Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Ja, precies, maar jij hebt n T-5.. Bij een 2.5T gaan de slangen een iets andere weg. :)

Jeff

Sem, weet JeroenV het niet en vraag anders Ted even. Die kan je vast wel helpen denk ik. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Ludo

Sta je nu nog altijd met die prul in je hand. ???  :eusa_doh:
;D

Aan de andere kant had je weinig ruimte?.
Deze kant dan maar?.

Sem

Citaat van: Jeff op 23-05-2011 21:01:37
Sem, weet JeroenV het niet en vraag anders Ted even. Die kan je vast wel helpen denk ik. :)
Jeff, af en toe heb ik het idee dat je van ellende niet weet wat je moet typen. Misschien is het heel goed bedoeld allemaal, maar echt... je gooit soms dingen neer! Zowel Jeroen als Ted zijn hier dagelijk op het forum te vinden en ik spreek ze ook elke dag. Nogmaals... het zal misschien goed bedoeld zijn, maar als je gewoon even nadenkt dan weet je het antwoord al.  :eusa_doh:

Sem

Citaat van: Ludo op 23-05-2011 21:14:05
Sta je nu nog altijd met die prul in je hand. ???  :eusa_doh:
;D

Aan de andere kant had je weinig ruimte?.
Deze kant dan maar?.
http://94.100.115.70/667700001-667750000/667720201-667720300/667720230_6_lCRx.jpeg

Ik neem hem zelf m'n bed mee in!  ;D M'n vrouw slaap sinds dien op de bank...

Maar uh, das ook geen gek idee. Ik dacht zelf om hem alleen in een rubberenslang te monteren, maar in het harde kunsstof gedeelte kan natuurlijk ook!  :D  We gaan gewoon even knutsellen!

)()()sT

Citaat van: Sem op 23-05-2011 20:53:08
Ja, precies, maar jij hebt n T-5.. Bij een 2.5T gaan de slangen een iets andere weg. :)

Nee hoor, alleen bij de eerste T-5's met reversed buizen 8)

Jeff

Citaat van: Sem op 23-05-2011 22:42:06
Jeff, af en toe heb ik het idee dat je van ellende niet weet wat je moet typen. Misschien is het heel goed bedoeld allemaal, maar echt... je gooit soms dingen neer! Zowel Jeroen als Ted zijn hier dagelijk op het forum te vinden en ik spreek ze ook elke dag. Nogmaals... het zal misschien goed bedoeld zijn, maar als je gewoon even nadenkt dan weet je het antwoord al.  :eusa_doh:
Het is inderdaad goed bedoeld en denk ook alleen maar met jou mee hoor! :o
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Sem

Citaat van: Teddy81 op 23-05-2011 22:52:39
De koffie was weer gezellig Semmie! ;D
Hij was zeker lekker.. was erg gezellig!  ;)

Sem

Citaat van: )()()sT op 23-05-2011 22:47:56
Citaat van: Sem op 23-05-2011 20:53:08

Nee hoor, alleen bij de eerste T-5's met reversed buizen 8)
Ow... vandaar dat die foto op de vorige pagina ze net zo heeft als de mijne en een CY is....  ::)

Ludo

Dat komt omdat die CY van een later bouwjaar is.
Je kan er ook zo'n reversed IC setje opzetten, dan is het plaatje compleet.  ;D

animalT5R

Citaat van: Jeff op 23-05-2011 22:49:42
Citaat van: Sem op 23-05-2011 22:42:06
Het is inderdaad goed bedoeld en denk ook alleen maar met jou mee hoor! :o
Ja Sem,hij denk alleen maar met je mee!
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Sem

Juist.. Met "einde verhaal" bedoel ik niet dat de S70 plat is, maar wel dat het voor ons einde verhaal is. Meer dan 4 jaar is hij in ons midden geweest en nu werd het toch tijd voor iets anders. Ik wilde het al langer, maar het gebeurde gewoon niet. Ik was/ben ook nog altijd gek op de S70.. Dijk van een auto. Enfin.. ik heb weer een rechter wiellager kapot en als ik die heb vervangen ga ik rustig op zoek naar een nieuwe eigenaar voor deze trouwe Volvo waar nog maarr net een nieuwe LPi installatie in ligt.  :eusa_wall:  :-\

Dan nu wat leuks..  Ik ben verliefd geworden. Helaas is het geen Volvo meer. Het spijt me. De degelijkheid van de Audi sprak me gewoon enorm aan, maar de Audi werd gewoon te duur. Was ook meer gekocht voor de fun met de bedoeling dat hij als tweede auto ging fungeren.

Bij JeroenV (Wheelstore) stond een overheerlijke BMW 330d touring klaar om gepoetst te worden voor een autobedrijf. Ik zag hem en was verliefd...  het was eerst gewoon dromen. Helaas kwam ik de volgende terug en was hij netjes gemaakt. Toen ging het mis. Dit moest m worden. Jeroen contact gelegd met de eigenaar van de BMW en ik mocht m meenemen voor een aankoopkeuring bij onze BMW dealer Klaas Visser. Spannend als ik het vond.., het is tenslotte een BMW en daar wil nog wel eens wat aan stuk gaan, ging alles gelukkig heel goed! Ze waren erg te spreken over de auto. Een beurt moet hij hebben, nieuwe remmen voor compleet en een setje draagarmbussen. Toen na lang wikken, wegen en meten besloten om er voor te gaan. Man.. wat n auto. Echt een mega fijne auto!

Veel extra's zoals donkere hemel, navi proffesional, Aerodynamica pakket, M-pakket-II, Breedset velgen, Xenon, Nappa leder exclusiv, raamlijsten hoogglans zwart, etc.. etc..

Dit is m:

big ben

Nice car Bob   Sem :eusa_drool: :eusa_clap:................... goed gedaan!

993GT2

Mooie kar hoor. Valt niks op aan te merken. :eusa_clap:
Het enige wat ik niet echt kan rijmen is dat een Audi je te duur werd maar je nu wel deze 330D hebt gekocht.

Mits je onderdelen en het uurloon tegen een vriendenprijs krijgt kan ik je wel zeggen dat BMW's verre van goedkoop zijn in onderhoud. Mijn ervaring is dat ze zelfs boven het Audi niveau liggen.

Desondanks heel veel rijplezier met de BMW (en daar kan Audi dan weer niet aan tippen)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs