Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

Sem

@Wim. Bedankt! :) Toen ik gisteren met Ted de S70 klaar had kreeg ik even kriebels.. Toen dacht ik..."onee..., daar gaat ie", maar gelukkig was dat gevoel direct weg toen ik in de 3 stapte. Er zijn wel wat dingetjes die we missen. 1:Stoelverwarming.. voor mijn vrouw bijna een must.. 2:Stoelen met memorie.. ik 1.87m lang, vrouw 1.57m lang.. veel schuiven met stoel. 3: standkachel.. ach.. die was handig, maar kan eventueel misschien nog erin. 4:Schuif/kanteldak.. Dat was echt erg fijn en had ik bijna altijd open!

Dan 5:De bestuurdersstoel heeft maar weinig schuifruimte. Hij kan weinig naar voren geschoven worden, waardoor rijden voor mijn vrouwtje lastig is. Gas en rem gaat wel, maar de koppeling helemaal indrukken moet ze de stoel voor uit komen. Ik bedoel.. 1.57m is niet groot, maar er zijn toch wel meer vrouwen van die lengte? In de Volvo was het geen probleem. (heeft dus ook een voordeel.. ze kan er niet mee rijden..   :eusa_whistle: De rechter stoel kan veel verder naar voren, maar ik denk dat dit komt omdat de middenconsole naar links afbuigt er er dan te weinig ruimte is voor de stoel al zie ik dat hij nog zeker 4 cm ruimte heeft.  :-\ Daar moeten we wel uit gaan komen, anders wordt vrouwtje niet blij..  :eusa_shifty:

@René.  Ja, dat zei Ruubje oook al.. ik wil ook heel graag een CY?, maar helaas vindt mijn vrouw het echt spuuglelijk! >:( Komt ook bij dat een CY leuk is voor "erbij" en deze BMW is voor dagelijks bedoeld. Voorlopig zit een auto "erbij" er even niet in.

@Hans: Hij is wat smaller dan de Volvo, maar dat vind ik eigenlijk precies goed. Ik heb nu 3 BMW 3-series gehad en ik heb bij een 3 altijd het gevoel dat je hem aantrekt als een fijn zittende sport-jack. De Volvo was me altijd net iets te groot. Een S40 (oud model) vind ik ook zo'n lekker compacte auto. Enfin.. de beenruimte achterin is iets kleiner, maar het valt me eigenlijk reuze mee. Iemand zei me dat nog vandaag.. dat ie had verwacht dat ie kleiner was. Ik denk dat een S60 krapper is of gelijk. voor de bestuurder en passagier is er niets te klagen.. En het is echt een zegen wat rammels/kraken betreft. Niets! Zelfs voor een station!

Nou.. maandag naar BMW en dan hoop ik hem woensdag middag weer helmaal goed terug te krijgen. Gisteren al wel even de voorremblokken/schijven en draagarm rubbers vervangen. Heerlijk rijdt ie nu.. :eusa_dance:

daytonawim

Stoel verwarming voor voor heb ik wel voor je liggen, uiteraard zelf effe inbouwen.

Enne met die lengte van de vtouw, ik ken dat zelf 1.95 meter en vrouw lief 1,52 meter, kan idd bij veel auto's
de koppeling niet intrappen.

Voordeel is wel dat achter je vrouw wel altijd beenruimte plenty in de auto is :-)

Sem

Citaat van: daytonawim op 17-07-2011 11:49:16
Stoel verwarming voor voor heb ik wel voor je liggen, uiteraard zelf effe inbouwen.

Enne met die lengte van de vtouw, ik ken dat zelf 1.95 meter en vrouw lief 1,52 meter, kan idd bij veel auto's
de koppeling niet intrappen.

Voordeel is wel dat achter je vrouw wel altijd beenruimte plenty in de auto is :-)

Nou.. ik hoop dat ik misschien een verlenger kan kopen voor de rails..

Heb jij stoelverwarming voor een E46 liggen? Sportstoelen?

Sem

Zo...  Zondag zijn we vroeg vertrokken naar het mooie Frankrijk. Heerlijk... De BMW heeft zich geweldig gedragen onderweg en hij bracht ons in 11 uur 1100km ver. Gewoon heerlijk rustig aangedaan. Ik was best een beetje huiverig! De Volvo heeft ons altijd overal gebracht en deze Duitser moet zich nog maar bewijzen. Ik heb de mazzel dat mijn schoonouders een huisje in Frankrijk hebben en dat we daar dus regelmatig zijn. Een gewedig mooi gebied aan de voet van de Franse Alpen wat de Drôme heet. Een heel mooi gebied om je auto op de foto te zetten...  :evil:  Af en toe doe ik net of ik ook foto's van de natuur schiet, want dan is m'n vrouw ook blij..  :eusa_whistle:

Hier wat kiekjes vanuit het Frankrijk..

Je snapt wel dat dit soort weggetjes met een M-Technik onderstel en feest is..  :eusa_dance:

En vandaag nog wat mooie plaatjes van de 3 geschoten...   Ja, sorry.. Ik ben er nog al vol van.  :D

8)

daytonawim

Dat zijn echt super mooie foto's Sem,

Helaas worden die verpest door een of andere ranzige Beamer  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

In elk eval een stuk beter weer als hier  >:( >:(

StefanCJ

Teddy81

Leuk Sem! Fijn dat je 3 je zo lekker bevalt! Geniet van jullie vakantie!

Groetennnn

Sem

Citaat van: daytonawim op 26-07-2011 20:30:02
Dat zijn echt super mooie foto's Sem,

Helaas worden die verpest door een of andere ranzige Beamer  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

In elk eval een stuk beter weer als hier  >:( >:(

Hahaha..  ik heb deze serie foto's ook met een S70.. beter?  ;D  Het weer valt nog vies tegen hier hoor! Zondag en vandaag wel wat zon, maar niets bijzonder. Soms zelfs regen, maar meestal wel droog. Bij jullie is het nat he? Balen zeg! Ik vind het echt super sneu voor kinderen die nu vakantie hebben en Nederland niet uit komen.. Je zou zo maar je 6weken vakantie door moeten brengen. Lang leven (ver)Nederland....

Citaat van: Teddy81 op 26-07-2011 20:46:01
Leuk Sem! Fijn dat je 3 je zo lekker bevalt! Geniet van jullie vakantie!

Groetennnn
Thanks Ted..  Bij jou alles in orde? Hangt het Alcantara nog?  ;D

Teddy81

Ja hoor prima, en het dashboard ligt ook nog veilig in de garage! Hahahaha!! ;D Komt wel een keer! ;)

big ben

"Kom Sem......... help je even mee met de bagage?, ff wachten eerst de auto wassen  ;D"

daytonawim

Mooie blitse bak hoor, als je weer terug bent heb je een flink stuk  ervaring achter de rug met je Beamer.

Teddy81

Sem maak eens een plaatje van het interieur, dat is eigenlijk het mooiste van de auto!! ;D
Heerlijk smaakvol!

Hiker

Lekker hoor, een huisje in F. Mooi gebied daar. Veel plezier!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

henry classic v70

Toegegeven Sem, eerlijk = eerlijk die Beamer is een mooie wagen :eusa_clap:
...bijna net zo mooi als een V70 Sandstone ;D

Fijne dagen daar in Frankrijk ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars