in het ziekenhuis ligt onder slechte omstandigheden, is het niet zo gek dat je niet aanwezig bent op de locatie van de slip cursus! Sorry hoor, maar kan er ook niks aan doen had het graag anders gezien!

Jeff, de vorige keer dat je hebt afgezegd was dat ook zo, heb daar toen ook wat over gezegd weet je nog? Maar toen moest je toch wel komen, ondanks dat je vader was flauw gevallen. En je eigen woorden: ik stop met het forum, en ik stop met meetings, dat waren jou woorden, toch ben je op het forum, toch was je in epe op de meeting.
We hebben 2 maal een rijtraining gehad, en jij presteert het om 3 keer af te zeggen, waarvan 2 keer nog zeer vlak voor tijd. Ik vind dat alleen al een aplaus waard.
Bij de laatste pb wisseling heb ik gezegd dat je beter niet kon komen, maar je moest en zou wel komen, vrijdagavond krijg ik pb: ik kom niet..
Ik heb je gewaarschuwd, bij mij is het nu voorbij, en je hoeft niet meer aan te kloppen voor wat dan ook.
Het is mijn eer te na, en mijn persoonlijke mening is ook dat ik het niet netjes vind je volledig af te branden, en ik zal dat ook niet doen, puur omdat ik zo niet in elkaar steek. Dus ik ben er nu klaar mee.

Je hoeft me ook geen pb's meer te sturen Jeff, ik vind het jammer wat er is gebeurd, als je nadenkt en een beetje mensen kennis hebt weet je dat ik het juist jammer vind

Heer Arjen  :eusa_clap:

Groet,
Roger

Jeff

Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 21:06:15

Arjen,

Ik heb je inderdaad gepbt dat ik niet zou komen, gisteravond de auto af getankt en had in de planning om toch te komen vandaag. Om tenminste mijn gezicht te laten zien. Helaas loopt deze week helemaal anders als ik had gewilt. Ik heb voor mijn prive leven gekozen omdat ik dat nu een hogere prio vind dan een slipcursus. Lijkt mij niet geheel onbegrijpelijk. Of je het gelooft of niet, doet er mij niet toe maar dit is voor mij belangrijker!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjen850

Dat is goed jongen.                                                                                            

nu weer over op de geweldige meeting van vandaag, want dat is wat er vandaag geweest is:)

Wout309t

Tsja Jeff, als je normaal altijd je afspraken na zou komen heb je meer dan genoeg krediet om op het laatste moment af te zeggen. Zeker als het om de gezondheid van je vader gaat.

Maar als je bepaalde mensen elke keer teleurstelt, dan houdt het een keer op. Ik zou er nog achteraan willen zeggen: laat het een wijze les voor je zijn die ook voor het echte leven geldt.

Ik denk echter dat dit toch niet begrepen wordt door je....

Sterkte met je pa, dat dan weer wel!
2011 V70 2.0T R-Design MT

rpakuypers

Ik vond dat die zwarte laatste R wel heel erg subtiel aan het planken was .............. :P Stond zeker in de F van Feminine-mode  ;)

Groet,
Roger