Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

verron

Whahah, whaha  :'( aan de foto's en youtube filmpjes te zien heb ik veel gemist. Wat gaaf om te zien hoe iedereen genoten heeft.
Gaaf dat anderen me vast opgeven voor de volgende sessie  ;D Uiteraard heb ik daar geen problemen mee! Ik hoor de eventuele data wel.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

BBS

hmmm de eerste 2 cursussen heb ik dan wel gemist, wel blij dat ik mij niet heb aangemeld omdat dan de afmelding onverbiddelijk zou zijn. :(
Toch hoop ik dat we volgend jaar in rustiger vaarwater zitten en dan wil ik ook meedoen met een dergelijke training.
Wel heb ik met veel plezier naar de filmpjes zitten kijken.

Mocht er volgend jaar weer een dergelijke cursus komen, count me in!

Groet,

Bert Jan.
Volvoloos....

de geneRaal

deel III ?     dan ben ik ook van de partij!

kijken of ik dat awd geval beter kan beheersen op glad ijs  :eusa_eh:

groet maus
Blackstone under construction

henry classic v70

Mooie foto's en filmpjes :eusa_clap:
Leuke dag met gezellige mensen zo te zien/lezen, als het lukt kom ik volgende keer ook even kijken
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Thijs T5

Leuke filmpjes en foto's!

Nogmaals ik heb genoten. Heb het niet op een tankje terug gehaald.... Maar goed op zo'n afgesloten lapje weg mag er wel weer even gespeeld worden.

Even voor de duidelijkheid ik zie mijn gaspedaal dus niet als een aan en uit schakelaar... :):)

Nu snel gaan om kleden over een uurtje vliegles :)

Groet Thijs

ulkeman

als ik het zo tel zijn er 13 aanmeldingen dan voor deel 3 :eusa_dance:

dus arjen,,,,,,,,,  :eusa_whistle:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjen850

Citaat van: verron op 12-06-2011 08:06:26
Whahah, whaha  :'( aan de foto's en youtube filmpjes te zien heb ik veel gemist. Wat gaaf om te zien hoe iedereen genoten heeft.
Gaaf dat anderen me vast opgeven voor de volgende sessie  ;D Uiteraard heb ik daar geen problemen mee! Ik hoor de eventuele data wel.

Tja jongen, we willen je er gewoon graag bij hebben ;D

arjen850

Citaat van: ulkeman op 12-06-2011 11:42:19

Ik vind dit echt leuk te lezen, kan me zo voorstellen dat Martijn dit ook erg leuk vind. En dus zal er volgens mij weer een vervolg gaan komen :D

ulkeman

Citaat van: arjen850 op 12-06-2011 11:48:44
Citaat van: ulkeman op 12-06-2011 11:42:19

Ik vind dit echt leuk te lezen, kan me zo voorstellen dat Martijn dit ook erg leuk vind. En dus zal er volgens mij weer een vervolg gaan komen :D

helemaal top :eusa_clap: martijn zei het al gister dat er een deel 3 was dus :eusa_whistle:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjenT5R

heeft iedereen toch goed naar dat niet te versmaden geweldig mooie beige R interieur van arjen gekeken?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 12-06-2011 12:37:36
heeft iedereen toch goed naar dat niet te versmaden geweldig mooie beige R interieur van arjen gekeken?  ;D

:eusa_clap: Ik wist wel dat er meer mensen op dit forum zijn met smaak ;D

mbouwheer

Klopt 100% Arjen, ik vond het een topdag. Gemotiveerde cursisten, leuke sfeer, dikke volvo's (en een nog dikkere BMW) en bijna de hele dag mooi weer. Wat wil je nog meer. Normaal gesproken ben ik veel bezig met suffe lease bakken waarin meestal geen echte autoliefhebbers te vinden zijn. Dus dan is een dag als dit voor mij ook echt leuk. Iedereen die aanwezig was bedankt voor jullie enthausiaste deelname!
De foto's van Kim zijn echt heel mooi en de filmpjes van Hans zijn ook erg leuk. Top!

Ik heb tussendoor ook nog wat foto's gemaakt. Dus die plaats ik ook maar.

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 11-06-2011 18:53:23
Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 18:48:58
Zo ik ben der weer, ze zullen nu ongeveer stoppen denk ik, maar mijn rugje wou niet meer wat ik wou, en dan moet je verstandig zijn en kappen. ik vond het ontzettend gezellig en we hadden een heel leuk kluppie, iedereen bedankt voor de positieve inbreng :eusa_clap:

Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid, na eerlijke en serieuze email wisseling waarin hij besloot dan weer wel en dan weer niet te komen omdat het forum niet meer leuk was en hij met alle meetingen en dergelijke wou stoppen, vervolgens wou hij weer wel mee, terwijl ik hem dat om hem tegen zichzelf te beschermen af heb geraden. Maar nee hij moest en zou mee, ik hem voor de zoveelste keer weer vertrouwen gegeven, en 1 ieder raad het, meneer meldt zich af.. De hele voorgeschiedenis zal ik jullie besparen, maar hij heeft mij enorm teleurgesteld, en dat vind ik jammer en niet eerlijk.
Het uiteindelijke rersultaat is dat hij nooit meer voor wat dan ook bij mij hoeft aan te kloppen.

Goed nu de foto's, das veel belangrijker, en we hadden nu wel 1 voordeel, er vlogen geen sloop onderdelen over de baan ;D
Zal ze eens gaan uploaden ;)
:eusa_clap: ben het helemaal met je eens we hebben het er nog even overgehad gewoon in 1 woord: jammer
Ik had het met Arjen van de week er nog over en had 'm al gewaarschuwd er voor.....  Kijk er ook echt niet raar van op.  Weer eentje minder waar hij terecht kan met zijn zooi...  Blijven er zo niet veel meer over....

Maar, geweldig leuke foto's en filmpjes en leuk om een hoop bekende koppies te zien allemaal.

Jack v

inderdaad gister even met het kwijl uit mijn mond naar die auto staan kijken werkelijk een plaatje. En ja Arjen het interieur is geweldig.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 12-06-2011 16:49:17
Citaat van: ulkeman op 11-06-2011 18:53:23
Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 18:48:58
Zo ik ben der weer, ze zullen nu ongeveer stoppen denk ik, maar mijn rugje wou niet meer wat ik wou, en dan moet je verstandig zijn en kappen. ik vond het ontzettend gezellig en we hadden een heel leuk kluppie, iedereen bedankt voor de positieve inbreng :eusa_clap:

Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid, na eerlijke en serieuze email wisseling waarin hij besloot dan weer wel en dan weer niet te komen omdat het forum niet meer leuk was en hij met alle meetingen en dergelijke wou stoppen, vervolgens wou hij weer wel mee, terwijl ik hem dat om hem tegen zichzelf te beschermen af heb geraden. Maar nee hij moest en zou mee, ik hem voor de zoveelste keer weer vertrouwen gegeven, en 1 ieder raad het, meneer meldt zich af.. De hele voorgeschiedenis zal ik jullie besparen, maar hij heeft mij enorm teleurgesteld, en dat vind ik jammer en niet eerlijk.
Het uiteindelijke rersultaat is dat hij nooit meer voor wat dan ook bij mij hoeft aan te kloppen.

Goed nu de foto's, das veel belangrijker, en we hadden nu wel 1 voordeel, er vlogen geen sloop onderdelen over de baan ;D
Zal ze eens gaan uploaden ;)
:eusa_clap: ben het helemaal met je eens we hebben het er nog even overgehad gewoon in 1 woord: jammer
Ik had het met Arjen van de week er nog over en had 'm al gewaarschuwd er voor.....  Kijk er ook echt niet raar van op.  Weer eentje minder waar hij terecht kan met zijn zooi...  Blijven er zo niet veel meer over....

Maar, geweldig leuke foto's en filmpjes en leuk om een hoop bekende koppies te zien allemaal.

Je hebt gelijk gekregen jongen ;)