Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Graag gedaan Sem, het was gezellig.

En niet vergeten te vermelden. De bedrading voor de airbag zit dus voorgemonteerd in het dashboard, maar NIET in de auto zelf. De bedrading eindigd bij de stekkerverbinding van dasboard naar auto. Het is dus NIET mogelijk om de passagiersairbag te monteren zonder ook de kabelboom in de auto te vervangen. Lesje weer geleerd.
Dit gaat tenminste op voor S70's van bouwjaar '98!

Bedankt voor het onbijtje Sem! ;D ;D

Oh ja, het akkefietje met de dopjes was erg grappig! HAHAHAHA Moet er nu nog om lachen als ik er aan terugdenk! ;D

Jack v

leuk gedaan jongens mooie klus :eusa_clap:

Eeen rammel en kraak vrije auto is wel lekker Sem.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Citaat van: Sem op 15-07-2011 18:38:58

Ik vraag aan Ted of hij weet waar die kapjes/dopjes op de vloer voor zijn...  Ik wilde er dus eentje oppakken om hem er één te laten zien... Zit ie vast aan de vloer! Tuurlijk.. gewoon de plug om de mat vast te houden..  :eusa_wall:

;D ;D :eusa_clap:

)()()sT

Waarom al die moeite als ie toch weggaat ???

;D

Zullen we de de deurpanelen ook even wisselen?  :eusa_whistle:

Sem

Citaat van: )()()sT op 15-07-2011 22:34:23
Waarom al die moeite als ie toch weggaat ???

;D

Zullen we de de deurpanelen ook even wisselen?  :eusa_whistle:
Haha.. Ik ga ook netjes het wiellager vervangen. Eerst even netjes klaarmaken. Zo hoort dat. ;)

De Deurpanelen komen ook te koop! Er zit alleen een S70 omheen..  ;D

M a r c

Die Sem.... Volvo weg, nee toch niet, Volvo helemaal tunen, daarna weer origineel, toen toch weer tunen, toen toch maar auto lang houden en gas erin, nee, toch maar een Audi.... Nee Audi toch maar weg, Volvo blijft, ai mooie BMW..... Die gekocht en moet Volvo toch maar weer weg....

Wordt je vrouw en je bankrekening niet helemaal gek?

;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

spijky

Volgens mij kun je er inderdaad niks aan over houden.
Maar ik zeg wel vaker geld moet rollen. De economie moet draaiende blijven.
  ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Misha

Citaat van: M a r c op 15-07-2011 23:53:26
Die Sem.... Volvo weg, nee toch niet, Volvo helemaal tunen, daarna weer origineel, toen toch weer tunen, toen toch maar auto lang houden en gas erin, nee, toch maar een Audi.... Nee Audi toch maar weg, Volvo blijft, ai mooie BMW..... Die gekocht en moet Volvo toch maar weer weg....

;D  ;)

Een soort J*ff maar dan mét centen ? :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sem

Citaat van: Misha op 16-07-2011 16:31:32
Citaat van: M a r c op 15-07-2011 23:53:26

;D  ;)

Een soort J*ff maar dan mét centen ? :eusa_think:

Kijk.. daar is ie. Ik had m al verwacht, want vorige keer riep er ook al iemand zoiets. Ik snap echt even helemaal niet waarom ik of mijn handelswijze met die van Jeff wordt vergeleken.  ??? Ik denk dat ik met al mijn acties minder geld heb uitgegeven dat vele andere op dit forum. Laat staan iemand die een nieuwe auto koopt en bij het uitrijden van de showroom reeds een paar rooien lichter is. Ik hou er gewoon van om iets goed te doen... dus als ik het doe, dan doe ik het goed. Ik heb de auto al vier jaar... Er zijn er zal die er meer verslijten in die tijd. De LPG installatie heb ik in laten bouwen, omdat ik de benzineprijs zat was. De tuning heb ik ook van genoten en het intereseert me echt geen ene reet dat ik die uitlaat al een keer er onderuit heb gehaald. De reden was ook duidelijk toch? Ik wilde de auto verkopen en iedereen weet hier dat die auto niets meer waard is met die poespas erop/eronder. Ik heb dus mooi die zooi er onderuit gehaald en verpatst. Helaas liep de verkoop van mijn auto niet zoals ik had gehoopt en heb de auto toen dus gehouden. Toen dus ook meteen besloten om LPG in te bouwen. Daar is toch niets raars aan? vervolgens kom ik weer een uitlaat tegen en hopla.. eronder! Ook niets raars. Als ik die BMW niet was tegengekomen was de Volvo misschien nog wel een jaar of twee gebleven. Wie zal het zeggen en wat maakt het eigenlijk uit? Ik zie het probleem niet!

Was ik zeg dat doe ik.. en ik meld dat in mijn blog... daar is hij namelijk voor toch? Jeff meld inderdaad ook van alles op zijn blog, maar er gebeurt niets tot nauwelijks iets. Een interessante fotoshoot van een paar nieuwe ruitensproeiers misschien.  :-\

Daar komt bij dat ik iedereen altijd netjes en optijd betaal..  Verder zeg ik niets.

Ik ben wispelturig.. so what?! Lekker belangrijk.. Ik hou gewoon van het leven en als het in me op komt om een andere auto te kopen dat doe ik dat!  ;) (mits de financieën en de vrouw het goed vinden...)

Dus als er niet gebeurd op een blog is het niet goed, maar als iemand te veel doen is het ook niet goed? Dan kunnen we misschien beter stoppen met het hele gebeuren.  ???

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

daytonawim

Sem

Ok...  ik kom er af..

Ik reageer zo, omdat iemand vorige keer ook al de vergelijking maakte en toen heb ik er weinig van gezegd. Soms kom je gewoon dingen tegen. De S8 kwam ook op mijn pad voor een schijtprijs en vond ik een uitdaging.. toch liep dit uit de klauwen. De BMW kwam ook op het pad voor een juiste prijs. Als morgen de BMW uit elkaar klapt ga ik ook gewoon verder met de S70 zonder rammels en kraakjes..  ;D , maar zoals het er nu naar uitziet houdt de BMW zich heel goed.  :eusa_pray: Echt een genot..  :eusa_boohoo:

Enfin..  tis goed zo.  ;) Wilde het alleen even kwijt, maar jullie blijkbaar ook..  :D

daytonawim

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Down to the floor  :eusa_dance:

Have some fun met je Beamer, zijn mooie auto's en rijden ook echt niet verkeerd.

reneetje

Stuurt fijn hoor zo´n BMW , maar had jouw eerder in een gele 854 handbak gezien ..... ;)

Maar goed , wat niet is kan nog komen...... :angel:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Jans Duiven

Citaat van: Sem op 11-07-2011 17:08:39
Juist.. Met "einde verhaal" bedoel ik niet dat de S70 plat is, maar wel dat het voor ons einde verhaal is. Meer dan 4 jaar is hij in ons midden geweest en nu werd het toch tijd voor iets anders. Ik wilde het al langer, maar het gebeurde gewoon niet. Ik was/ben ook nog altijd gek op de S70.. Dijk van een auto. Enfin.. ik heb weer een rechter wiellager kapot en als ik die heb vervangen ga ik rustig op zoek naar een nieuwe eigenaar voor deze trouwe Volvo waar nog maarr net een nieuwe LPi installatie in ligt.  :eusa_wall:  :-\

Dan nu wat leuks..  Ik ben verliefd geworden. Helaas is het geen Volvo meer. Het spijt me. De degelijkheid van de Audi sprak me gewoon enorm aan, maar de Audi werd gewoon te duur. Was ook meer gekocht voor de fun met de bedoeling dat hij als tweede auto ging fungeren.

Bij JeroenV (Wheelstore) stond een overheerlijke BMW 330d touring klaar om gepoetst te worden voor een autobedrijf. Ik zag hem en was verliefd...  het was eerst gewoon dromen. Helaas kwam ik de volgende terug en was hij netjes gemaakt. Toen ging het mis. Dit moest m worden. Jeroen contact gelegd met de eigenaar van de BMW en ik mocht m meenemen voor een aankoopkeuring bij onze BMW dealer Klaas Visser. Spannend als ik het vond.., het is tenslotte een BMW en daar wil nog wel eens wat aan stuk gaan, ging alles gelukkig heel goed! Ze waren erg te spreken over de auto. Een beurt moet hij hebben, nieuwe remmen voor compleet en een setje draagarmbussen. Toen na lang wikken, wegen en meten besloten om er voor te gaan. Man.. wat n auto. Echt een mega fijne auto!

Veel extra's zoals donkere hemel, navi proffesional, Aerodynamica pakket, M-pakket-II, Breedset velgen, Xenon, Nappa leder exclusiv, raamlijsten hoogglans zwart, etc.. etc..

Dit is m:
http://img819.imageshack.us/img819/3969/foto19d.jpg
http://img807.imageshack.us/img807/9256/foto17lf.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/7994/foto18v.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/8373/foto9ti.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/1364/foto10g.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/389/foto13sg.jpg

Hoe bevalt de binnenruimte van zo'n dreier?
Ik heb ze wel eens bekeken maar ik vind de binnenkant maar klein in verhouding tot de x70's  :eusa_think: