automaat t5 schakelt niet terug

Gestart door mjansen, 29-07-2010 21:56:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mjansen

als ik afrem voor bijv. een rotonde schakeld de bak niet terug maar drukt door,iemand een idee?hij klapt m ook overdreven hard in de versnelling bij stevig(volgas)optrekken

-D©©©L-

Een lockup die blijft hangen ?

mjansen

is dat na te kijken of uit te lezen?

-D©©©L-

Je kan eens beginnen met de bakcomputer uit te lezen en de olie te peilen (op de juiste manier).

mjansen

vandaag bij schaap volvo geweest en geen foutcodes kunnen vinden,wel vonden ze daar de olie stinken dus waarschijnlijk een verbrande koppeling oid dus er kan een andere bak achter

UserID6342

Dan zou ik toch maar de gok nemen om eens een bakolie / ATF wissel te doen, voordat je een andere bak erachter (laat) gaat hangen.  Baat het niet, schaad het niet.  Zo snel gaat normaliter een bak niet kapot.

-D©©©L-

Citaat van: mjansen op 30-07-2010 18:51:00
vandaag bij schaap volvo geweest en geen foutcodes kunnen vinden,wel vonden ze daar de olie stinken dus waarschijnlijk een verbrande koppeling oid dus er kan een andere bak achter

Bij welke schaap vestiging ben je geweest ?

arjenT5R

Citaat van: Dirk342 op 30-07-2010 18:53:53
Dan zou ik toch maar de gok nemen om eens een bakolie / ATF wissel te doen, voordat je een andere bak erachter (laat) gaat hangen.  Baat het niet, schaad het niet.  Zo snel gaat normaliter een bak niet kapot.

normaliter niet nee  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Ar, jij trekt alles kapot met die grote voeten van je ;D ;D

mjansen

bij schaap emmeloord,dan begin ik maar s met de olie te verversen