Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Nice ride, en ga je nog spijt krijgen denk je  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

ddh

zeer mooie auto rijd wel stuk beter dan s70 maar ja daar heet het bmw voor

elianmars

Tja, er zijn meer vissen in de zee......

Ik ben nu bij mijn broer op bezoek, die in een nieuwe Audi A6 rijdt. Als ik de centen zou hebben, zou ik gelijk na m'n vakantie de Volvo bij de Audi dealer neerzetten  :eusa_drool:

Gefeliciteerd met je BMW, Sem!

Je blijft toch nog wel spammen hier?  :eusa_shifty:

FGG

Erg mooie auto met een beul van een motor. Mooie keuze!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Tja Sem, heb je eindelijk Comets gevonden en dan...........
Sjieke wagen zo'n Beamer!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulk

maruska

wel een handbak zo te zien ?
330D, nix verkeerd aan...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

993GT2

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Sem

Citaat van: 993GT2 op 11-07-2011 17:18:31
Mooie kar hoor. Valt niks op aan te merken. :eusa_clap:
Het enige wat ik niet echt kan rijmen is dat een Audi je te duur werd maar je nu wel deze 330D hebt gekocht.

Mits je onderdelen en het uurloon tegen een vriendenprijs krijgt kan ik je wel zeggen dat BMW's verre van goedkoop zijn in onderhoud. Mijn ervaring is dat ze zelfs boven het Audi niveau liggen.

Desondanks heel veel rijplezier met de BMW (en daar kan Audi dan weer niet aan tippen)

Hey.. allen bedankt. De audi was een 1 op 5 slurpende auto die op 98 benzine reed. Daar komt bij dat er heel veel werk aan zat en zelfs als dat was gedaan zou hij nog niet naar mijn zin zijn geweest. Ook zouden we dan een tweede auto erbij moeten nemen voor het dagelijkse werk. Focus dieseltje oid. Mijn vrouw werd dood ongelukkig van die Audi. De BMW springt behoorlijk zuinig om met brandstof en is vele malen netter dan de Audi. Niet te vergelijken. Ook dealer onderhouden. Gewoon een fris ding... dat was de Audi zeker niet.

We willen gewoon één auto, maar dan wel een mooie. Had graag een 854 CY willen hebben, maar dan zaten we met het zelfde verhaal als de Audi.

Tja.. die Comets... Het is wat Henry! Eindelijk gevonden en nu dit... Toch heb ik er een heel goed gevoel bij.

Wat onderhoud betreft zijn de beurtprijzen niet heel anders dan bij Volvo. De BMW rijdt ook langer tussen de beurten door. Het zal alles behalve een "goedkope" auto zijn. Dat wist ik al.

Sem

)()()sT

Jij bent nog wispelturiger als een vrouw, mijn hemel  :evil:

Die BMW ziet er echter wel lekke uit hoor, zoals Marcel al zegt: er is meer te krijgen als dat Zweedse staal. Jammer dat jij net vóór mij die beige deurpanelen wegkaapte ;D

peteRRR

Citaat van: Sem op 11-07-2011 19:03:22

De audi was een 1 op 5 slurpende auto die op 98 benzine reed.

Dacht jij dat een 4.2 V8 lekker zuinig was dan. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sem

Citaat van: maruska op 11-07-2011 18:51:12
wel een handbak zo te zien ?
330D, nix verkeerd aan...
Klopt, handbak. Daar gaat mijn voorkeur ook naar bij een sportieve 3-serie. Automaat had ik niet laten staan hoor...

Citaat van: )()()sT op 11-07-2011 19:15:36
Jij bent nog wispelturiger als een vrouw, mijn hemel  :evil:

Die BMW ziet er echter wel lekke uit hoor, zoals Marcel al zegt: er is meer te krijgen als dat Zweedse staal. Jammer dat jij net vóór mij die beige deurpanelen wegkaapte ;D
Wispelturig.. ik?  ??? Hoe kom je erbij?  :eusa_whistle:  Nee, serieus. De S70 hebben we al mee dan 4 jaar. Dat is echt uniek voor mij! Het zat er gewoon aan te komen dat er iets anders kwam. Toen ik de Comets onder de S70 zette vond ik het wel mooi, maar verder deed het niets meer met me. Het is gewoon klaar. Jij hebt toch een R? Dan heb je toch al van die deurpanelen?
Citaat van: peteRRR op 11-07-2011 19:30:07
Citaat van: Sem op 11-07-2011 19:03:22

De audi was een 1 op 5 slurpende auto die op 98 benzine reed.

Dacht jij dat een 4.2 V8 lekker zuinig was dan. ;D

Groet.
Haha.. nee, dat had ik ook niet verwacht. Ik maakte ook geen vergelijk tussen de BMW en de Audi. Dat was 993GT2. Twee compleet andere auto's met andere doeleinden.

Sem

Grrrr...   >:(  Ongelovelijk! Onze hele straat is opgebroken en ik kan onze auto's dus niet op de oprit zetten. Tot zo ver geen probleem, maar alle opheen liggende straten hebben allemaal te weinig parkeerplekken. Kom ik aan kan ik vervolgens helemaal de straat niet meer in. Ik dus achteruit weer terug. Even kijken... niets. Mooi. Rijden. Vervolgens een plekje gespot waar ik achteruit in wil file rijden. (zoals het hoort). Zie ik daar mijn buurman aankomen in zijn Mercedes ook kijkend naar het plekje... Ik dus snel de auto aan de kant en ros hem in z'n achteruit. Gas... KLABATS!!! He? Daar stond toch niks? Nee..., maar achter me ondertussen wel. De man in de zilver Ford Focus stond me moeilijk aan te kijken en ik bleef maar gewoon vriendelijk. Het was al gebeurd dus jammer! Mijn hele achterbumper gelijk aan het achterlicht... zover zat ie naar binnen. Zelfs de bumper en slickscherm liepen aan op mijn achterwiel. Lekker dan. Nou.. auto maar iets vooruit dan. Kijk ik naar die Focus..  NIETS! Ja.. wat lakschade en z'n kentekenplaathouder was een beetje ziek. Enfin.. verder de schade afgehandeld thuis en iedereen weer op weg. Aardige vent verder, maar ik wel balen natuurlijk. Net twee dagen mijn "nieuwe" auto en nu al in puin! Één mazzel... dit is m'n eerste auto die ik All-Risk had verzekerd! Daar ben ik nu heeeeeel blij mee!  Zucht... nou maar hopen dat alles goed gerepareerd wordt.  :-\

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R