Ook even voorstellen

Gestart door Youk, 09-07-2010 12:10:22

Vorige topic - Volgende topic

Youk

Hallo iedereen

Ik ben dus Youk, reeds lang Volvo fanaat.  Het is bij mij eigenlijk begonnen toen mijn ouders hun 740 GLE kochten in '87.  Echt een pracht van een wagen.  Na 19 jaar trouwe dienst hebben ze die dan ingeruild op een nieuwe V50.

Zelf heb ik in 2004 mijn eerste eigen wagen gekocht, namelijk een 850 GLE met de 2 liter 20 klepper erin.  Geen snelheidsmonster dus, maar wel zeer aangenaam om mee te rijden.  Bij aanschaf had de wagen slechts 109000 km gereden, ondertussen zit ik ongeveer op 179000 km.

Verder heb ik nog een Volvo staan, namelijk een opknap projectje.  Het gaat hier over een 144 uit '72.  Deze is reeds opgelast en opnieuw gespoten.  Nu ben ik voornamelijk bezig met het heropbouwen van de wagen.  Later ga ik dan misschien eens kijken wat ik met de motor (B20A) ga doen.  Zal hoofdzakelijk wel standaard blijven, maar misschien het uitzicht onder kap een beetje opleuken.

Zo, dat was het wel zo'n beetje.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

UserID6342

Welkom Youk, je hebt in ieder geval al 2 leuke auto's in bezit.  Heb je ook foto's ervan ?  Veel plezier hier en met je auto's.

Youk

Om een idee te geven:

Tja, ik moest toch even kijken of het past.  ;D  Misschien maar eens op zoek gaan naar andere velgjes voor de 850.

mehn

Citaat van: Youk op 09-07-2010 13:13:44
Tja, ik moest toch even kijken of het past.  ;D 

Die moeite had je je kunnen besparen. Dat hadden we je zo wel kunnne zeggen ;D

DopdeDouwer heeft ook met die combinatie gereden ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Welkom en 2 leuke wagens  8)

Youk

Yep, DopdeDouwer ken ik ook al vanop andere fora.  Hij heeft hier zelf niet mee gereden, enkel een photoshop van gemaakt.  Het is door die foto dat ik op het idee kwam.  Maar ik zit daar met het probleem dat op de vooras de afdekklepjes er niet op kunnen.  Als ik nog eens tijd heb ga ik maar eens kijken of daar iets aan te doen valt.

petrolhead

Welkom hier op het forum.

Een mooie die 144!